Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16445)

Vierailija
16401/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli raskas viikko töissä. Haluisin lähtee mökille Ikaalisiin, mutta kukaan ei lähe mukaan :(

Oi ettäs, mökillä on ihana olla yksin. Mee pian. Tai mä meen! Osoite?

Siellä se on Palinperän suunnalla. Onko tuttua seutua?

Ei. Alkoikin jo hämärtää. Pysyn kotona. Kiitos kuitenkin tarjouksesta.

Vierailija
16402/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. On aikaa. Kellokin kai iltauutisia lähestyy, siis puol yheksän. En jaksa, hälytettiin vapaalta töihin, saanko potkut?

Tunari II, eikun tuurari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16403/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Poirotissa on loppuratkaisu. Kaksoissiskot, neljä peruukkia, adoptiolapsi ynnä muuta sekavaa. Pienet harmaat aivosolut ratkaisevat rikoksen. Minun aivosoluni eivät työskentele tarpeeksi.

Vierailija
16404/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkövatkain rikki ja piti sitten vatkata kerma käsipelillä. Siihen meni 15 minuuttia, kun kone ois hoitanut sen parissa minuutissa. Nytpä sen ranne hellänä huomaa, kuinka tärkeitä nuo pikkukoneet ovat. 

Olen kokenut saman, mutta huomasin, että käsin vatkattu kermavaahto oli kuohkeampaa ja parempaa kuin koneella vatkattu. 

Kyllä vaahdosta tulikin ilmavaa, vaikka vaati aikaa ja voimia.  Passaa hyvin omenapiirakan päälle. 

Ei kyllä riittäis puhtia entisaikojen töihin. Mummonikin jaksoi kirnuta voita, lypsää lehmät ja kiertää separaattorin kampea aamuin illoin. Ja muut emännän aikaavievät työt vielä päälle.

Vierailija
16405/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta katsoin kun urpo syö kuhmossa porilaisen. 

Vierailija
16406/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ahdistavaa unta aamuyöllä. Olisi pitänyt lähteä kouluun, mutta minulla oli kaikki tehtävät tekemättä pitkältä ajalta ja lukujärjestyskin oli hukassa. En tiennyt edes, mistä aloittaa. Onneksi heräsin.

Ihmettelen, mistä painajaiset oikein syntyy. Usein näen unta, että tietty reseptilääke on lopussa, ei ole jäljellä haettavaa, en löydä viimeisiä muutamaa mistään tai unohdan ottaa monesti. Samaa käytävää kuljen edestakaisin etsien hoitajaa/lääkäriä/ jotain. Siis oikeasti aivan vieras paikka, mutta unessa toistuu. Koskaan oikeassa elämässä ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa reseptien kanssa.

Toistuuko teillä muilla tylsillä sama painajainen? Vois tulla vaikka jatko-osa joskus!

Unikirjan mukaan reseptiin on kirjoitettu asiat joita tällä hetkellä tarvitset. Olet vähän hukassa.

Olen aina hukassa. Tylsä kun olen. Miksiköhän painajaiset alkoi vasta tänä vuonna?

Onko tuo nyt varsinaisesti painajainen..uni näyttää että tarvitset jonkinlaista apua itse tai johonkin muihin asioihin.  

Vierailija
16407/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhupäivä takana ja vajosin nojatuoliin tuijottamaan pimeää tähdetöntä taivasta. Tähän vois melkein jo nukahtaa.

Öitä ja unia.

Vierailija
16408/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
16409/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkövatkain rikki ja piti sitten vatkata kerma käsipelillä. Siihen meni 15 minuuttia, kun kone ois hoitanut sen parissa minuutissa. Nytpä sen ranne hellänä huomaa, kuinka tärkeitä nuo pikkukoneet ovat. 

Olen kokenut saman, mutta huomasin, että käsin vatkattu kermavaahto oli kuohkeampaa ja parempaa kuin koneella vatkattu. 

Kyllä vaahdosta tulikin ilmavaa, vaikka vaati aikaa ja voimia.  Passaa hyvin omenapiirakan päälle. 

Ei kyllä riittäis puhtia entisaikojen töihin. Mummonikin jaksoi kirnuta voita, lypsää lehmät ja kiertää separaattorin kampea aamuin illoin. Ja muut emännän aikaavievät työt vielä päälle.

Ei tarvinnut kahvakuulaa heilutella vapaa-aikana, mikäli sitä jäi.

Vierailija
16410/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakkeja jo mainostavat.

Vierailija
16411/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vuotta on jäljellä vielä 110 päivää. 

Vierailija
16412/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsin tehdyssä maistuu aina rakkaus 

Vierailija
16413/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollut tylsä päivä, illalla vasta telkusta katsottavaa,  nyt reipastun ja pesen lattian.

Oi miten ärrrrrsyttävää kehuskelua. En kestä. Inhokkihomma mulle.

Eli parasta tylsyyttä. Olet onnekas. Minä onneton tykkään siivoamisesta. Yritän olla tykkäämättä.

Vierailija
16414/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä. On aikaa. Kellokin kai iltauutisia lähestyy, siis puol yheksän. En jaksa, hälytettiin vapaalta töihin, saanko potkut?

Tunari II, eikun tuurari.

Pienet epätarkkuudet kyllä korjaantuvat ajan myötä. Nythän on vasta koeaika. 

Vierailija
16415/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsin tehdyssä maistuu aina rakkaus 

Vauvat on kyllä pakko tehdä ihan muulla kuin käsillä. Paitsi koeputkivauvat. 

Vierailija
16416/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhupäivä takana ja vajosin nojatuoliin tuijottamaan pimeää tähdetöntä taivasta. Tähän vois melkein jo nukahtaa.

Öitä ja unia.

Tämän illan haiku, olkaa hyvä.

Tähdetön taivas

voisin melkein nukahtaa

tuoliin vajoan

Vierailija
16417/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppatakkeja jo mainostavat.

Varhainen lintu madon nappaa

Varhainen tylsä takin nappaa (paitsi jos vanha vielä välttää. Ja välttäähän se)

Vierailija
16418/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt 

En jaksa enää mitään

Menen nukkumaan 

Vierailija
16419/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren etäistä suhdetta äitiini. Hänellä todettiin muistisairaus, joten en voi koskaan saada asiaa korjatuksi. Näillä mennään. 

Vierailija
16420/16444 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyni on pehmeä ja juuri sopiva minulle.