Ostin eilen paidan ja nyt hävettää
Tavallinen t-paita maksoi 25€, ja olisin silläkin rahalla ostanut jotain hyödyllisempää. Mulla kyllä on vaatetta, mutta jotenkin olin niin riemukkaalla päällä torilla. Aurinkokin paistoi. Nyt rupesin miettimään vain rahareikiä ja alkoi heltisti kaduttaan yks paidan osto. Onko muille käynyt näin? Minkä ostaminen kaduttaa eniten?
Kommentit (16)
Eihän 25€ ole edes paljon T-paidasta.
On varmaan laadukkaampi, ei muuta kun päälle vaan ja nautit uudesta ostoksesta. Ite ostin noshin valkoisen t-paidan kesäksi, oli kallis mutta on laadukkain mun t-paidoista enkä oo katunut.
Ei tarvitse hävetä tuollaista ostosta, jollei paidan teksti ole aivan hävytön.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan laadukkaampi, ei muuta kun päälle vaan ja nautit uudesta ostoksesta. Ite ostin noshin valkoisen t-paidan kesäksi, oli kallis mutta on laadukkain mun t-paidoista enkä oo katunut.
Halpoja noshin vaatteet.
"On varmaan laadukkaampi"
Näin saadaan ihmiset ostamaan merkkituotteita, jotka on ihan yhtä huonoja kuin halpistuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Näin saadaan ihmiset ostamaan merkkituotteita, jotka on ihan yhtä huonoja kuin halpistuotteet.
T-paitojen laadussa ON eroja!
Taidat olla todella tiukoilla os yhden t-paidan ostaminen noin kaduttaa.
Minua on vähän kaduttanut, kun sorruin kerran ostamaan kolme mekkoa alesta reilulla 400:lla eurolla. Tai no, sen yhden vähän erikoisemman olisi voinut jättää ostamatta ainakin.
Ostin eilen hyvää shampoota joka maksoi 32 eur ja se oli jo tarjoushinta .Alkoi kyllä kotona jälkikäteen harmittamaan tuo kallis ostos.
Ai. Ite ostin paidan joka oli 60 eurosta puoleen hintaan eli 30e. Ei tuntunut missään.
Live a little. Tarkoitan tällä, että kun näet sen paidan talvella, niin mieti miten kiva fiilis sulla oli kun ostit sen.
Kesäinen ja vapautunut.
Se oli oikeastaan sitten sijoitus. Halpa matkalippu kesäfiilikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua on vähän kaduttanut, kun sorruin kerran ostamaan kolme mekkoa alesta reilulla 400:lla eurolla. Tai no, sen yhden vähän erikoisemman olisi voinut jättää ostamatta ainakin.
Mä ostin keväällä kaks ihanaa kesämekkoa, n.300€ kpl. No ei ole tänä kesänä paljon käyttöä hellemekoille ollut😒
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin keväällä eräästä verkkokaupasta melkein 500 eurolla vaatteita ja nyt kolme kuukautta myöhemmin totesin että vain yksi niistä vaatteista on sellainen mistä oikeasti pidän ja mikä jäi käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan meistä ei tiedä, onko juuri ap:n paita laadukas.
Valkoisesta paidasta näkyy nännit lävitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan meistä ei tiedä, onko juuri ap:n paita laadukas.
No jos se oli NOSH:n, se on laadukas.
Ihan turhaa tuommoista katua. Ei 25 e ole edes paljon. Paita päälle vaan ja nauti kesästä.