Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16446)
Vierailija kirjoitti:
Ollut tylsä päivä, illalla vasta telkusta katsottavaa, nyt reipastun ja pesen lattian.
Oi miten ärrrrrsyttävää kehuskelua. En kestä. Inhokkihomma mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli raskas viikko töissä. Haluisin lähtee mökille Ikaalisiin, mutta kukaan ei lähe mukaan :(
Oi ettäs, mökillä on ihana olla yksin. Mee pian. Tai mä meen! Osoite?
Siellä se on Palinperän suunnalla. Onko tuttua seutua?
Vierailija kirjoitti:
Minä en näe unia lainkaan. Olisi kiva tavata joitain mielenkiintoisia ihmisiä esimerkiksi. Tai mistä sen tietää mitä uneksii, voihan kaiken unohtaa.
No en tiedä. On se vähän omituista nähdä unta julkkiksista, presidenteistä ja kuninkaista. Ihmetyttää, että toivooko salaisesti pääsevänsä johonkin piireihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellokalle paikalla? Tuuraaja II on vapaalla, I?
Voisitte sopia työvuoronne ajoissa ettei tarvi viime tingassa kuuluttaa.
Mun miehen puhelimen malli on Honor Magic 7 lite.
Kännykkäni sekoili äsken. Vai olikohan se kuitenkin minä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi Magic Mike?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi Magic Mike?
Ei muistaakseni. Jos ei ole vaihtanut nimeä tietämättäni.
Mulla on Honor 400 lite. Kukahan näitä nimiä keksii.
Mie lähen nyt kävelemmää kaapunnilta kottii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Honor 400 lite. Kukahan näitä nimiä keksii.
Mulla on One Plus Nord CE 3 lite 5G. Ihan hirveä sanahirviö. Piti ihan laitteesta käydä lunttaamassa, kun en ikinä muista ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lämmitän tänään saunan.
Meillä lämmitetään kiuaskivet ja padassa oleva vesi.
Vettä sataa. Katto ropisee. Pimenee.
Korjasin muotoon ommeltua lakanaa, niin hakaneula jäi matkalle jumiin eikä liikkunut eteenpäin. Ärsytti. Avasin rieslinkin ja söin hapankorppuja sulatejuustolla.
Ränni vuotaa, niin kengät kastui parvekkeella. Nyt menen saunaan ja paljasin varpasin on viliposta mennä vilpottamaan.
Sähkövatkain rikki ja piti sitten vatkata kerma käsipelillä. Siihen meni 15 minuuttia, kun kone ois hoitanut sen parissa minuutissa. Nytpä sen ranne hellänä huomaa, kuinka tärkeitä nuo pikkukoneet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sähkövatkain rikki ja piti sitten vatkata kerma käsipelillä. Siihen meni 15 minuuttia, kun kone ois hoitanut sen parissa minuutissa. Nytpä sen ranne hellänä huomaa, kuinka tärkeitä nuo pikkukoneet ovat.
Olen kokenut saman, mutta huomasin, että käsin vatkattu kermavaahto oli kuohkeampaa ja parempaa kuin koneella vatkattu.
Onko kellokalle paikalla? Tuuraaja II on vapaalla, I?