Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1448)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten joskus nähneet jossain odotustiloissa lehteä, johon joku on tehnyt kuulakärkikynällä ristikkoa ja ihan väärin. Se on vähän tylsää. Se en ollut minä.
Mulla on ollut monesti joku oma, jo lukemani, lehti mukanani, ja olen sen ihan vain labraan odotusta ja ristikontekoa varten siis säästänyt. Jätän sen tietenkin aina jälkeeni, jotta muutkin saavat lukea. Joskus olen saanut ristikon täyteen ja joskus on jäänyt vajaaksi. Kuulakärkikynällä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen sanaristikkoa. Opin uuden sanan: ANNOONA.
Ystävältä sain tämän lehden. Hän ei välitä ristikoista.
Mitä annoona tarkoittaa?
Annoona on kasvisuku. Monet annoonien lajeista kasvattavat syötäviä hedelmiä, esim. suomuannoona eli kirimoija.
En ollut ikinä ennen kuullutkaan moisesta.
Mun mies on kauhee jankkaaja. Muutenkin käyttää liikaa sanoja ilmaistessaan itseään. Nimenomaan sillä on tarve ilmaista itseään koko ajan. Ei jaksa kuunnella. Ei jaksa, hermo menee. Kolmella sanalla voi useimmat asiat ilmaista. Jos tulee yli kymmenen sanaa, sanat menevät mulla toisesta korvasta sisään ja tulevat toisesta ulos. Siinäpähän inttää, että on kyllä kertonut. Kertoo liikaa.
Voisitteko vaihtaa miehiä muutamaksi päiväksi edes? Siis sinä, jonka mies ei viitsi eikä jaksa ja sinä, jonka mies puhuu liikaa. Voisi olla mielenkiintoinen kokeilu. Toinen pari ei puhuisi mitään, toinen puhuisi ja varmaan myös lähtisi Ruissaloonkin jatkamaan juttua.
Mitä sanotte, rouvat?
.
Annoona on tosi hyvänmakuinen.
Näin taas painajaisia töistä. Olen ollut eläkkeellä kymmenen vuotta.
Löysin kotimaisia päärynöitä lähikaupasta. Pieniä ja kurttuisia kuten mekin. Makukin voi olla yhtä kirpakka.
Mies lämmittää takkaa. Hän kyllä puhuu sopivasti. Vastaa kysyttäessä ja puhuu ihan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vaihtaa miehiä muutamaksi päiväksi edes? Siis sinä, jonka mies ei viitsi eikä jaksa ja sinä, jonka mies puhuu liikaa. Voisi olla mielenkiintoinen kokeilu. Toinen pari ei puhuisi mitään, toinen puhuisi ja varmaan myös lähtisi Ruissaloonkin jatkamaan juttua.
Mitä sanotte, rouvat?
.
Loistava idea. Ai niin, tylsähkö idea, mutta kannatan silti. Minä voisin vaihtaa rouvani sellaiseen hiljaiseen hissukkaan, saisin miettiä motonet-asioitani ihan rauhassa. Kalastusmuistotkin on käymättä läpi.
Sain pyhäinpäivän toivotukset:(
Olenko vainaa?
Minulla on tylsä musiikkimaku. Välillä leikin pitäväni monenlaisesta musiikista ja monesti pidänkin, mutta sitten se mihin aina palaan ja josta erityisesti pidän on synkeä ja haikeasanaiset surumieliset miesten laulamat metalli- ja metalcorebiisit. Joissa on kuitenkin joku toivoa antava lause tai toteamus mihin voi elämäänsä rakentaa. Sitten, kun löydän tälläisen uuden biisin kuunteluuni niin biletän yksin tuolissani ja elämä on tosi hyvää hetken ajan.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia?
Minä olen muutaman kerran nähnyt unta ylioppilaskirjoituksista. Olin vanhana uusimassa jotain aineita. Kaikki meni niin loistavasti, että itsekin ihmettelin. Kyllä aamulla nauratti!
Vierailija kirjoitti:
Mä näen usein. Entisistä työpaikoista kymmenien vuosien takaa. Jotain sekavaa pulmaa on aina. Joskus näen unia lapsuuden lypsyvuotoista ja vasikanjuotoista yms. Yleensäkin näen unia tosi värikkäästi, on kuin leffoja kattois :)
Se ei ole toki t y l s ä ä, tylsää on herätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanotte, rouvat?
Ei kuulosta enää tylsältä, vaan vähän liian jännittävältä tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen muutaman kerran nähnyt unta ylioppilaskirjoituksista. Olin vanhana uusimassa jotain aineita. Kaikki meni niin loistavasti, että itsekin ihmettelin. Kyllä aamulla nauratti!
Joo. Tuttu juttu. Mä käyn unissani ammattiopintojakin uudestaan, yritän salata aiemmat opinnot. Yo-kirjoituksia aina pelkään unissani, en ole valmistautunut lainkaan. Tyhjä paperi edessäni, konsu. Ainekirjoitus, minkä aiheista en ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tylsä musiikkimaku. Välillä leikin pitäväni monenlaisesta musiikista ja monesti pidänkin, mutta sitten se mihin aina palaan ja josta erityisesti pidän on synkeä ja haikeasanaiset surumieliset miesten laulamat metalli- ja metalcorebiisit. Joissa on kuitenkin joku toivoa antava lause tai toteamus mihin voi elämäänsä rakentaa. Sitten, kun löydän tälläisen uuden biisin kuunteluuni niin biletän yksin tuolissani ja elämä on tosi hyvää hetken ajan.
Musiikin kuuntelu on kyllä välillä niin tunteita herättävää, että pakko pitää taukoa lähes kaikesta musiikista ja nollata aivoja.
Sohvako paras - vai sänky ? Tätä mietin tänään. Puhtaat lakanat sängyssä, onko ihanampaa? Vai sohvan nurkka viltin alla, suklaata ja rakkausrompsu? En osaa päättää. Onneksi on molemmat. Paitsi suklaa.
Ois kai pitäny käydä jossakin mutta ei huvita. Kotona paras.
Oma sohva on paras asia kinä,