Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1475)

Vierailija
1361/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmoittanut nuo jankkaus viestit poistoon. Kiva ketju menee niistä pilalle. Oli mukavaa ennen kuin tuo jankkaaja tuli tänne eilen. Huumoriviestejä vain, kiitos! Ei ilkeilyä eikä jankkausta. 

Vierailija
1362/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudalla käytiin kynttilä viemässä. Sellainen joka palaa monta kuukautta.  Paristot ja led. Ei tartte hypätä koko ajan. Siellä tulee tosi tylsä olo. Anopin hauta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruispaloja. Juustoa päällä. 

Vierailija
1364/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kaksi kotimaista omppua, Santanaa. Namiskuukkelia.

Vierailija
1365/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ilmoittanut nuo jankkaus viestit poistoon. Kiva ketju menee niistä pilalle. Oli mukavaa ennen kuin tuo jankkaaja tuli tänne eilen. Huumoriviestejä vain, kiitos! Ei ilkeilyä eikä jankkausta. 

Jos tarkoitat äikkäviestejä, hetkessäpä onnistuit poistamaan. Ihmettelen :)

Vierailija
1366/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä.

Kysyin aamupäivästä, josko miestä huvittaisi lähteä ajelulle vaikka Ruissaloon katselemaan maisemia ja meren rantaa. "Ei jaksa, ei huvita". Ahaa. Selvä.

Ovikello soi, siellä oli Halloween-porukkaa JO TÄNÄÄN kerjuulla. Ei avattu.

Sanoin miehelle Voisitko laittaa portin kiinni, niin eivät turhaan pimputtele, ja siihen taas; "En, ei sieltä enää kukaan tule mitään kyselemään" no niin, jo pari kertaa käynyt sen jälkeen  joku.

Kun "En mä viitsi, en jaksa, ei mua huvita, miksi aina minä"??? Kuuluu tiedustelu, vaikka mitään ei tarvitse oikeasti tehdä.

Minä olen täällä nyt käynyt kaupoissa, leiponut, just on pitsat uunissa ja laitoin saunan päälle. 

Jaksaakohan se mennä löylyyn ja syödä pitsaakaan???

Kun joku syö sinunkin  energiasi ja masentaa...

Vierailija
1367/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Siis jo tosi aikaisin aamupäivästä pimpottelemassa...eikös nuo halloweenit ole yömyöhään...

Vierailija
1368/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käynyt ketään. Jotenkin ajattelin, et huomenna tulis, iltasella. Ei tosin olla kotosalla.  Ei käynyt virpojiakaan tänä vuonna, viime vuonna sentä 2.

Vierailija
1369/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Ehkä jaksan just uutiset.

Vierailija
1370/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo ostanut piparitaikinaa pakastimeen odottamaan lastenlasten tuloa. Me ollaan leivottu jo kymmenen vuotta piparit jouluksi. Kohta isoin ei enää tule. Haikeaa  tämän ajan nopea kuluminen. Pikkuisen voin itkeä.

Vierailija
1371/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato vaan toisella silmällä, niin ei vie nii paljo energiaa. 

Vierailija
1372/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato vaan toisella silmällä, niin ei vie nii paljo energiaa. 

Näin teinkin. Nyt on jo toinen silmä unessa.

Hyvää yötä

Vierailija
1373/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä.

Kysyin aamupäivästä, josko miestä huvittaisi lähteä ajelulle vaikka Ruissaloon katselemaan maisemia ja meren rantaa. "Ei jaksa, ei huvita". Ahaa. Selvä.

Sanoin miehelle Voisitko laittaa portin kiinni, niin eivät turhaan pimputtele, ja siihen taas; "En, ei sieltä enää kukaan tule mitään kyselemään" no niin, jo pari kertaa käynyt sen jälkeen  joku.

Kun "En mä viitsi, en jaksa, ei mua huvita, miksi aina minä"??? Kuuluu tiedustelu, vaikka mitään ei tarvitse oikeasti tehdä.

Minä olen täällä nyt käynyt kaupoissa, leiponut, just on pitsat uunissa ja laitoin saunan päälle. 

Jospa annat sitten hänen mörkönä mökissä kököttää. Mene yksinäsi Ruissaloon maisemia ihailemaan tai lue jotain kivaa kirjaa.

Vierailija
1374/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat äikkäviestejä, hetkessäpä onnistuit poistamaan. Ihmettelen :)

En ehtinyt nähdä niitä ollenkaan. Onneksi?

Vierailija
1375/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudalla käytiin kynttilä viemässä. Sellainen joka palaa monta kuukautta.  Paristot ja led. Ei tartte hypätä koko ajan. Siellä tulee tosi tylsä olo. Anopin hauta. 

Minusta hautausmaalla on tunnelmallista, varsinkin kun on paljon kynttilöitä. Voi tietysti tulla surulliseksi myös, jos on menettänyt jonkun ihmisen lähiaikoina.

Vierailija
1376/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä.

Jospa annat sitten hänen mörkön

Kiitos :D Mä pyysin mun lapsenlapset pitsalle. Aikuisia miehiä jo, ja niinhän se pappakin ryhdistäytyi punkasta ylös, vaikka eivät hänen sukuaan olekaan, eli aiemmasta liitostani siis. Kosto elää ja voi hyvin :D Ihan hyvissä väleissä ovat kaikki.

Vierailija
1377/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sanaristikkoa. Opin uuden sanan: ANNOONA.

Ystävältä sain tämän lehden. Hän ei välitä ristikoista.

Vierailija
1378/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten joskus nähneet jossain odotustiloissa lehteä, johon joku on tehnyt kuulakärkikynällä ristikkoa ja ihan väärin. Se on vähän tylsää. Se en ollut minä.

Vierailija
1379/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen sanaristikkoa. Opin uuden sanan: ANNOONA.

Ystävältä sain tämän lehden. Hän ei välitä ristikoista.

Mitä annoona tarkoittaa?

Vierailija
1380/1475 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin tässä nenää, kohta nukkumaan, päivän jännin tapahtuma, hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän