Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettipankissa maksoin laskuja, tiemaksu ja jätemaksu.
Miten onnistui? Oliko maksun saajan tilin nimi täsmälleen oikein?
Ei muuten ollut. Tiemaksussa oli niin pitkä tiekunnan nimi saajana, ettei mahtunut kokonaan. Saa nähdä meneekö maksu läpi tuon vuoksi. Pitääkin seurata.
Jauhelihamakaronilaatikko - aah
Lapsuudesta asti herkkuruokaa, on siis edelleen. Pitääkin taas tehdä joku päivä.
Tänään pyttipannu, kun on vermeet valmiina.
Huomenna on pyhä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää koko halloweenistä. En tykkää joulustakaan. Itsenäisyyspäivä menee.
Mörkönä kökötän mökissä. (Tämä oli Aapisessa ö-kirjaimen sivulla.)
Kekri olis kivampi. Meil on kyl huomenna H juhlat, 40 immeistä. Paras puku palkitaan. Olen kyl niiiiiin ruma. Noita-akka.
Laitoin karkit valmiiksi esille.
Järjestelin autotallia. Vanhoja maaleja, purkkeja ja saumauslaastia ym. vien jäteasemalle. Mahtuu kesäkalusteet paremmin. Oikeestaan se oli ihan mukavaa, vaikka luulin tympeäksi työksi.
Vierailija kirjoitti:
Puuilossa oli jonoa.
Motonetissäkin oli jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilossa oli jonoa.
Jäteasemallakin oli jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilossa oli jonoa.
Jäteasemallakin oli jonoa.
Jäteasemalla olis kivan tylsää olla töissä. Aina samat kysymykset: - Mikä on auton rekkari? - Mitä tuot?
Kaupan kassana pitää sanoa aina uusi loppusumma. Joskus ei kortti toimi ja syntyy säpinää siitä. Liian vaihtelevaa.
Majakanvartijan työ olisi kyllä huippu tylsä. Niin kuin Muumeissa. Sais olla yksin koko saarella, ei tarvitsisi puhua kellekään eikä olla sosiaalinen. Unelmatyö mulle.
Taas tuli postista pino joulukortteja. Nyt oli ilman käsiä maalattuja. En ole tilannut, enkä siis maksa. Olen 30 vuotta sitten ollut Unicefin kannattajajäsen eli maksanut joka vuosi sinne. Ehkä nämä korttijutut tulee siksi, luulevat, että aina vaan teen hyväntekeväisyyttä. Teenkin, mutta valitsen itse.
Kävin äsken vääntämässä kunnon haulikkopaskat
Minullekin tuli nuo suullamaalatut kortit. En maksa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli postista pino joulukortteja. Nyt oli ilman käsiä maalattuja. En ole tilannut, enkä siis maksa. Olen 30 vuotta sitten ollut Unicefin kannattajajäsen eli maksanut joka vuosi sinne. Ehkä nämä korttijutut tulee siksi, luulevat, että aina vaan teen hyväntekeväisyyttä. Teenkin, mutta valitsen itse.
Mullekin joskus tuli näitä. En tykkää. Spr jäsen oon, eipä kortteja ole näkynyt. Ne on usein nättejä. Laitan vuosittain parikymmentä joulukorttia, osa itse tehtyjä. Järkyttävät on postimaksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin joskus tuli näitä. En tykkää. Spr jäsen oon, eipä kortteja ole näkynyt. Ne on usein nättejä. Laitan vuosittain parikymmentä joulukorttia, osa itse tehtyjä. Järkyttävät on postimaksut.
Mulle tuli alkuviikosta SPR:n joulukorttipino. En maksa niitä. Vien paljon kirpputoritavaraa SPR:n kirpparille ja sillä tavoin autan.
Laitoin tytön kanssa värivaloja. Vielä ei ole näkynyt keppostelijoita.
Äikkä =mode
Kaikki viestit hänestä poistuu oitis
Ilkeä ihminen, tunnettu muista ketjuista kyllä.
Soronnoo, häirikkö
Vierailija kirjoitti:
Äikkä =mode
Soronnoo, häirikkö
Ihmeesti poistuu tosiaankin kaikki aiheen kommentit.
Ihmetellään porukalla. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äikkä =mode
Soronnoo, häirikkö
Ihmeesti poistuu tosiaankin kaikki aiheen kommentit.
Ihmetellään porukalla. Miksiköhän?
Samaa just ihmettelin. Joku kommentoikin hänen (kadonneita) viestejään, näyttää oudolta.
Katsotaas nyt, milloin poistuu :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä "Taidetta ilman käsiä"-kortit on SJK kustannuksen tuottamia. Sillä ei ole mitään tekemistä Unicefin tai SPR:n kanssa.
En tykkää koko halloweenistä. En tykkää joulustakaan. Itsenäisyyspäivä menee.
Mörkönä kökötän mökissä. (Tämä oli Aapisessa ö-kirjaimen sivulla.)