Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12598)
Katselin eilen potkupallofinaalia, vaikka en ollut kisoja seurannut. Liian myöhään kesti peli, nyt väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olin tylsä jo syntyessäni.
Tänään lähinnä hengitellyt.
😁
Istuin äsken pihapenkillä - pitkään. Tutkailin pilviä, välillä paistoi lämpöisesti. Haaveilin.
En muistanut koko potkupallofinaalia, en kyllä olisi katsonutkaan. Aamu-uutisten tiedotus riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?
Pohdi seuraava puoli vuotta miten Suomen työllisyystilanne hoidetaan. Sitten koululaitoksen pulmat. Pohtimista riittää.
Ei auta. Halusin vastauksen, miksi joku täällä alapeukuttaa? Miksi ei pysy pois, ellei ketju natsaa?
MM jalkapalloilijat ovat tosi tylsiä. Ei ketkään muut ihmiset jaksa potkia samaa palloa viikosta toiseen. Vai oliko välillä eri pallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?
Pohdi seuraava puoli vuotta miten Suomen työllisyystilanne hoidetaan. Sitten koululaitoksen pulmat. Pohtimista riittää.
Ei auta. Halusin vastauksen, miksi joku täällä alapeukuttaa? Miksi ei pysy pois, ellei ketju natsaa?
Se luulee että sivulta pääsee pois ainoastaan alanuolta näpäyttämällä. On jäänyt netinkäyttäjän starttikurssi käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.
Minun autossani torvi on ratin takana.
Luvattiin pari viileämpää päivää. Silloin voisikin tarttua viikatteeseen ja niittää ojanvierukset. Paarmatkin varmaan maltillisempia. Ojassa on kuitenkin iilimatoja, eipä kannattaisi pudota sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se on kiteytettynä ihmiselon tragedia. On vain kysymyksiä, ei vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Luvattiin pari viileämpää päivää. Silloin voisikin tarttua viikatteeseen ja niittää ojanvierukset. Paarmatkin varmaan maltillisempia. Ojassa on kuitenkin iilimatoja, eipä kannattaisi pudota sinne.
Paarmat ja iilimadot on luonto sinne asettanut juuri siksi, että ihminen viikatteineen pysyisi poissa.
En ole vielä kehdannut kokeilla, missä nykyisen autoni torvi onkaan. Entisessä oli keskellä rattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.
Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle. Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin.
Joskus jokainen kohtaa voittajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle. Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin.
Joskus jokainen kohtaa voittajansa.
Jospa ne lehmät vaan pitivät naista ratissa vaarattomana. Onneksi eivät yrittäneet sentään puskea autoa tieltä.
Vierailija kirjoitti:
se on varmaankin tuo jatkuva alapeukutus jonkun todellisen sisäisen tylsyytensä ytimen löytäneen ainoa harrastus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo peukku ulina. Sanoisin että sinulle ei nyt tämä vauva foorumi natsaa kun kyttäät noita alapeukkuja. Mene kaksplussalle ja laske siellä pelkästään yläpeukkuja. Tai fb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se luulee että sivulta pääsee pois ainoastaan alanuolta näpäyttämällä. On jäänyt netinkäyttäjän starttikurssi käymättä.
No ni. Tulihan se alapeukku tähänkin. Ei ollut hukkainvestointi.
Tänään oli niin paljon tapahtumaa ja eilisen jatkoa, että tylsän pää on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on varmaankin tuo jatkuva alapeukutus jonkun todellisen sisäisen tylsyytensä ytimen löytäneen ainoa harrastus
Näin ymmärrän. Polon ainoa harrastus. Suotakoon se hänelle.
Joskus olen herännyt teiltä, tietymättömiltä.