Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12598)

Vierailija
12541/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ukkoni viereen nukkumaan. 

Samoin. Tai siis en, sinun ukkosi, vaan minun.

No on kyllä ihan kiva, ettet minun. Olisi tullut aika ahdasta tähän meidän sänkyyn. 

Olipa kiva herätä meiltä, eikä teiltä  :-)

Joskus olen herännyt teiltä, tietymättömiltä. 

Vierailija
12542/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen potkupallofinaalia, vaikka en ollut kisoja seurannut. Liian myöhään kesti peli, nyt väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12543/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tylsä jo syntyessäni.

Tänään lähinnä hengitellyt.

😁

Vierailija
12544/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin äsken pihapenkillä - pitkään. Tutkailin pilviä, välillä paistoi lämpöisesti. Haaveilin.

Vierailija
12545/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut koko potkupallofinaalia, en kyllä olisi katsonutkaan. Aamu-uutisten tiedotus riitti. 

Vierailija
12546/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?

Pohdi seuraava puoli vuotta miten Suomen työllisyystilanne hoidetaan. Sitten koululaitoksen pulmat. Pohtimista riittää.

Ei auta. Halusin vastauksen, miksi joku täällä alapeukuttaa? Miksi ei pysy pois, ellei ketju natsaa?

Vierailija
12547/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM jalkapalloilijat ovat tosi tylsiä. Ei ketkään muut ihmiset jaksa potkia samaa palloa viikosta toiseen. Vai oliko välillä eri pallo. 

Vierailija
12548/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?

Pohdi seuraava puoli vuotta miten Suomen työllisyystilanne hoidetaan. Sitten koululaitoksen pulmat. Pohtimista riittää.

Ei auta. Halusin vastauksen, miksi joku täällä alapeukuttaa? Miksi ei pysy pois, ellei ketju natsaa?

Se luulee että sivulta pääsee pois ainoastaan alanuolta näpäyttämällä. On jäänyt netinkäyttäjän starttikurssi käymättä. 

Vierailija
12549/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.

Minun autossani torvi on ratin takana.

Vierailija
12550/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattiin pari viileämpää päivää.  Silloin voisikin tarttua viikatteeseen ja niittää ojanvierukset. Paarmatkin varmaan maltillisempia.  Ojassa on kuitenkin iilimatoja, eipä kannattaisi pudota sinne.

Vierailija
12551/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se on kiteytettynä ihmiselon tragedia. On vain kysymyksiä, ei vastauksia.

Vierailija
12552/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luvattiin pari viileämpää päivää.  Silloin voisikin tarttua viikatteeseen ja niittää ojanvierukset. Paarmatkin varmaan maltillisempia.  Ojassa on kuitenkin iilimatoja, eipä kannattaisi pudota sinne.

Paarmat ja iilimadot on luonto sinne asettanut juuri siksi, että ihminen viikatteineen pysyisi poissa.

Vierailija
12553/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kehdannut kokeilla, missä nykyisen autoni torvi onkaan.  Entisessä oli keskellä rattia.

Vierailija
12554/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.

Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle.  Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin. 

Joskus jokainen kohtaa voittajansa. 

Vierailija
12555/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle.  Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin. 

Joskus jokainen kohtaa voittajansa. 

Jospa ne lehmät vaan pitivät naista ratissa vaarattomana.  Onneksi eivät yrittäneet sentään puskea autoa tieltä.

Vierailija
12556/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on varmaankin tuo jatkuva alapeukutus jonkun todellisen sisäisen tylsyytensä ytimen löytäneen ainoa harrastus

Vierailija
12557/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo peukku ulina. Sanoisin että sinulle ei nyt tämä vauva foorumi natsaa kun kyttäät noita alapeukkuja. Mene kaksplussalle ja laske siellä pelkästään yläpeukkuja. Tai fb. 

Vierailija
12558/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luulee että sivulta pääsee pois ainoastaan alanuolta näpäyttämällä. On jäänyt netinkäyttäjän starttikurssi käymättä. 

No ni. Tulihan se alapeukku tähänkin. Ei ollut hukkainvestointi. 

Vierailija
12559/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli niin paljon tapahtumaa ja eilisen jatkoa, että tylsän pää on sekaisin. 

Vierailija
12560/12597 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on varmaankin tuo jatkuva alapeukutus jonkun todellisen sisäisen tylsyytensä ytimen löytäneen ainoa harrastus

Näin ymmärrän. Polon ainoa harrastus. Suotakoon se hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä