Tinderiä kun tavismiehenä swaippailee, niin tuntuu että on ihan sama kuinka yrittää lukea profiilit ja panostaa likettämiseen; Ei matcheja
Olen nyt ollut yli 3 viikkoa tinderissä ja joka päivä käyttänyt...Ei yhtään matchia.
Olen kuitenkin ihan komea mies, ja 185cm. Ei mitään suurempaa vikaa. Sellainen 7-8 jos pitäisi arvoida numerolla.
Kuka tuolta oikein löytää seuraaa??
M35
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen 9-10 jos pitäisi arvioida numerolla.
Miksei ne 7-8 kasin naiset anna tykkäksiä?
ap
Taas tämä likettäjä. Typerä kielenkäyttösi on syy, ettet saa matcheja.
Olen lähes tuhat profiilia katsonut ja likettänyt vasta vain yhtä. Kertooko se jotain minusta, vaiko tarjonnan tasosta,sitä en osaa sanoa.
Mulla oli sama ongelma. Poistin tinderin. Myöhemmin tapasin mieheni muualla.
Seiska on selvästi yli keskitason mies. Chadlite.
Kasi on jo lähes mallitasoa; erittäin vahva chad, joita ei näe joka päivä tai viikko.
Ysi on sitten näitä, joiden elämisen maksavat naiset ja mallitoimistot, Hollywood etc. Jeremy Meeks, Sean O'Pry, Brad Pitt ysärillä jne.
Kutonen on jo yli keskistason eli 'söpö' mies.
Viimeksi olit 38v mies, keksi parempi trolli 0/5.
Naisilla ei ole yleistä tasoa, vaan jokaiselle taso on oma. Toisen naisen 3 on toisen naisen 10. Mutta, sen verran että jos yleisesti ajattelet keskiarvosi olevan 7-8, niin olisit jo luokkaa komea näyttelijä, jolla hyviä harrastuksia, sosiaalisesti lahjakas jne. 8 miehet eivät vietä aikaa vauvapalstalla ja naiset lähestyvät heitä.
Millainen on oma profiilisi? Käykö siitä ilmi muuta kuin että olet ihan komea ja 185cm? Nimittäin ei riitä, että panostat naisten profiilien lukemiseen, vaan sinun pitäisi panostaa myös omaan profiilitekstiisi. On myös mahdollista, että profiilistasi on tykätty, mutta et itse ole tykännyt juuri näistä naisista.
Mulle N49 ainakin tulee mätsejä, mutta ehkä naisilla on helpompaa Tinderissä. Olen käynyt kahvi- ja kävelytreffeillä ja niistä en tiennyt heti että ei.
Etsin ihan tavallista, päihteetöntä, tupakoimatonta, työssä käyvää, taloutensa hallitsevaa, mt-ongelmatonta, urheilevaa, 100% uskollista ja kotitöitä pelkäämätöntä miestä vakituiseen suhteeseen. Ei tarvitse muuttaa yhteenkään mutta odotan että yövytään viikottain puolin ja toisin sekä vietetään yhdessä aikaa useampana päivänä viikossa. Vaikeaa on omassa ikäluokassa.
Tarjolla olisi fwb tai yhden yön miestä, vuoroviikkomiestä lapsivapaille viikoille, baarikaveria(en käy baareissa), niitä miehiä jotka ilmoittaa heti ekaa kertaa nähdessä että multa et saa ainakaan heti se*siä (en ole ehdottanutkaan), niitä jotka sanoo ekoilla treffeillä että eivät sitten halua heti alttarille vaikka en ole mitään sellaista vihjannut (en halua enää ikinä itse naimisiin), niitä jotka asuu osittain ex-vaimon kanssa vielä yhdessä lasten vuoksi. Ei kiitos näitä.
Mitä profiilissasi lukee? Itse en esim liketä ketään jonka profiilissa lukee " ei tiedä vielä mitä haluaa" tai " etsin pitkäaikaista suhdetta, mutta lyhyetkin käy", koska etsin vain vakavia suhteita. Minulle myös peili selfiet ja lihasten pullistelut on turn off, vaikka pidänkin urheilullisista miehistä. Kannattaa panostaa siihen profiiliin, kuviin ja tehdä selväksi minkälaista seuraa etsii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne 7-8 kasin naiset anna tykkäksiä?
ap
Ne tykkää korkeintaan siitä kympin tyypistä, mieluummin 10+.
Lopettakaa tinderin käyttö ja menkää baareihin. Baareissa kannattaa vaan mennä naisille juttelee niin saatte osumia ja paremman mahdollisuuden edes tutustua naisiin. Olen kaikille aina sanonut että tinder suck ja baariin menkää niin tapaatte siellä niitä naisia helpommin- Pitää vaan baarissa olla uskallusta mennä juttelee naisille.