Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt netistä talvikenkiä.

Mä olen yrittänyt kans, sekä talvitakkia. Yritin ensin korjata talvitakin vetoketjua, mutta kun ompelin siihen uuden, se meni ns. juopon napeille. En tajua miten onnistuin vetoketjun edes ompelemaan niin. Luovutin sen suhteen ja yritän etsiä uutta takkia.

Vierailija
82/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikeena viedä kuori postilaatikkoon lähikaupan pihassa. Kaupassa piipahdus ja harmaan ulkoilman tuijottelu. Aurinko meinaa väkisin yrittää esiin, estä se. Kotona muuta pikkupuuhaa ja suunnittelua. Ruoaksi oli kasvislaatikkoa muutamalla juustosuikaleella.

Mikä kuori siihen laatinkoon tulee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppäsin nimeltä tuntemattomasta viherkasvista kellastuneita lehtiä, vein ne keittiöön biojätekippoon. Nälkä tuli , söin kuusi kalapullaa ja eilisiä keitettyjä perunoita, en jaksanut lämmittää niitä ja söin kylmänä ne. No nyt on hiukan viluinen olo olisi ehkä pitänyt lämmittää kuitenkin.

Vierailija
84/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain imuroitua, olen ihan naatti ja hikinen. 

Mies tuli kotiin ja vei koiran ulos. Keskiviikon mainospostit olivat tulleet.

Voisi taas selailla kauppojen tavaroita, mitä en taaskaan aio ostaa.

Laitoin tiskit tulemaan. 

Vierailija
85/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut. 

Tää ketju ei ole ehkä ole sinua varten, sun elämäsi on aivan liian vilkasta ja ne kakkujen maistelut ja pätkisjuustokakut sopivat kyllä paremmin jonnekin seikkailuaiheisempaan ketjuun. 

Vierailija
86/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa taas turvonnut, Jokapäiväinen riesa eikä johdu liiasta ruoasta eikä makeisista. 

Vierailija
87/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain postista lootan, tilasin kivoille joululahjoja. Tylsemmät saa itse tehdyn joulukortin, mitkä tehty tosta aaltopahvilaatikosta.

Toivottavasti läheiset ei lue tätä ketjua :(

Vierailija
88/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain imuroitua muruset.

Seinää pitkin käveli hämähäkki, vippasin se nenäliinassa ulos.

Vierailija
89/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin käsin.

Vierailija
90/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytännössä lojunut sohvalla koko päivän. Söin rasiallisen pastilleja, että saan suolen tyhjäksi. Tyhjenihän se, mutta vielä on ilmaa kiertämässä. Riitelin myös ex-tapailukumppanin kanssa viesteillä. Hän ei tajua että kaikki loppui jo vuosia sitten, eikä paluuta ole. Otin lihan jääkaapista lämpiämään ja kohta ruoanlaittoon.

Kokeile iso lasillinen lämmitettyä vettä, 1-1/2 sitruuna mehu ja 2 tl oliiviöljyä. Tällä pitäis pönttö täyttyä.

Vierailija
91/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kumppanin kanss yhdessä yli kolkyt v. Naimisissakin liki 10. Tylsääkö? Ei toki, vaan mukavaa, tuttua, turvallista. Ollaan 60+ elämä on jotenkin kivaa.

Muuten kuulumisemme ovat muiden mielestä tylsiä: jauhelihakastikkeeseen räväkkyyttä tuo miehen puolikkaaseen kuivatut kantarellit. Jos ollaan oikein räväköitä: pyydetään pizzaan valkosipulia.

Romanttisinta, mitä mies tekee: vaihtaa pyytämättä rannekellooni pariston tai tuo kaupasta yllärinä herkkuani cashewpähkinöitä. Minä taas kudon pipon hänen lempivärissään. Ällöttävän tylsää, eikö?

Lempipuuhaamme kesäisin on pihasaunan lämmitys ja grillaus.

Kun on elämässämme ollut vakavaa sairautta, lähellä kuolemaa, nyky tavan arki on parhautta :)

Vierailija
92/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikeena viedä kuori postilaatikkoon lähikaupan pihassa. Kaupassa piipahdus ja harmaan ulkoilman tuijottelu. Aurinko meinaa väkisin yrittää esiin, estä se. Kotona muuta pikkupuuhaa ja suunnittelua. Ruoaksi oli kasvislaatikkoa muutamalla juustosuikaleella.

Mikä kuori siihen laatinkoon tulee? 

Ei kai laatinkoon mitään kuoria tartte? Luulin hetken, että hän laittoi k e r r a n k i n  joulukortit ajoissa.

normi merkki 2,75 huh, on postinkannolla hintaa ottaen huomioon, että kulkee jos kulkee, sinne jos tänne.

Vierailija
93/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on suunnitelmat vielä tylsempiä kuin tänään. Lähellä on joulukorttiaskartelua, boring. Lupasin mennä. Puolukat on survottu talven varalle. Siivous suunnitelmissa, tarttis putsata vessan peili ja kaakelit. Ja imuroida koko huusholli.

Vierailija
94/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä on monta kärpästä. Ärsyttävää. Pidän ikkunan yön auki. Rauhaisa uni viileässä 16 C.

Tärkeintä on hyvä uni. Viime yönä rakastuin ja hiihdin kilpaa hyvällä menestyksellä.

Vierailija
95/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin syönyt päärynän mutta se olikin sisältä mädäntynyt.

Vierailija
96/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole tiskikonetta maalla, kaupungissa on. Täällä tiskaan siis käsin.

Katsoin yks päivä Kuolleet lehdet, taas. Ansa kutsui Holapan syömään 'sitä jotain'. Kävi ostamassa lautasen, veitsen ja haarukan. Holappa valitsi viinan Ansan sijaan. Roskiin meni lautanen. Hieno leffa.

Vierailija
97/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin syönyt päärynän mutta se olikin sisältä mädäntynyt.

Meinasin ostaa kaupasta tomaattia. Olivat raakoja. Naapurin Usko siinä hyllyn vieressä jaarikoitsi loputtoniin. Sanoin, että pakasteet sulaa, että pääsin lähtemään. Ne tosin oli vielä pakasteessa. Hyi minua :(

Vierailija
98/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Mun vaa'asta meni katki se lirpake, joka pitää sellaista litteää paristoa paikallaan. En pysty siis punnitsemaan itseäni.

Olen nyt kuukauden miettinyt, että pitäisikö ostaa uusi vaaka. Se hajosi joskus juhannuksena. En ole ajatellut pitää kiirettä asian kanssa.

Ehdotus: kiristä se patteri paikalleen esim tulitikulla. Siirtää ehkä ostopäätöksen tekemistä.

Vierailija
99/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyppäsin nimeltä tuntemattomasta viherkasvista kellastuneita lehtiä, vein ne keittiöön biojätekippoon. Nälkä tuli , söin kuusi kalapullaa ja eilisiä keitettyjä perunoita, en jaksanut lämmittää niitä ja söin kylmänä ne. No nyt on hiukan viluinen olo olisi ehkä pitänyt lämmittää kuitenkin.

Muista ensi kerralla lämmittää. Itse keräsin kuolleita kukintoja pelakuusta, keltaisia lehtiä myös. Tyoksu/haju sormissa oli kuin ennen vanhaan, 50v sitten, kun äiti teki samoin. Buu. Olen muuttunut äidikseni.

Vierailija
100/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat, kiltit, tylsät

Kaltaiseni ihmiset: 100 kommenttia päivässä, pistetääs huomenna paremmaks, jooko?

Kruunua odottaen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän