Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1188)

Vierailija
1121/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu, että asunnon myynti-ilmoitusten valokuvaajat ovat varmaan osallistuneet tylsän valokuvauksen työpajaan. Asunnon esittelykuvissa saattaa olla kuva tyhjän huoneen nurkasta. Näkyy kahden seinän alaosa, vähän lattiaa, joskus jopa kaistale ikkunaa ja sen alla patteri.

Toinen ääripää on sitten nämä digistailatut kuvat. Pelkkää mielikuvitusta. Kylläpä asuntoa katsomaan mennyt saattoi hämmästyä, ellei huomannut kuvissa pientä tekstiä "digistailattu".

Niissä digistailatuissa huoneissa saattaa kukkapurkkikin leijua hauskasti ilmassa. Ei ole tylsää.

Vierailija
1122/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ollakaan, katselin eilen valokuva-albumeita lapsuudesta ja löysin kaapista huuliharppuni. Ja eikun harppu huulille tuttu metallin maku ja muutaman haeskelu puhalluksen jälkeen kajahti Ukko Nooa ilmoille. Olin oikein ylpeä itsestäni. Voitaisiin kokontua yhteis soitannalle, rytmikapulat kai joku löytäisi kaapistaan. Vai olisiko liian rajua touhua, mitä jos rupeaisi keikka puskemaan ja tulisi ihailijoita ja kaikkea?

Tamburiinin tahdissa marssittaisiin lavalle. Mä haluan uutuuden: rytmimunan! Triangeli kans jollekin. Menee ehkä liian kivaksi.

tylsä huomautus: jo kolmikymppisellä tyttärellänikin oli muskarissa rytmimuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vielä kääntänyt seinäkelloa ja uunin kelloa näyttämään oikeaa aikaa. Enkä muuten sarastusvalojenkaan kelloja.

Laitoin kellot nyt aikaan.

Vierailija
1124/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoiteet päässä lojun sängyllä. Alasti. Piti mennä suihkuun, mutta homma karkasi käsistä.

Vierailija
1125/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteusvoiteet päässä lojun sängyllä. Alasti. Piti mennä suihkuun, mutta homma karkasi käsistä.

Kummassa päässä? Ehkä ei olekaan niin tylsää lojumista.

Vierailija
1126/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ollakaan, katselin eilen valokuva-albumeita lapsuudesta ja löysin kaapista huuliharppuni. Ja eikun harppu huulille tuttu metallin maku ja muutaman haeskelu puhalluksen jälkeen kajahti Ukko Nooa ilmoille. Olin oikein ylpeä itsestäni. Voitaisiin kokontua yhteis soitannalle, rytmikapulat kai joku löytäisi kaapistaan. Vai olisiko liian rajua touhua, mitä jos rupeaisi keikka puskemaan ja tulisi ihailijoita ja kaikkea?

Tamburiinin tahdissa marssittaisiin lavalle. Mä haluan uutuuden: rytmimunan! Triangeli kans jollekin. Menee ehkä liian kivaksi.

tylsä huomautus: jo kolmikymppisellä tyttärellänikin oli muskarissa rytmimuna.

Mulle rytmimuna on uutuus. Ihan rytmitajuton puolisokin.

Vierailija
1127/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon selvästi kuntoutunut masennuksesta. Kellojen siirto (3 kpl) on ollut muutamina aikaisempina vuosina mukamas kauhea vaiva, jota olen siirtänyt jopa seuraavaan päivään. Tänään aamulla vain siirsin ne, suit sait, yhtään miettimättä ja stressaamatta. 

Vierailija
1128/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä paras ketju :) (Huomatkaa tylsistä tylsin standardihymiö, ei edes emojia)

Vierailija
1129/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanan raastaminen kannattaa aloittaa siitä paksummasta päästä.

Vierailija
1130/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä paras ketju :) (Huomatkaa tylsistä tylsin standardihymiö, ei edes emojia)

Niitä emojia kylvetään liikaa joka paikkaan. Hymyä ja sydämiä ja kaikkea sellaista, ei ole kiva. Turhaa on. Jos on oikein kivaa, voi laittaa tuollaisen, mutta ilmankin pärjätään.

Vierailija
1131/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee 🥳🍺👍🍕😂😜

Vierailija
1132/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou jee 🥳🍺👍🍕😂😜

Nyt tuli huono olo. Liian iloista ja virkistävää. Hyi! Otan tuosta tuon huutomerkin pois, ettei ole liian repäisevää. Hyi.

Vierailija
1133/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vielä kääntänyt seinäkelloa ja uunin kelloa näyttämään oikeaa aikaa. Enkä muuten sarastusvalojenkaan kelloja.

Laitoin kellot nyt aikaan.

Pikkuhiljaa hyvää tulee, pääasia, että telkkari on oikeassa ajassa. Auton kellon laitoin, kun mies oliilmaamassa renkaita. Hellan ja mikron tossa ruuanlaiton aikana. Vielä pitäisi pöytä- ja herätyskello siirtää oikeaan aikaan.

Vierailija
1134/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon Selviytyjiä pikakelauksella. Oon jo äänestyksessä vaikka vartti sitten aloitin. Tääkin on nykyään tylsä.

Vierailija
1135/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon netin kautta kaikki nykyään pikana. En jaksa jaarittelua.  Kaikki on tylsää nykyään. TTK ei kiinnosta, ei mitkään musiikkiohjemat eikä tosi-tv. Maajussin ja Ensitreffit katson pikakelauksena. Mulle jää siis vaan uutiset ja sää. Siellä on onneksi tasaisia sääpoikia, ei tule yllätyksiä. Ellei sitten Pekka tee jotain repäisevää. Sitä pelkään.

Vierailija
1136/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää, kun kaikki sellainen karsiutuu, mikä vaatii keskittymistä.

Vierailija
1137/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän olen pitänyt kumisaappaita ulkotöissä. Pesin ne äsken. Kauhea haju kylpyhuoneessa. 

Vierailija
1138/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakas kypsyy pannulla. Niitä ei saisi syödä. Kolesteroli korkealla. Mieli matalalla.

Vierailija
1139/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että ainoat oikeat saunapäivät on keskiviikko ja lauantai. Ja Erittäin Hienoa Suomalaista Shampoota on oltava. Ja häissä on oltava kermakakkua ja lusikkaleipiä. Kyllähän se vähän tuntuu että, onko pari ihan oikeasti naimisissakaan, jos häissä ei ole ollut kermakakkua ja lusikkaleipiä. Ja vatsataudissa on juotava keltaista Jaffaa. Tytär joskus oli ostanut Pirkka-appelsiinilimpparia, kun lapsilla oli vatsatautia. Voi että kun sille piti selittää kuin lapselle, että ei se ole ollenkaan sama asia. Minä sitten vein niille kuusi pulloa keltaista Jaffaa. Ja niinpä sitten parissa päivässä oli kaikki vatsataudit parantuneet. Siinä se nyt nähdään. Tytär siinä nokkiinsa ottaneena väitti, että on ihmisiä, jotka eivät juo minkään sortin limukkaa vatsataudissa, ei keltaista Jaffaa eikä mitään muutakaan. Mutta tuotahan minä en usko. Koska vatsataudissa on juotava keltaista Jaffaa. Vai oletteko te kuulleet ihmisistä, jotka eivät joisi? 

Vierailija
1140/1188 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin, että ainoat oikeat saunapäivät on keskiviikko ja lauantai. Ja Erittäin Hienoa Suomalaista Shampoota on oltava. Ja häissä on oltava kermakakkua ja lusikkaleipiä. Kyllähän se vähän tuntuu että, onko pari ihan oikeasti naimisissakaan, jos häissä ei ole ollut kermakakkua ja lusikkaleipiä. Ja vatsataudissa on juotava keltaista Jaffaa. Tytär joskus oli ostanut Pirkka-appelsiinilimpparia, kun lapsilla oli vatsatautia. Voi että kun sille piti selittää kuin lapselle, että ei se ole ollenkaan sama asia. Minä sitten vein niille kuusi pulloa keltaista Jaffaa. Ja niinpä sitten parissa päivässä oli kaikki vatsataudit parantuneet. Siinä se nyt nähdään. Tytär siinä nokkiinsa ottaneena väitti, että on ihmisiä, jotka eivät juo minkään sortin limukkaa vatsataudissa, ei keltaista Jaffaa eikä mitään muutakaan. Mutta tuotahan minä en usko. Koska vatsataudissa on juotava keltaista Jaffaa. Vai oletteko te kuulleet ihmisistä, jotka eivät jois

Ja hautajaisiin pitää tilata pullakranssi ja herrasväen pikkuleipiä. Ei muuten pääse vainaja sopuisasti haudan lepoon. Mustat nappaskengät jakkupuvun kanssa. Käsilaukku jossa kangasnenäliina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi