Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1178)
Rakastan eniten itseni seuraa. Tappeluiden lopputuloksenkin viin päättää ihan itse. Ärsyttää, että muu perhe häiritsee mun tuokioit itseni kanssa.
Kylläpä osaatte kirjoittaa hienosti!
Ikävä kyllä en tylsisty yhtään näitä lukiessa- anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä osaatte kirjoittaa hienosti!
Ikävä kyllä en tylsisty yhtään näitä lukiessa- anteeksi.
Saat hymähtää, mutta älä sentään ääneen naura. Ei sovi suomalaiselle sellainen riehakointi.
Olotilani seesteytyy hyytelöksi jonka pintalämpötila laskeutuu vastaamaan maltillisesti ulkoilman lämpötilaa missä ei ole tapahtunut muutoksia aikamittakaavassa josta olisi minkäänlaista mainittavaa.
Ullakko vai eikö Ulla, sitä mietin.
Nonni. Siinähän tää aamu on mennyt, että oon kellot siirtänyt normaaliaikaan. Auton kello on niin vaikea, etten edes yritä. Menen sitten tunnin liian aikaisin. Se vasta tylsää on.
Mä siivoan aina sunnuntaisin. Nyt lakanat jo pyörii koneessa. Siivoamien on kivaa, tylsää kun se loppuu. Pitää taas viikkko odotella. Joskus salaa itseltäni imuroin tai vien turhia kierrätykseen. Sellainen velmu minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Olotilani seesteytyy hyytelöksi jonka pintalämpötila laskeutuu vastaamaan maltillisesti ulkoilman lämpötilaa missä ei ole tapahtunut muutoksia aikamittakaavassa josta olisi minkäänlaista mainittavaa.
Et kai mikään vaihtolämpöinen ole?
Vierailija kirjoitti:
Mä siivoan aina sunnuntaisin. Nyt lakanat jo pyörii koneessa. Siivoamien on kivaa, tylsää kun se loppuu. Pitää taas viikkko odotella. Joskus salaa itseltäni imuroin tai vien turhia kierrätykseen. Sellainen velmu minä olen.
Voiei. Voisit tulla meillekin. Mut sit ei mulla olis tylsää, enkä vois kirjottaa tänne... siivous on ällöä. Kutsu peruttu.
Katselen taas noita kukkaverhoja, vihreät odottaa kaapissa silitystä. Yäk hommaa. On jotenkin irvokasta, kausivalot ikkunassa ilkkuu noita verhoja. Yleensä siis samaan aikaan laitan valot ja tummemmat verhot.
Mietin, taas kerran, miksi ison ja pienen tölkin pantti on sama?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitkästyttävää aioitte huomenna tehdä? Mä ehkä harjoittelen nokkahuilulla. "Ostakaa makkaraa" vaatii vielä hiomista.
Mä soittaisin melodicalla Ukko Nooa, mut soitin on kateissa, semmonen vihreä, valkoisin ja mustin namiskoin. Onks kuka nähny? Mihin ihmeeseen se nyt joutui, vastahan se reilu 50v sitten oli hollilla. En siis soita. Kudon sukkaa, semmosta ruosteenruskeaa, on niin ruma, että nätti väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitkästyttävää aioitte huomenna tehdä? Mä ehkä harjoittelen nokkahuilulla. "Ostakaa makkaraa" vaatii vielä hiomista.
Mä soittaisin melodicalla Ukko Nooa, mut soitin on kateissa, semmonen vihreä, valkoisin ja mustin namiskoin. Onks kuka nähny? Mihin ihmeeseen se nyt joutui, vastahan se reilu 50v sitten oli hollilla. En siis soita. Kudon sukkaa, semmosta ruosteenruskeaa, on niin ruma, että nätti väri.
Voi meldica. Tunnen sormissani se nappulat ja maistan kuolat suuosasta. Mullakin on hukassa.
Mä en ole vielä kääntänyt seinäkelloa ja uunin kelloa näyttämään oikeaa aikaa. Enkä muuten sarastusvalojenkaan kelloja.
Kuinka ollakaan, katselin eilen valokuva-albumeita lapsuudesta ja löysin kaapista huuliharppuni. Ja eikun harppu huulille tuttu metallin maku ja muutaman haeskelu puhalluksen jälkeen kajahti Ukko Nooa ilmoille. Olin oikein ylpeä itsestäni. Voitaisiin kokontua yhteis soitannalle, rytmikapulat kai joku löytäisi kaapistaan. Vai olisiko liian rajua touhua, mitä jos rupeaisi keikka puskemaan ja tulisi ihailijoita ja kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakaan, katselin eilen valokuva-albumeita lapsuudesta ja löysin kaapista huuliharppuni. Ja eikun harppu huulille tuttu metallin maku ja muutaman haeskelu puhalluksen jälkeen kajahti Ukko Nooa ilmoille. Olin oikein ylpeä itsestäni. Voitaisiin kokontua yhteis soitannalle, rytmikapulat kai joku löytäisi kaapistaan. Vai olisiko liian rajua touhua, mitä jos rupeaisi keikka puskemaan ja tulisi ihailijoita ja kaikkea?
Tamburiinin tahdissa marssittaisiin lavalle. Mä haluan uutuuden: rytmimunan! Triangeli kans jollekin. Menee ehkä liian kivaksi.
Tein pitkän aamulenkin harmaassa säässä. Puunlehtiä oli paljon maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamburiinin tahdissa marssittaisiin lavalle. Mä haluan uutuuden: rytmimunan! Triangeli kans jollekin. Menee ehkä liian kivaksi.
Minä sulle rytmimunan näytän. Ei ole tylsää.
Mulla on varmaan dementia. Olin aivan sekaisin kellojen kanssa. Sitten muistin "aina juhannusta kohti". Nykyään olen kuin zombie ilman sitä maissipeltoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan dementia. Olin aivan sekaisin kellojen kanssa. Sitten muistin "aina juhannusta kohti". Nykyään olen kuin zombie ilman sitä maissipeltoa.
Kännykkään ja tietokoneeseen tulee aina oikea aika. Katso siitä. Mä en muista koskaan meidän talon numeroa, kadun kyllä muistan, mutta en numeroa. Matematiikkaharrastus olis mulle liian vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu, että asunnon myynti-ilmoitusten valokuvaajat ovat varmaan osallistuneet tylsän valokuvauksen työpajaan. Asunnon esittelykuvissa saattaa olla kuva tyhjän huoneen nurkasta. Näkyy kahden seinän alaosa, vähän lattiaa, joskus jopa kaistale ikkunaa ja sen alla patteri.
Toinen ääripää on sitten nämä digistailatut kuvat. Pelkkää mielikuvitusta. Kylläpä asuntoa katsomaan mennyt saattoi hämmästyä, ellei huomannut kuvissa pientä tekstiä "digistailattu".
Katson televisiosta biljardia. En tunne yhtään sen sääntöjä. Samalla kerron miehelle, minkä värisiä palloja on pöydällä. Hän on värisokea eikä erota ainakaan ruskeata ja punaista palloa.
Sopivan tylsää minulle. Varmaan jännittävää jollekin toiselle?