Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1106)
Vierailija kirjoitti:
Keitin teetä, mutta vesi jäi haaleaksi. Nyt juon haaleaa teetä ja katson ikkunasta tihkusadetta.
Miten voi keitetty vesi jäädä haaleaksi? Jo lapsena opin, että keittäminen kauemmin ei kuumenna vettä yli 100C. Luulin niin! (9v)
Tämä on myös matematiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipä oli päässyt kuivahtamaan. Pirskottelin leipäpalalle vettä, muovipussi päälle ja mikroon. Tuli kuin tuoretta. 😊 Söin goudajuuston kanssa. Prismassa oli gouda tarjouksessa.
Muovipussi mikroon? Mitä mä just luin?
Miksei? Kyllä mä esim. pakastetut leivät saatan sulattaa omassa pussissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisitte mahdollisimman tylsän kuvan siitä ympäristöstä, missä juuri nyt olette, millainen kuvasta tulisi?
Minä kuvaisin valkoisessa katossa olevan ilmastointihormin valkoisen tuloilmaventtiilin. Sen ympärillä on pölystä muodostunut harmaa rengas.
Makuuhuoneessa olen siis vielä. Makaan sängyssä ja katselen kattoa.
Sinivalkoruudullinen vaahtomuovipatja seinää vasten syrjällään. Vieressä ikkuna, jossa valkoiset muoviset sälekaihtimet.
Vesisadepäivä taas. Kävin apteekissa. Huomenna oon ihan kotona vaan.
Ostin koiralle laputettua tarjouslihaa possunfilettä. Ei oo kuulemma sittenkään terveellistä sille. Pitäisi olla luuta, rustoa, jänteitä mukana, kalsiumia sen pitäisi saada. Syököön sitten nappuloita. Tein possun fileestä sitten meille ihmisille ruuan, vaikka en haluaisi syödä enää ollenkaan lihaa. Vähän huijattu höntti olo. Kuinka tässä nyt näin pääsi käymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on jännä päivä. Käyn apteekissa. Siellä ne naiset on sieviä vaaleissa vaatteissaan, kädet hyvin hoidettuina, kynnet siistit. Minä röntsövaatteissa erotun kuin 'täi tervasta' vai mitensenytmenikään?
Mun apteekissa on kaksi miesfarmaseuttia, oikein hyvännäköisiä. Ole varuillasi, ettei mene liian jännittäväksi. Siellä voit nähdä miehen. Lauantai pilalla. Kihelmöintiä kehossa. Kuka kestää sellaista.
Eikä. En taho. Tahon ne siistit naiset, ei kihelmöintiä.
Muutoin joudun pois tästä tylsästä ketjusta. Sitä en taho.
Mullon viel tiskivuori selätettävänä ennen apteekkia. Voiei... nyt pikkukihelmöinti, jos sittenkin kohtaan Miehen...
Miksi sain yhden tylsän alapeukun? Ärsyttävää. Joku
Sillä varmaan jo kihelmöi, niin se ei tartte enää lisää mieskohtaamisia. Tai ei halua mieskihelmöintiä, vaan niitä siistejä naisfarmaseutteja. Kuka tietää. Tai sormi vaan lipsahti nappulalle, kun alkoi niin jännittää koko kohtaaminen. Älä turhaan mieti, on liikaa aivoille hauskuutta.
En kestä. Aikuinen lapseni viestitteli taas. Viimeksi kesällä heinäkuussa laittoi viestiä. Eikö äiti saa koskaan olla rauhassa.
Minulla villasukat venyvät jalassa, ja sitten ne rupeavat valumaan ja pyörimään. Niihin ei kuitenkaan onneksi muodostu mitään lankapaakkuja.
Mulla kutittaa kaikki vaatteiden saumat. Käännän ne nurinpäin. Paitsi takit. Yritin sitäkin, mutta en löytänyt taskuja ja avaimia.
Vierailija kirjoitti:
En kestä. Aikuinen lapseni viestitteli taas. Viimeksi kesällä heinäkuussa laittoi viestiä. Eikö äiti saa koskaan olla rauhassa.
Niin. Eikö 18 vuotta riitä! Ei yhtään kunnioiteta toisen rajoja ja omaa aikaa. Mun lapset jopa soittaa joskus. En tietenkään vastaa. En puhelinmyyjillekään.
Ikuisuusprojektina hameen virkkaaminen ohuella virkkauslangalla. Viime viikolla tajusin, että olen tehnyt hommaa monta kerrosta sitten pieleen, ja eihän sitä voinut silleensä jättää kun sen olin kerran huomannut. Jouduin siis purkamaan vaikka kuinka paljon. Nyt hame on taas minihameen mitoissa, ja tahtoisin siitä nilkkaan asti ulottuvan. Lieneekö vielä ensi juhannuksenakaan valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vege
Se vasta tylsää on minusta. Ehkä ei sinusta, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vege
Se vasta tylsää on minusta. Ehkä ei sinusta, vai onko?
Minusta myös. Kyllä Lindströmin pihvi kerran viikossa virkistää. Menee kuusi päivää melko tylsillä kasviksilla, mutta sitten taas, Lindströmii. Mä oon kuuden päivän vege.
Vierailija kirjoitti:
Oikein tylsää yötä!
Se on vielä pidempi kuin muut. Huoh.
Mutta silloinhan voi harrastaa pitempään tätä tylsien ihmisten suosittua harrastusta, nukkumista.
Mitä pitkästyttävää aioitte huomenna tehdä? Mä ehkä harjoittelen nokkahuilulla. "Ostakaa makkaraa" vaatii vielä hiomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein tylsää yötä!
Se on vielä pidempi kuin muut. Huoh.
Mutta silloinhan voi harrastaa pitempään tätä tylsien ihmisten suosittua harrastusta, nukkumista.
Tai nukkuvan miehen tarkkailua! Kiitos muistutuksesta!
Miksi sain yhden tylsän alapeukun? Ärsyttävää. Joku pitää viestiäni siis mielenkiintoisena? Älä. Pliis.