Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1085)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on jännä päivä. Käyn apteekissa. Siellä ne naiset on sieviä vaaleissa vaatteissaan, kädet hyvin hoidettuina, kynnet siistit. Minä röntsövaatteissa erotun kuin 'täi tervasta' vai mitensenytmenikään?
Mun apteekissa on kaksi miesfarmaseuttia, oikein hyvännäköisiä. Ole varuillasi, ettei mene liian jännittäväksi. Siellä voit nähdä miehen. Lauantai pilalla. Kihelmöintiä kehossa. Kuka kestää sellaista.
Eikä. En taho. Tahon ne siistit naiset, ei kihelmöintiä.
Muutoin joudun pois tästä tylsästä ketjusta. Sitä en taho.
Mullon viel tiskivuori selätettävänä ennen apteekkia. Voiei... nyt pikkukihelmöinti, jos sittenkin kohtaan Miehen...
Puolangan pessimistipäivät ehdottaa, että jos arki käy liian kiivaaksi, puolankalainen lähtee lomalle Sallaan. Siellä on "Ei tapahu yhtään mittää " -tapahtuma.
Suosittelen.
Mä pääsenkin tänään baariin syömään, mennään Veturiin Höyryyn.
Vettä sattaa. Aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt varmasti oikeassa ketjussa? No voihan sieltä saada noron tai koronan.Tai mahataudin. Kyllä se vielä suruksi muutuu, luota siihen.
Heräsin veden lorinaan, kun seniori pesi perunoita. Muu perhe vielä nukkui kun hiippailin keittiöön pyytämään, että keittäisikö aamukahvit. Kissa oli oksentanut saunaan ja kiehnäsi seniorin jaloissa. Kissa halusi selvästi ulos. Oksennus piti siivota. Vähitellen muutkin alkoivat heräillä. Kolme sukupolvea ja kissa istui pian keittiönpöydän äärellä aamupalalla. Jokohan kohta sataisi lunta. Rovaniemellä oli jo valkoinen maa.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin veden lorinaan, kun seniori pesi perunoita. Muu perhe vielä nukkui kun hiippailin keittiöön pyytämään, että keittäisikö aamukahvit. Kissa oli oksentanut saunaan ja kiehnäsi seniorin jaloissa. Kissa halusi selvästi ulos. Oksennus piti siivota. Vähitellen muutkin alkoivat heräillä. Kolme sukupolvea ja kissa istui pian keittiönpöydän äärellä aamupalalla. Jokohan kohta sataisi lunta. Rovaniemellä oli jo valkoinen maa.
Perunoiden pesu ja ruskean kastikkeen tekeminen on mukavan tylsää. Kiisseliä jälkiruuaksi mutta vain pyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunoiden pesu ja ruskean kastikkeen tekeminen on mukavan tylsää. Kiisseliä jälkiruuaksi mutta vain pyhänä.
Ennen elämä oli yksinkertaisempaa, ruokakin oli tavallisra suonslaista kotiruokaa, nyt ihmetellään miten joku voi syödä suomalaista ruokaa, pitää olla fiinisti pastaa, wokkii, texmexii. Mutta aatelkaa noi on niiden omissa maissa sitä tavallista kotiruokaa.
Kävin eilen salilla, tälläkään kertaa ei kiinnostanut, menin silti.
Sitten join kaljaa.
Joskus tuntuu, että asunnon myynti-ilmoitusten valokuvaajat ovat varmaan osallistuneet tylsän valokuvauksen työpajaan. Asunnon esittelykuvissa saattaa olla kuva tyhjän huoneen nurkasta. Näkyy kahden seinän alaosa, vähän lattiaa, joskus jopa kaistale ikkunaa ja sen alla patteri.
Paistoin kanaa. Jälkkäriksi oli jugurtti. Tikka naputtelee seinä. Pitää mennä häätämään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt varmasti oikeassa ketjussa? No voihan sieltä saada noron tai koronan.Tai mahataudin. Kyllä se vielä suruksi muutuu, luota siihen.
No en näköjään mennytkään, kun syön nuudeleita kotona
Olen pötköttänyt tänään useamman tunnin sohvalla nettiä surffatej ja odotan että jotain tapahtuisi. Tuskin tapahtuu.
Bioroskat pitäisi viedä, mutten viitsi kun sataa. Nauttikoot banaankikärpäset vielä kuorista ja poroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en näköjään mennytkään, kun syön nuudeleita kotona
Onneksi tulit järkiisi. Ei tuollaista menoa suomalainen kestä. Vielä viikonloppuna.
Harmaata tietä ajellaan sumussa. Tien varrella lehtensä tiputtaneita koivuja ja tummia kuusia, siellä täällä jokin liikennemerkki.
Harmaan tylsä näkymä, mutta samalla tylsyydessään melkein kaunis.
Keitin teetä, mutta vesi jäi haaleaksi. Nyt juon haaleaa teetä ja katson ikkunasta tihkusadetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisitte mahdollisimman tylsän kuvan siitä ympäristöstä, missä juuri nyt olette, millainen kuvasta tulisi?
Minä kuvaisin valkoisessa katossa olevan ilmastointihormin valkoisen tuloilmaventtiilin. Sen ympärillä on pölystä muodostunut harmaa rengas
Makuuhuoneessa olen siis vielä. Makaan sängyssä ja katselen kattoa.
Voisin ottaa tylsän kuvan hirviaidasta, joka jatkuu ja jatkuu.
Pyykkiä olen aikonut aamusta asti pestä, tuntuu aikamoiselle urakalle mennä kylppäriin ja täyttää kone, lisätä pulveri ja sitten vielä valita pesuohjelma. Kohta ei kannata pestäkään, liehuvat sitten huomisen päivän vastuksena joka paikassa, eivät ennätä yön aikana kaikki kuivua.
Muovipussi mikroon? Mitä mä just luin?