Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava tällainen ketju. Olen sukuloimassa, syötiin perunamuusia ja kalaa. Eilen soiteltiin miesystävän kanssa ja juteltiin autovakuutuksista ja kirkkohistoriasta. Kohta käyn ostamassa maitoa kaupasta, kun aurinkokin hieman paistaa.

Tosi tylsät puheen aiheet puhelimessa. Kuulut todella tähän ketjuun. Mies myös. :)

Kiitos oikein paljon. :) Olen aikaisemmin vastannut ketjuihin, joissa kysellään parisuhteiden puheenaiheita, ja saanut kuulla, että olemme tappotylsiä. Siitä päättelinkin, että nyt kohdentuvat kuulumiset oikeaan paikkaan.

Vierailija
62/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein pahveja keräyslaatikkoon. Siellä oli muovipussi, nostin sen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset kuulumiset ovat ironisesti kaikista mielenkiintoisempia :D

Ei tarvitse esittää jännää, mielenkiintoista. Voi vain olla.

Vierailija
64/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua ollaan odotettu. Mut mullon niin tylsää, ettei ole mitään kirjoitettavaa. Tietäjät tietää: heräsin. Join aamukahvin. Söin päivällä nakkikeiton. Mietin keittäiskö kahvin. En keittäny. Katon kohta Emmerdalen. Puol ysin uutiset. Siinä se.

Voitinko tylsyyspalkinnon?

Vierailija
65/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂👏🏻

Vierailija
66/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille jaetaan posti maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina.

Miten teille?

Yhtenä päivänä viikossa. Uusimaa.

Vierailija
67/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää! Muovipussi!!! Sehän teki päivästäsi jännittävän.

Yks päivä kuljin radan vartta ja kurkottelin tyhjää tölkkiä lätäköstä. Liukastuin ja upposin lenkkareissani polviin asti kuraveteen. Ajatella. Tämä oli päivän kohokohta.

Vierailija
68/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. Just kun luulin, että minun elämäni on tylsää...

Vierailija
69/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tarkenee sisävaatteissa ja crockseissa. Tilasin silti ensi viikolle renkaanvaihdon. Eipähän tartte perua menemisiä säiden takia jos niitä tulee. 

En usko että tulee mutta oon mä aikeissa mennä joskus  rokotukseen ja sit isä täyttää 90 v. 300 km päässä. Sinnehän menen. Mun isä on tosi kiva.

Vierailija
70/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kasvattanut tomaattia monta kuukautta. Tänään korjasin ekan sadon 3/9 kirsikkatomaattia, söin ne ja totesin että kaupasta saa parempia ja halvemmalla.

2 m korkea puska, 9 stnan palleroa ja nekin muistutti maultaan ehkä sitruunaa.

Vierailija
71/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä lojunut sohvalla koko päivän. Söin rasiallisen pastilleja, että saan suolen tyhjäksi. Tyhjenihän se, mutta vielä on ilmaa kiertämässä. Riitelin myös ex-tapailukumppanin kanssa viesteillä. Hän ei tajua että kaikki loppui jo vuosia sitten, eikä paluuta ole. Otin lihan jääkaapista lämpiämään ja kohta ruoanlaittoon.

Vierailija
72/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pyykkään. Lajittelin äsken ja vein ensimmäisen koneellisen pyykkituvalle. Kuivausrumpu piti pyyhkiä edellisen jättämistä koirankarvoista. Kohta laitan uuden koneellisen pyörimään. Illalla laitan ruokaa ja katson Alone Suomea, missä ihmiset kalastaa ja pötköttelee koko päivän. 

Vierailija
73/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille jaetaan posti maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina.

Miten teille?

Yhtenä päivänä viikossa. Uusimaa.

Täähän se on se jokaviikkoinen jännitysnäytelmä! Milloin tulee Urheilulehti!? Jakopäivät vaihtelee, musta tuntuu, ihan miten sattuu. 

Vierailija
74/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt netistä talvikenkiä.

Vierailija
75/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.

Voitko mennä Räväkät kuulumiset ketjuun?

Paitsi jos sukka on jo kerran parsittu ja aiot parsia taas:)

-eri

Minun gollegetakissa on kuluneet resorit hihansuissa.

Mietin, voisko vielä käyttää kuitenkin. 

Vierailija
76/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, että tykkään! Sain meinaan otettua päivänokoset. Kipeänä on ollut vaikea nukkua edes kunnon yöunia ja nyt, kun pahin on ohi, sain levättyä oikein kunnolla.

Seuraavaks pitääkin ottaa koira kainaloon ja lähteä Mustiin ja mirriin kynsienleikkuuseen.

Toinen tyytyväisyyden aihe on selkeesti pudonnut paino. 4kk nyt yrittänyt syödä asiallisesti ja vaatteet ovat selkeästi tullu väljemmiksi. Vaa'alla en suostu käymään, vaan rutistelen vatsamakkaraa peilin edessä ja totean sille, että sua en kyllä tarvitse mihinkään. Samalla tsekkaan, onko sitä vähemmän ku edellisellä kerralla 😂 kullakin tyylinsä.

Vierailija
77/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsinyt netistä talvikenkiä.

Minä katselin netistä uusimpia juttuja.

IS, IL, Aamulehti, Seiska, HS, AV ja näin päin pois. 

Eilen oli tuulinen päivä. 

Tänään ei niinkään. 

Vierailija
78/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?

79/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaa'asta meni katki se lirpake, joka pitää sellaista litteää paristoa paikallaan. En pysty siis punnitsemaan itseäni.

Olen nyt kuukauden miettinyt, että pitäisikö ostaa uusi vaaka. Se hajosi joskus juhannuksena. En ole ajatellut pitää kiirettä asian kanssa.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
80/122 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Mun vaa'asta meni katki se lirpake, joka pitää sellaista litteää paristoa paikallaan. En pysty siis punnitsemaan itseäni.

Olen nyt kuukauden miettinyt, että pitäisikö ostaa uusi vaaka. Se hajosi joskus juhannuksena. En ole ajatellut pitää kiirettä asian kanssa.

Jänskää. Minä sain joululahjaksi puntarin lasteni isältä vuonna 1989.

Nyt ei ole puntaria ollenkaan. Vieläkö niitä myydään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi