Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1052)
Ei pudonnut rähmä silmästä kahvikuppiin tänään. Ei mulle koskaan tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä aika paljon, monesti päivässä. Miehellä se ei käy mielessä vissiin ollenkaan kun ei huomaa sitä. Kulkee ja pyllistelee siinä minun edessäni kun asentaa jotain johtoja tms ja haluttaisi puristaa takapuolesta mutten kehtaa kun varmaan säikähtäisi että oon tullut hulluksi. Hulluksi on tullut vain tämä seksittömyys suhteessa.
Ymmärrän. Miehet ei kyllä hoksaa noinkaan selvistä vinkeistä sun ajatuksia. Odottele rauhassa äläkä kiirehdi. Oma on vikansa jollei osaa lukea vaimoa. Tarjottu on.
Huomenna aion olla etänä ja kuunnella samalla telkkaria. Toivottavasti tulee joku tylsä kotimainen elokuva ja iltapäivällä lemppari eduskunnan riitelyshow.
sitä päivää odotan mielenkiinnolla, että päiväni olisivat tylsiä. odottavan aika on pitkä.
Tänään on tiedossa töitä ja eväänä einesmakaronilaatikko. Se on niin tylsän makuista sössöä, että on pakko vähän maustaa. Olisipa jo sunnuntai, viikon hitain ja tylsin päivä.
Nonni. Meillä on vesi poikki puoli päivää. En muistanut sitä. Aamukahvi jää keittämättä ja pisut vetämättä. Vedetön elämä on todella kuivaa.
Puin harmaan oloasun, avasin verhot ja ilmakin oli harmaata. Peiliin en vilkaise, harmaa pää sielläkin vilahtaisi.Jos oikein riehaannun, laitan mustat sukat.
Harrastetteko te muut myös uunin tuijottamista, kun ruoka on siellä kypsymässä? Se on älyttömän kiinnostavaa! Usein kissa tulee mun seuraksi tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Harrastetteko te muut myös uunin tuijottamista, kun ruoka on siellä kypsymässä? Se on älyttömän kiinnostavaa! Usein kissa tulee mun seuraksi tuijottamaan.
No kyllä. Se on yksi mun lempiharrastus. Myös mikroa tuijotan kun puuro kypsyy ja loppuhupi on kahvinkeittimen vieressä odottelu ja höyryjen haistelu. Kokonaisvaltaista hauskuutta.
Olen täällä vähän muuttanut sisustusta. Vaihtanut verhoja, mattoja, tekstiilejä ja muita sisustusjuttuja. Mitään uutta en ole ostanut, olen vain varastosta kaivanut siellä olleita välillä käyttöön. Kiva, kun on vaihteeksi eri näköistä. Piristää heti.
Teen tänään makaronilaatikkoa pitkästä aikaa. Se on minusta aina mautonta, vaikka miten maustaisin. Laitan päälle juustoraastetta ja hukutan sen ketsuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tiedossa töitä ja eväänä einesmakaronilaatikko. Se on niin tylsän makuista sössöä, että on pakko vähän maustaa. Olisipa jo sunnuntai, viikon hitain ja tylsin päivä.
Ai nyt vasta huomasin, että sinullakin mauton makaronilaatikkopäivä, kuten minullakin.
Nyt alkoi minunkin tehä mieli makaronilaatikkoa. Mä laitan paljon sipulia, ainakin kolme jos on 400g jauhelihaa, niin ei tule mautonta. Sit valkopippuria ja suolaa, ei muita mausteita, paitsi ketsuppia valmiin ruuan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä vähän muuttanut sisustusta. Vaihtanut verhoja, mattoja, tekstiilejä ja muita sisustusjuttuja. Mitään uutta en ole ostanut, olen vain varastosta kaivanut siellä olleita välillä käyttöön. Kiva, kun on vaihteeksi eri näköistä. Piristää heti.
Otan osaa. Mutta älä välitä, kyllä sä pian taas tylsistyt siihen ja normaali tasainen arki saapuu, aina se saapuu. Luota siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi minunkin tehä mieli makaronilaatikkoa. Mä laitan paljon sipulia, ainakin kolme jos on 400g jauhelihaa, niin ei tule mautonta. Sit valkopippuria ja suolaa, ei muita mausteita, paitsi ketsuppia valmiin ruuan päälle.
Mä laitan kyl aika paljon suolaa, sekä jauhelihaan että makaroninkeitinveteen. Ja valkosipulijauhetta normisipulin kanssa.
Ja sit reilusti puolukkasurvosta. On kyl herkkua. En säästele tässä suolaa tai rasvaa, sen kerran kun teen.
Sama muuten perunamuussi, voita ja suolaa. Nam.
Muut ruokani ovat kyllä terveellisiä ja vähäsuolaisia. Tylsän makuisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Voi sua! Mutta näin elämässä joskus käy. Ei tiedä mitä joutuu kohtaamaan. Vertaistuki ehkä auttaa. Kyllä ymmärrän, ettei itse tuosta piristyksestä helpolla pääse alas.
On kyllä tylsää ruokaa se makaronilaatikko. Vaikka rikastan sitä heittämällä sekaan erilaisia pakastevihanneksia ja mausteita. Ei se maistu ja jos maistuu ei pidä nälkää. Annoskokokin taitaa olla pari desiä eikä sillä pärjää. Vaikka vetäisi salaattia oheen. En tiedä mistä johtuu. Onneksi lapset jo aikuisia, ei tarvi sitä enää tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.
Harrastatteko niitä?
Nämä ovat siitä hyviä harrastuksia, että niitä voi harrastaa missä vain, eivätkä ne maksa mitään.
Mä olen yhdistänyt näistä vielä tylsemmän harrastuksen, nukkuvan miehen tarkkailun. Se menee näin: Mies nukahtaa sohvalle usein, laahustan paikalle ja alan tarkkailla kuorsausta, äänenkäyttöä, ihon punoituksen vaihtelua ja kännykän putoamista kädestä lattialle. Tunninkin olen joskus harrastanut tätä ja monesti viikossa. Tässä yhdistyy kätevästi oma aika ja parisuhdeaika.
HIenoa, kun pariskunnalla on yhteisiä harrastuksia. Se aina lujittaa parisuhdetta. Vaihdatteko rooleja koskaan? Voisi saada uutta näkökulmaa harrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.
Harrastatteko niitä?
Nämä ovat siitä hyviä harrastuksia, että niitä voi harrastaa missä vain, eivätkä ne maksa mitään.
Mä olen yhdistänyt näistä vielä tylsemmän harrastuksen, nukkuvan miehen tarkkailun. Se menee näin: Mies nukahtaa sohvalle usein, laahustan paikalle ja alan tarkkailla kuorsausta, äänenkäyttöä, ihon punoituksen vaihtelua ja kännykän putoamista kädestä lattialle. Tunninkin olen joskus harrastanut tätä ja monesti viikossa. Tässä yhdistyy kätevästi oma aika ja parisuhdeaika.
HIenoa, kun pariskunnalla on yhteisiä harrastuksia. Se aina lujittaa parisuh
No tässäpä uusi harrastus miehelle. Hän on vähän valitellutkin, ettei naapurin auton seurailu tahdo olla tarpeeksi tylsää. Kun siinä voi tulla hiki, kun pitää vaihtaa ikkunaa välillä. Ehdotan hänelle heti tänään tätä. Tehdään luja liitto näillä vinkeillä.