Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1023)

Vierailija
941/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut kenties liian jännistä kuulumisista, mutta olen tänään menossa elokuviin ensimmäistä kertaa varmaan yli vuoteen! Viimeisen 1-2 vuoden aikana näköni huononi siinä määrin, että kaikki muutamankin metrin päässä olevat kohteet olivat jo sumeita, enkä halunnut mennä elokuviin siristelemään kun jo kotona TV:nkin tekstitys oli epäselvää jos sohvan kauimmaisesta nurkasta katsoi.

Mutta tässä kesän aikana sain viimeinkin aikaiseksi hankittua elämäni ensimmäiset silmälasit! Mukava päästä lämmittelemään rakasta elokuvaharrastusta uudestaan, vaikka vähän järkytyinkin Finnkinon nykyisistä kertalippuhinnoista... (Aikaisemmin kävin niin ahkeraan, että pystyin hyödyntämään niitä sarjalippupaketteja.)

No nyt kuulostaa kivalta!🤗 Minä olen menossa tänään kirjastoon! Viime kerrasta on jo muutama vuosi.

Vierailija
942/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatin äsken pakkasesta jauhelihakeittoa. Eipä tarvitse tehdä ruokaa tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.

Harrastatteko niitä?

Vierailija
944/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa iski ihan yllättäen aurallinen migreeni. Se on kyllä tosi inhottava. Valon ja pimeän vaihtelu sen taisi taas aiheuttaa, niinkuin aina. Viimeksi ollut varmaan yli vuosi sitten. Onneksi särkyä ei ole. Höntti olo kyllä.

Vierailija
945/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.

Harrastatteko niitä?

Juu, ja oikein mukavia harrastuksia ovat.

Vierailija
946/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään irtokarkkeja.

Vierailija
947/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin bussissa vahingossa edessä olevan naisen ruutua ja siellä oli joku meemipostaus. Sellainen jossa on mies ja nainen pussaamassa ja jokin teksti kuvan päällä. 

Vierailija
948/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa iski ihan yllättäen aurallinen migreeni. Se on kyllä tosi inhottava. Valon ja pimeän vaihtelu sen taisi taas aiheuttaa, niinkuin aina. Viimeksi ollut varmaan yli vuosi sitten. Onneksi särkyä ei ole. Höntti olo kyllä.

Tiedän tunteen. Ei kiva.

Vierailija
949/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ei kiva.

Sama. Onneks on harvoin. Joskus aura, vaikkei särkyä. Ei tylsää, vaan raivostuttavaa.

Vierailija
950/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen hapankorppua ja se rouske ottaa korviin, tsiisus.

Vierailija
951/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on joo. Tänään siivoilin ja jaksoin leikkiä äitiä ja kotista normia paremmin.

Hyvä päivä, koska hirveintä oli joutua katsomaan kun lapsi pelaa. Mutta mitäpä sitä ei..

Mutta kauanko pitäis katsoa, että olis riittävän hyvin 

Vierailija
952/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningas Charles taitaa ollakin se penaalin tylsin nysä.

Varmaan ikävä elämä noilla kuninkaallisilla, kun pitää noudattaa niin paljon kaikkia käyttäytymissääntöjä.

Muistatteko, kun kuningatar Elisabet vietiin Suomessa metsään? Ei laittanut kypärää päähänsä. Varmaan korkokengissä kulki metsätietä käsilaukku kyynärtaipeessa.

Onneksi en ole syntynyt kuninkaalliseksi!

Saattoi tulla hänelle silmäpako sukkahousuihin siellä metsäretkellä.

Ellu olisi pitänyt viedä tietysti Suomenhevosia katsomaan. Ja kai nyt joku kunnolla käyttäytyvä Suomenpystykorva olisi löytynyt näytettäväksi myös. 

Vierailija
953/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pitää laittaa kalaa ruoaksi, on vielä pakastimessa, pitäiskö jo ottaa sulamaan jääkaappiin?Taidan ottaa sittenkin vasta aamulla ennen töihinlähtöä. Vai otanko sittenkin jo illalla, en osaa päättää vai laitanko jotain muuta ruoaksi niin ei tartte päättää. Vai päätänkö että otan vasta kun tulen töistä. En osaa päättää.. 

Mitä päätit?

En päättänyt mitään. Kun tulin töistä tänään ja tarviin  ruokaa niin otin kalan pakastimesta ja suoraan pannulle 

Vierailija
954/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko niitä?

Mitä eläimiä tarkkailet?

Vierailija
955/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut lapsilleni etten tykkää koirista enkä halua niitä lähelleni. Tuovat yhden joka on kiva ja sanon ok tämä on poikkeus. Tuovat toisen ja sekin on kiva ja sanon että tämäkin käy. En kuitenkaan halua koiria kotiini enkä mökille mutta sanovat että tykkäsithän tästä ja tuostakin niin miksei sitten muistakin? En halua koiria lähelleni ja  vaikka yksi koira olisi kiva niin ei se tee minusta korien ystävää. 

Vierailija
956/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko niitä?

Nämä ovat siitä hyviä harrastuksia, että niitä voi harrastaa missä vain, eivätkä ne maksa mitään.

Vierailija
957/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla paskalla. Tuli neljä pökälettä.

Iltapäivällä makasin sohvalla, pieretti ja taas oli niin kuin paskahätä. Vaan enpä jaksanut nousta ja kävellä vessaan, liikaa askelia. Sai muija käydä paskalla mun puolesta. Sen kerran.

Raportti nyt illalla: muija kävi siellä vessassa mun puolesta, mutta eipä se paskahätä multa loppunut, jota pidän aika outona juttuna. Siinähän kävi niin, että lopulta tuli pierua ja paskat kalsareihin. Haju ja sotku oli hirveä, sohvakin sottaantui ja kalsarit meni jätesäkkiin kun ei muija suostunut niitä pesukoneeseen laittamaan. Irvisteli vaan. 

Vierailija
958/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko niitä?

Mitä eläimiä tarkkailet?

Minä tarkkailen kesällä lintuja. Mökkisaaressa on kymmeniä haahkan pesiä. Niitä on mukava seurata.

Koko kesän ja vielä nyt syksylläkin tarkkailen punkkeja! Löysin yhden punkin ranteestani sen jälkeen, kun olin käynyt keräämässä puolukoita. Minulla oli täysin peittävä vaatetus, ainoastaan kämmenet ja ranne olivat paljaana. Kannatti harrastaa tarkkailua!

Vierailija
959/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen seksiä aika paljon, monesti päivässä. Miehellä se ei käy mielessä vissiin ollenkaan kun ei huomaa sitä. Kulkee ja pyllistelee siinä minun edessäni kun asentaa jotain johtoja tms  ja haluttaisi puristaa takapuolesta mutten kehtaa kun varmaan säikähtäisi että oon tullut hulluksi. Hulluksi on tullut vain tämä seksittömyys suhteessa. 

Vierailija
960/1023 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään siellä psykiatrilla. Hän oli onneksi ihan inhimillinen ja kuunteleva, niin jännitys hälveni aika pian tapaamisen alettua. Tarkistettiin lääkitys, sain sairauslomaan jatkoa ja terapia jatkuu. Hyvässä hoidossa siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi