Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1052)
Onpa harmaa päivä. Harmaat villasukat. Siit tulikin mieleen, että mitähän sen yhden möykylle sukassa kuuluu?
Aamulla satoi vähän. Päivällä satoi enemmän. Nyt ropisee äänekkäästi ja ilma hämärtyy jo. Valostuikohan se tos välillä? En muista.
Ihanan tylsää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.
Harrastatteko niitä?
Nämä ovat siitä hyviä harrastuksia, että niitä voi harrastaa missä vain, eivätkä ne maksa mitään.
Mä olen yhdistänyt näistä vielä tylsemmän harrastuksen, nukkuvan miehen tarkkailun. Se menee näin: Mies nukahtaa sohvalle usein, laahustan paikalle ja alan tarkkailla kuorsausta, äänenkäyttöä, ihon punoituksen vaihtelua ja kännykän putoamista kädestä lattialle. Tunninkin olen joskus harrastanut tätä ja monesti viikossa. Tässä yhdistyy kätevästi oma aika ja parisuhdeaika.
HIenoa, kun pariskunnalla
Kuka enää pariterapiaa tarvii? Taas lisääntyy työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tutkijat ovat saaneet selville, että tylsimpiin harrastuksiin kuuluvat nukkuminen ja eläinten tarkkailu.
Harrastatteko niitä?
Nämä ovat siitä hyviä harrastuksia, että niitä voi harrastaa missä vain, eivätkä ne maksa mitään.
Mä olen yhdistänyt näistä vielä tylsemmän harrastuksen, nukkuvan miehen tarkkailun. Se menee näin: Mies nukahtaa sohvalle usein, laahustan paikalle ja alan tarkkailla kuorsausta, äänenkäyttöä, ihon punoituksen vaihtelua ja kännykän putoamista kädestä lattialle. Tunninkin olen joskus harrastanut tätä ja monesti viikossa. Tässä yhdistyy kätevästi oma aika ja parisuhdeaika. 
Mutta sohvia kuluu enemmän, sohvatehtaalle töitä. Raportointikaavakkeita pitää tilata ja vertaisryhmiä puolisottomille perustaa. Varamakaajia vuokrataan ja sijaisia tarvitaan. Tällähän lähtee Suomi nousuun. Voi kurja, piti saada laskuun.
Mä ilmottaudun varamakaajaksi jollekin sohvalle.( Ihanan tylsä työpaikka!) Tiedä vaikka saisin jäädä ihan omaksikin .
Luin joskus jostain, että kolmen asian katsomiseen ei kyllästy koskaan. Nämä ovat: nukkuva lapsi, palava tuli ja virtaava vesi.
Oletteko tuijottaneet näitä? (Nukkuva mieskin lasketaan.)
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus jostain, että kolmen asian katsomiseen ei kyllästy koskaan. Nämä ovat: nukkuva lapsi, palava tuli ja virtaava vesi.
Oletteko tuijottaneet näitä? (Nukkuva mieskin lasketaan.)
Kaikkia olen katsellut. Nukkuvaan mieheen en kyllästy koskaan. Se on niin eloisa kohde. Yhtäkkiset korahdukset, vatsan hellyttävä liike, kasvoilla autuas ilme js joskus jalan pieni heilahdus. Voiko olla vangitsevampaa katseltavaa. Tuli ja vesi on liian häilyvää, mies taas vankasti siinä paikoillaan. Koko 140 kiloisessa komeudessaan. Aivan mahtava kokemus. Niagarat ja nuotiot ja revontulet jää kauas.
Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.
Kynttilän liekki on aika mukavaa katseltavaa. Led-kynttilä taas ei, mutta se on tylsyydessään turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.
Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.
Lempiharrastukseni on odottaa että käsirasva imeytyy käsiin. Nytkin harrastan sitä. Sori jos tulee rasvaista juttua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.
Niih! Heti kun alkaa syömään enemmän kuituja, niin on pötsi ihan sekasin. Töihinkään i voi mennä, kun oitää rampata vessassa piereskelemässä.
Odotan että ladut tehdään pururadalle. Sitten odotan että ne sulavat pois. Aina mulla on jotain tekemistä. Suksia mulla ei ole.
Mulla on yöpöydällä 8 kirjaston kirjaa odottamassa. Mukavasti saan kännykän ja hammaskiskorasian niiden päälle odottamaan. Voin joskus alkaa lukemaankin. Ainakin niitten nimet.
Meidän 2-vuotias on alkanut heräillä klo 5.30 ja eräs aamu heräsi 4.30. Olemme yrittäneet rajata päiväunia, jotta nukkuisi aamuisin pidempään. Toissapäivänä hän nukkui 20 minuuttia pyöräkärryn kyydissä, nukahti illalla nopeasti klo 19.30, mutta heräsi aamulla klo 5.00. Eilen nukkui 30 minuuttia, nukahti klo 20.30 (meillä oli vieraita, niin nukkumaanmeno venähti) ja heräsi aamulla klo 5.30. Sehän tuntui jo luksukselta kahden aikaisemman aamun jälkeen. Tänään nukkui n. 45 minuuttia päiväunia, nukahti illalla klo 20.30 ja nyt jännityksellä odotamme, kuinka pitkään nukkuu aamulla. Unien optimointi on vaikeaa. Päiväunet selkeästi tarvitsee, koska muuten nukahtaa istualleen. Eikös olekin mielenkiintoista. Tjaa, unista puheenollen, voisinkin kertoa, mitä unta näin pari yötä takaperin....
Myös sairauksien kertominen on ihanan tylsää. Ja lääkkeiden vertaaminen. Kenellä on täysin dosetti? Olenkos kertonut mummon siskosta, jolla oli psorias ja implantit suussa, ne alkoi putoilemaan...
Pian on 1000 viestiä! Kyllä on tylsää. 💤💤 Puuduttavaa. Voi meitä.😵
Uuden tutkimuksen mukaan tylsimmät harrastukset ovat: nukkuminen, eläinten tarkkailu, uskonto, tv:n katsominen ja matematiikka. Minulla on niistä neljä. Matematiikkaa en harrasta. Miten sitä harrastetaan? Ostetaanko jokin harjoituskirja ja aletaan ratkaista niitä tehtäviä? Vai riittääkö sudoku?
T. 4/5 tylsä
Onko mies vieläkään oppinut lukemaan ajatuksia? Sä voisit kyllä helpottaa tilannetta ja näyttää elekielellä jotain, vaikka auton renkaan vaihtamista. Kyllä siitä jo pitäis miehen ymmärtää, että tosi hommiin vaimo haluais.