Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1075)
Vierailija kirjoitti:
Uuden tutkimuksen mukaan tylsimmät harrastukset ovat: nukkuminen, eläinten tarkkailu, uskonto, tv:n katsominen ja matematiikka. Minulla on niistä neljä. Matematiikkaa en harrasta. Miten sitä harrastetaan? Ostetaanko jokin harjoituskirja ja aletaan ratkaista niitä tehtäviä? Vai riittääkö sudoku?
T. 4/5 tylsä
Tylsät ihmiset, kertokaa, mitä harrastatte näiden viiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Uuden tutkimuksen mukaan tylsimmät harrastukset ovat: nukkuminen, eläinten tarkkailu, uskonto, tv:n katsominen ja matematiikka. Minulla on niistä neljä. Matematiikkaa en harrasta. Miten sitä harrastetaan? Ostetaanko jokin harjoituskirja ja aletaan ratkaista niitä tehtäviä? Vai riittääkö sudoku?
T. 4/5 tylsä
Nukkuminen on ihan saatanan tylsää, jos ei saa nukuttua. Sitten taas, jos tulee hyvä filmi, niin harmittaa, että heräsi. Ja pahinta, kun se leffa loppuu just siihen, että mitä sitten kävikään eikä sitä voi edes katsoa mistään netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 4/5 tylsä
Villasukkia kudon. Harmaita, mutta muitakin värejä.Joskus kestää vuodenkin, kun en viitsi ruveta tekemään sitä toista sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 4/5 tylsä
Villasukkia kudon. Harmaita, mutta muitakin värejä.Joskus kestää vuodenkin, kun en viitsi ruveta tekemään sitä toista sukkaa.
Mä kudon kaksia sukkia yhtäaikaa molempia, aina raita kerrallaan. Tulee varmasti samankokoiset. Ehdin saajan jalkaan sopivat tehdä, kun jalka kasvaa mutta sukka ei etene. Kesällä on tylsää helteellä kutoa. On se mulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yöpöydällä 8 kirjaston kirjaa odottamassa. Mukavasti saan kännykän ja hammaskiskorasian niiden päälle odottamaan. Voin joskus alkaa lukemaankin. Ainakin niitten nimet.
Samat harrastukset purentakiskorasiaa myöten! Olet sielunkumppani.
Purentakiskon pesen joka lauantai Corega Tabsilla, että kyllä mulla viikonloppuna tekemistä on.
Matematiikkaa harrastan kaupassa, tarkistan munakennosta, onko siellä varmasti kuusi munaa. Kotona tarkistan, tulivatko kaikki mukaan. Osaan laskea isonkin kennon munat. Tässä harrastuksessa kehittyy huomaamatta.
Terv. täältä "lämmöstä."🌴
Eilen illalla, kun menimme nukkumaan vähän yli klo 23.00 jälkeen, niin ulko- kuin sisälämpömittarikin näyttivät samaa + 28,5 lukemaa eli lämmin yö oli tiedossa. Laitan joka syksy rutiininomaisesti ja suunnilleen samoihin aikoihin meille talvipeitteet, niin tänä syksynäkin. Olipa hikinen yö; peiton sai laittaa syrjään. Täksi päiväksi, töiden jälkeen, olin suunnitellut meneväni katselemaan jo vähän joulujuttuja jne.mutta enpä taida mennäkään. Joulujuttujen suunnittelu/ katselu kirkkaassa auringonpaisteessa ja lähes + 30 asteen lämpötilassa, eipä nyt huvitakaan.
,
.,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 4/5 tylsä
Mä kudon. Usein harmaata. Joskus repäsen vihreällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.
Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.
Mä luin tän monta kertaa: vatsavaivan syyhyyn. En ymmärrä, miten ulkolaiset oppii ikinä suomea, yhdellä kirjaimella on valtava merkitys. Yks päivä luin, ettei pidä antaa pellolle valtaa??? Mitäh? Se oli 'pelolle' :)
Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat tarkkaan. A i n a ei isoin pakkaus ole kilohinnaltaan automaattisesti alin, vaan se myydyin koko. Hui, miten jännittävää. Aina aletuotteissa mietin, ostanko 1 vai 2 dödöä? Mulla on dödöä varmaan kahdeks vuodeks.Tiedetään, tiedetään. Naurettavaa.
Tää puolison unen seuraaminen ei todellakaan ole tylsää. Tulee kotoisa olo, kun toinen tuhisee vieressä.
Yks tylsyys vielä tähän loppuun: Katson usein, milloin pelakan kukka on tarpeeksi kuihtunut, että sen voi poistaa? Jos nyt ei ihan ole, onks tunnin päästä? Mistä sen voi varmaksi tietää? 'Kypsyysasteen'...
Join aamulla kahvia ja kävin Prismassa. Nyt pesen astioita tiskikoneessa ja katson telkkaria.
Minä seuraan biojäteastian kypsyyttä. Joskus haju paljastaa sen, joskus nestevana pussin vieressä. Sitten on taas tekemistä, katson tarkasti ikkunasta ettei kukaan muu ole ulkona jätekatoksen lähellä. Otan vauhtia eteisessä ja kassit (!) heiluen matkaan. Tämä on kyllä vähän liiankin virkistävää.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan biojäteastian kypsyyttä. Joskus haju paljastaa sen, joskus nestevana pussin vieressä. Sitten on taas tekemistä, katson tarkasti ikkunasta ettei kukaan muu ole ulkona jätekatoksen lähellä. Otan vauhtia eteisessä ja kassit (!) heiluen matkaan. Tämä on kyllä vähän liiankin virkistävää.
Mitä teet jos joku onkin yhtäaikaa roskakatoksessa? Kyllä nyt jännittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jos joku onkin yhtäaikaa roskakatoksessa? Kyllä nyt jännittää...
Jos en voi perääntyä, pidän tylsän ilmeen naamallani ja ynähdän jotakin, yleensä hmph, ja katson vain omia kassejani ( taas !), heitän ne roskiin ja yritän kävellä rennosti sisään. Tästä menee kyllä loppupäivä pilalle. Liikaa tapahtumia.
Ihmettelin, miksi aina niin hiljaisesta astianpesukoneesta on alkanut kuulumaan klonks, klonks, klonks alle sekunnin välein, kun ohjelma käy. Olen vielä varmistanut, että astiat yms. ovat tukevasti paikoillaan, eivätkä kolise toisiaan vasten.
Tutkin äsken sitten noita siivekkeitä, jotka siellä pyörii. Enhän mä nyt niistä mitään tajua. Irrotin ne, ihmettelin käsissäni ja painelin takaisin.
Nyt pyöritän konetta tyhjänä testatakseni, että klonksuttaako. No ei enää klonksuta, vaikken muuta osannutkaan tehdä. Mun mielestä sain ne samalla tavalla kiinni, kuin mitä ne olikin ennen irtiottoa.
Jaa..jatkan aamuteen juontia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, miksi aina niin hiljaisesta astianpesukoneesta on alkanut kuulumaan klonks, klonks, klonks alle sekunnin välein, kun ohjelma käy. Olen vielä varmistanut, että astiat yms. ovat tukevasti paikoillaan, eivätkä kolise toisiaan vasten.
Tutkin äsken sitten noita siivekkeitä, jotka siellä pyörii. Enhän mä nyt niistä mitään tajua. Irrotin ne, ihmettelin käsissäni ja painelin takaisin.
Nyt pyöritän konetta tyhjänä testatakseni, että klonksuttaako. No ei enää klonksuta, vaikken muuta osannutkaan tehdä. Mun mielestä sain ne samalla tavalla kiinni, kuin mitä ne olikin ennen irtiottoa.
Jaa..jatkan aamuteen juontia.
Se on lakkovaroitus. Jollet anna enemmän pesuainetta ja vähennä käyttökertoja, se menee seisontalakkoon. Ne pirulaiset kuuluu pesukoneliittoon, PKL:ään, ja niillä on kova pomo, muistaakseni Fairy Kiilto.
Kokemuksia kolinasta myös täällä. Epäilin koneen hajonnee tai todellakin lakkovaroittavan. No syynä oli mikrokupu joka heilui vesisuihkun tahtiin. Taustamusiikiksi aika tylsää oli se.
Vesihanan tippuminen on myös tylsää taustamusiikkia. Kolahtaa kovaa. Veden tippuminenkin mukavampaa.
Oon suunnitellu koko aamun ulos lähtöä. Ei hotsittais. Nyt arvelen, et kun posti tulee (tarkasti klo 12.00 - 15.00), ni samalla tekisin lenkin ja toisin lehden. Jännää: lenkki ja lehti samana päivänä.
Makaronilaatikkoa jäljellä vielä yksi annos. Nyt jänskättää, riittääkö sokeria puolukkasurvokseen. Katsokaas, olen se, joka unohti sokerin viime kauppareissulla. Matematiikkaa: hieno sokeri on helppo seurata kilohinnaltaan. On meinaan aina (melkein) kilon pakkaus. Palasokeria on erikokoisissa pakkauksissa. Fariinisokeri taas... tai tomusokeri. Puhumattakaan raesokerista tai vanilliini-/vaniljasokerista ...
Tunnen itseni Forest Gumpiksi :)
Tuun kertomaan, riittikö sokeri. Jos jaksan. Voi olla, että unohdan. Tai muistan vasta huomenna. Ei voi tietää.
Melkolailla mielenlikutusta ja jännitystä jäi tästä sokeridraamasta. Voi olla,etten ihan heti kykene lukemaan lisää.
Itse teen ongelmaa siitä ottaisinko lätkäkarkin vai peräti kaksi. Taidan kallistua kahteen.
Samat harrastukset purentakiskorasiaa myöten! Olet sielunkumppani.