Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1106)

Vierailija
641/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhat jatkuu

Minä köllötän sängyllä, välillä luen mutta enimmäkseen katselen ikkunasta kun aurinko kauniisti paistaa puitten latvoihin.

Näin ehkä kuuden uutisiin asti.

Vierailija
642/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on tainnut jo avata korkin.

Minä, minä!! Tai mikään korkki tuossa ole, mikä lie "nipsu"? Oli niin tylsää, ajattelin, että kyllä nyt jo voi yhden kaljan ottaa. Aion riisuuntua ja laskea luomeni. Vanhemmiten niiden määrä lisääntyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa alapeukkuja, niin tiedät, kuka.

Laitan kahvin tippumaan. Toistaiseksi olen kerännyt kahvinporot kukkapenkkiin. Pakkasilla lopetan. Ehkä ensi viikolla.

Kahvinporoilla voi hiekottaa talvella kulkureitit. Syöpyy paremmin jäähän ja tekee paremman pidon kuin hiekka/savimurske/hiekoitussepeli. Lisäksi ei pöllyä keväällä, maatuu ja katoaa itsestään. Älä heitä hukkaan. 

Vierailija
644/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tekis mieli tietää, häiriköikö trolli montaakin ketjua? Toisaalta EVVK, outoa touhua 7.00 - 23.00. Monella on muutakin 'tylsempää' tekemistä. Toisilla ei.

Tyslyys sikseen, korkkaan keppanan lauantain kunniaksi;) skuul.

Vierailija
645/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oppinut koskaan ymmärtämään mitään sineistä ja kosineistä. Eipä ole elämässäni tullut koskaan sellaista tilannetta vastaan, että niitä olisi tarvittu.

Vierailija
646/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraa alapeukkuja, niin tiedät, kuka.

Laitan kahvin tippumaan. Toistaiseksi olen kerännyt kahvinporot kukkapenkkiin. Pakkasilla lopetan. Ehkä ensi viikolla.

Kahvinporoilla voi hiekottaa talvella kulkureitit. Syöpyy paremmin jäähän ja tekee paremman pidon kuin hiekka/savimurske/hiekoitussepeli. Lisäksi ei pöllyä keväällä, maatuu ja katoaa itsestään. Älä heitä hukkaan. 

Höpsö. Ei mene hukkaan, kun kukkapenkkiin. Ai sit talvella? Ok.

Vierailija
647/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vaatekaappeja puolison kanssa. Kierrätykseen, roskiin, säilytetään. Nyt on taas kaapeissa paremmin tilaa.

Vierailija
648/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pihakuuseen jo valot. Vähän aikaista kyllä, mutta kun täällä on tosi pimeää. Varmaan naapureita ärsyttäisi, mutta onneksi niitä ei ole.

Vierailija
649/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun mies näppäilee makuuhuoneessa kitaraa ja se kuuluu tänne olohuoneeseen jossa minä katson telkkua.

Vierailija
650/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli hedelmäsalaattia. Tosi outoa, yleensä minun tekee vaan mieli karkkia ja suklaata. En ole raskaana.

Vierailija
651/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun mies näppäilee makuuhuoneessa kitaraa ja se kuuluu tänne olohuoneeseen jossa minä katson telkkua.

Soittaako jotain romanttista? Muistan 70 luvulla kun poikkis soitti Nousevan auringon taloa. Oi. Oltiin heillä kotona, ainut kerta. Olin niin rakastunut. Voi Luoja. 17v kun tietää niin paljon. 18v kundi kuskaili mua. Tää ei ollut tylsä osuus.

Nyt: oma mies ropaa autoa, sumuvalot päin prinkkalaa. Katsastuksessa huomattiin. 1kk aika korjata. Tsiisus.

Hei. Mitäs Teille kuuluu?

Vierailija
652/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun paketissani oli silikooninen näppäimistön suoja, ennään en pimennä läppäriäni vitamiiniporreilla ja saa melekein sydäriä. Olikin hyvä suoja, oli niin sähkönen että imas kaikki pölyt väleistä. Tylsä, mutta hyvä uutinen.

Sini tonikin kanss maistuis, ei oo kumpaakaan :(

Vierailija
653/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli hedelmäsalaattia. Tosi outoa, yleensä minun tekee vaan mieli karkkia ja suklaata. En ole raskaana.

Tää on outoa. Mulla sama. Jouluna hedelmäsalaattia ja luumurahkaa. En tod.ole raskaana. Mistähän johtuu? Ihan liian terveellistä. Tylsääkö?

Vierailija
654/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun paketissani oli silikooninen näppäimistön suoja, ennään en pimennä läppäriäni vitamiiniporreilla ja saa melekein sydäriä. Olikin hyvä suoja, oli niin sähkönen että imas kaikki pölyt väleistä. Tylsä, mutta hyvä uutinen.

Eikä ees kossua. Kyllä niistä sineistä ja kosiineista jottain hyötyä on, kuhan ei liikaa laske lasiin.

Vierailija
655/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ees kossua. Kyllä niistä sineistä ja kosiineista jottain hyötyä on, kuhan ei liikaa laske lasiin.

Eikä. Yks tylsä tuttuni esitteli tänään temusta tilaamiaan joulutarroja, voi vitsit oli nättiä. Tietty luki enkuks kaikki joulutervehdykset. Mut: Happy Holiday. Siis Molemmat Isolla, niinkuin kuuluukin.

Vierailija
656/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaako jotain romanttista? Muistan 70 luvulla kun poikkis soitti Nousevan auringon taloa. Oi. Oltiin heillä kotona, ainut kerta. Olin niin rakastunut. Voi Luoja. 17v kun tietää niin paljon. 18v kundi kuskaili mua. Tää ei ollut tylsä osuus.

Nyt: oma mies ropaa autoa, sumuvalot päin prinkkalaa. Katsastuksessa huomattiin. 1kk aika korjata. Tsiisus.

Hei. Mitäs Teille kuuluu?

Oli sellaista epämääräistä soittelua, ei mitään romanttista olenkaan! Nyt jo onneksi lopetti.

Vierailija
657/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä. Yks tylsä tuttuni esitteli tänään temusta tilaamiaan joulutarroja, voi vitsit oli nättiä. Tietty luki enkuks kaikki joulutervehdykset. Mut: Happy Holiday. Siis Molemmat Isolla, niinkuin kuuluukin.

Englannin kielessä kuuluu isolla, suomessa ei. Muistatkos koulusta:  "Viikonpäivät kaikki kuut, joulun sekä juhlat muut, asukkaat ja kieletkin pienellä me kirjoitamme lauseen keskellä jos on ne. "

Tämä oli ulkoläksynä ja vieläkin muistan. Joulukorteissa  on  virheellisesti iso alkukirjain, koska ne painetaan ulkomailla, eivätkä he tiedä oikeaa kirjoitusasua. 

Kyllä tämä on koulussa opetettu. Voi sen oppia vanhanakin.

Vierailija
658/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa semmoisia irtosilmiä, mitä voisi liimailla juttuihin. Tulikin mieleeni se Christopher Walkenin Googly eyes -sketsipätkä.

Vierailija
659/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kastella huonekasvin kun oli ollut verhojen takana, onko muille käynyt näin :D

Vierailija
660/1106 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikän tunneilta ei ole muuta jäänyt mieleen kuin "tyttö on tyhmä - tyhmä on predikatiivi". Oli opelta kivasti opetus ja haukut samaan syssyyn.

Luomia löyty 219, puen päälle ja otan lasillisen ja kohta toisenkin valkoviiniä. Joku pilkku näyttäis puuttuvan, mutta en tiedä mistä kohtaa!