Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5485)
En ole pässyt harjottelemaan, kun kitara on vielä liian hyvässä vireessä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, kuka meistä tämän jo ehti saada aikaiseksi?
Mä asun vastarannalla ja joudun valitettavasti kuuntelemaan ainakin osan yötä tuota. Toivon oikein ankeaa, mutta varmaa petyn siinäkin. Kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun vastarannalla ja joudun valitettavasti kuuntelemaan ainakin osan yötä tuota. Toivon oikein ankeaa, mutta varmaa petyn siinäkin. Kuten aina.
Liian rytmikkäältä vaikuttaa. Eihän tuolla ole mukana yhtään itkuvirsien taitajaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian rytmikkäältä vaikuttaa. Eihän tuolla ole mukana yhtään itkuvirsien taitajaakaan!
Itkuvirret on ehdottomasti otettava mukaan, ehkä myös joku surullinen joiku. Ettei sitten tule syrjimisestä huomautettavaa. Onko jo ruotsinkielinen biisi löytynyt? "Miksi ovet ei aukene meille, onko rotumme syytä tää?" laulu on siinä ja siinä sopiiko. Mitä mieltä? On tämä niin väsyttävää, aivot vaatii jo aamupäiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkunasta:
Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.
Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.
Mietin vaan
Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen.
Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.
Talkkuna on kyllä tosi terveellistä, sori vaan. Ja hyvää.
Nimenomaan Rantasen hämäläinen talkkuna, kuvakin ollut sama pakkauksessa varmaan 50v. Laitoin muuten kyselyä tuosta pakkauskoosta, ei vielä vastausta tullut
Talkkunaketju jatkaa: valmistaja ilmoitti, että talkkunaa ei voi pakata pienempiin tällä hetkellä pakkauskoneen tekniikan vuoksi. Mutta ottavat ystävällisesti huomioon toiveet. Niin että me talkkunatylsimykset voimme elää pienten pakkausten toivossa, että jos joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkunasta:
Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.
Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.
Mietin vaan
Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen.
Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.
Nimenomaan Rantasen hämäläinen talkkuna, kuvakin ollut sama pakkauksessa varmaan 50v. Laitoin muuten kyselyä tuosta pakkauskoosta, ei vielä vastausta tullut
Talkkunaketju jatkaa: valmistaja ilmoitti, että talkkunaa ei voi pakata pienempiin tällä hetkellä pakkauskoneen tekniikan vuoksi. Mutta ottavat ystävällisesti huomioon toiveet. Niin että me talkkunatylsimykset voimme elää pienten pakkausten toivossa, että jos joskus.
Jos perustaisin talkkuna-vintedin. Ostan kilon pussin ja myyn siitä halukkaille pieniä eriä. Olisi tylsä kesäduuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuvirret on ehdottomasti otettava mukaan, ehkä myös joku surullinen joiku. Ettei sitten tule syrjimisestä huomautettavaa. Onko jo ruotsinkielinen biisi löytynyt? "Miksi ovet ei aukene meille, onko rotumme syytä tää?" laulu on siinä ja siinä sopiiko. Mitä mieltä? On tämä niin väsyttävää, aivot vaatii jo aamupäiväunet.
Alkaa valjeta, miten raskasta on esiintyvän muusikon elämä. Yhtään keikkaa ei edes vielä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talkkunasta:
Mietin vaan
Jos perustaisin talkkuna-vintedin. Ostan kilon pussin ja myyn siitä halukkaille pieniä eriä. Olisi tylsä kesäduuni.
Voisihan tuo olla hyvä idea. Ainakin mahdollisuus saada jauhoallergia .
Lakaisin tänään hiekoitussepelin pois pihalta. Ja sitä riitti!
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla sellanen lakasinlakasinkone?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei pääse vielä pihaa lakaisemaan, vaan joutuu vielä hiekoittamaan lisää. Ja varomaan, ette liukastu. Kohta nämäkin tylsyydet katoavat muutamaksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei pääse vielä pihaa lakaisemaan, vaan joutuu vielä hiekoittamaan lisää. Ja varomaan, ette liukastu. Kohta nämäkin tylsyydet katoavat muutamaksi kuukaudeksi.
Tulee tilalle kärpäset, hyttyset ja paarmat. Punkit valtaavat joka paikan. Kyllä meidän kelpaa. Helteetkin pakottavat olemaan sisällä. Ankeaa tiedossa.
Väsyttää, muttei nukuta. Taidan kieriskellä aamuun asti.
Miksihän se kuutamo haittaa unta? Minulla myös. Kesällä pystyy nukkumaan valoisassa ihan hyvin, ainakin me, jotka olemme valoisiin öihin tottuneet.
Öitä. Nähkää unia vaikka kesäajan kurjuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, muttei nukuta. Taidan kieriskellä aamuun asti.
Ei sulla oo pakastinta sulatettavaksi? Nukuttaa hyvin seuraavana yönä sitten. Tee jotain muuta tylsää, se on aina tasoittaa ihmisen maan tasalle.
Minä oon opetellut hymisemään "Myrsky-yönä vaari hukkui meren tumman laineisiin". "Mahtava peräsi ja pulleat purjeet" on liian iloluontoinen kappale, johan sen mahtava-sanakin kertoo. Pahasti pitää nuotin vierestä vetää, että sopii ankeaan ohjelmistoon.
Rupean sätkiä käärimään, vai pitäiskö säätää viskibassoa, sopisiko paremmin hyminään?