Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5485)

Vierailija
5341/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tuota, että piimän juominen on aliarvostettua. Eilen söin aamupalaksi näkkileipää, suolakurkkua ja piimää. Mietin, olenko nyt virallisesti vanhus.

Viili ja talkkunajauho viimeiselisi vanhuus ja viisaus -diagnoosin.

Vierailija
5342/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.

Kyllä meidän kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kevät jo keikkuu ja skitsot alkaa tippuu.

Vierailija
5344/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä älä! Pimeään makkariin verhot kiinni ja tulpat korviin puoleksi vuodeksi, niin ankean  pimeä loskasyksy on taas täällä. Yritetään jaksaa odottaa.

Vierailija
5345/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä älä! Pimeään makkariin verhot kiinni ja tulpat korviin puoleksi vuodeksi, niin ankean  pimeä loskasyksy on taas täällä. Yritetään jaksaa odottaa.

Lainaukset eivät toimi, onpa tylsää. Tai sitten en vain osaa lainata, tylsää sekin.

Vierailija
5346/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.

Keltaiset narsissit on yliriemukkaan värisiä, ei niitä jaksa. Jääpoltteen ruskistama maan pinta on kauniin tylsä ja rauhallinen. 

Vierailija
5347/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vihreää teetä. Piti ottaa uusiksi, kun laitoin pussin eka vahingossa liian kuumaan. Nyt on sopivaa. Tämä on juuri sopiva iltajuoma. Aamulla sitten kahvia.

Vierailija
5348/5485 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
5349/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yöllä unta ollenkaan. Niinpä sulatin pakastimen, kun ulkona oli pakkasta. Kohta tulee kurjan lämmintä siihenkin hommaan.  Nyt on pakastin jäätön ja minua väsyttää.

Vierailija
5350/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkunasta:

Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.

Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.

Mietin vaan

Vierailija
5351/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla on susi jäänyt auton alle ja kuollut parin kilometrin päässä kodistani. En olisi lenkkeillyt alkuviikolla,  jos olisin tuon tiennyt. Vaikka elämäni on tylsää, haluan pitää sen silti.

Vierailija
5352/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen aamulla on susi jäänyt auton alle ja kuollut parin kilometrin päässä kodistani. En olisi lenkkeillyt alkuviikolla,  jos olisin tuon tiennyt. Vaikka elämäni on tylsää, haluan pitää sen silti.

Mistähän tulee ilmaus "susiruma"? 

Vierailija
5353/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luin tuosta uutisen Ilikkapohojalaisesta. Olen erään kerran iltalenkillä nähnyt suden. Siinä kävi niin, että susi ei nähnyt minua.

Vierailija
5354/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.

Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.

Mietin vaan

Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen. 

Vierailija
5355/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luin tuosta uutisen Ilikkapohojalaisesta. Olen erään kerran iltalenkillä nähnyt suden. Siinä kävi niin, että susi ei nähnyt minua.

Luemma samaa lehteä. Oomma oikiaa väkiä.  Muttei me trossata, sei sovi nyhtyriin luonteeseen. Muttei orjaallaakkaan.  Notta.

Vierailija
5356/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan jo kolmatta päivää taulua - Jeesus lapsi on kuin renesanssimaalauksesta, Maria kuin venäläinen ikoni ja tausta kuin antroposofien vesivärimaalaus - ei onnistu, ei onnistu. Tyylien sekamelska.

Vierailija
5357/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaan jo kolmatta päivää taulua - Jeesus lapsi on kuin renesanssimaalauksesta, Maria kuin venäläinen ikoni ja tausta kuin antroposofien vesivärimaalaus - ei onnistu, ei onnistu. Tyylien sekamelska.

Mä en ymmärtänyt mitään, mutta ei se ole uutta.

Vierailija
5358/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen. 

Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.

Vierailija
5359/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko kiusannut koko päivän. Meinaa sulattaa karstaantuneen lumenkin. Onneksi säätiedotuksessa sanottiin, ettei kevään tulo vielä ole varmaa. Takatalvi voi hyvinkin tulla. Ilmatieteen laitos ymmärtää, miten asioihin pitää suhtautua.

Vierailija
5360/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.

Talkkuna on kyllä tosi terveellistä, sori vaan. Ja hyvää.