Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5485)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pesin jo osan ikkunoista ja jos huomenna on yhtä lämmintä niin pesen ulkopuolelta myös. kyllä se vaan kummasti piristää , kirkkaat ikkunat.. ihan vaan tiskiainetta käytin.
Älä sure, pian linnut paskoo niihin ja siitepöly samentaa. Odota vaan.
älä ole ilonpilaaja tylsimys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pesin jo osan ikkunoista ja jos huomenna on yhtä lämmintä niin pesen ulkopuolelta myös. kyllä se vaan kummasti piristää , kirkkaat ikkunat.. ihan vaan tiskiainetta käytin.
Oletkohan nyt oikeassa ketjussa? Täällä nimenomaan ollaan ilonpilaajia ja tylsyyden rakastajia. Tarkista asetuksesi. Voi tietysti olla hetkellinen häiriö, mutta luota, tylsyys ja ankeus saapuu, kunhan maltat olla ja miettiä vaikka verotaulukoita, rottien lisääntymistä tai täiepidemioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kerrankin saan toivottua palautetta.
Kun olet tarpeeksi tylsä, pysyvät adrenaliinihakuiset ihmiset kaukana, ja saat tylsäillä ihan rauhassa. Minusta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet tarpeeksi tylsä, pysyvät adrenaliinihakuiset ihmiset kaukana, ja saat tylsäillä ihan rauhassa. Minusta mukavaa.
Joo ei jaksa.
Mun pitäis viedä juttuja myyjäisiin. Toivon, että edes yksi ostaisi :(
Vierailija kirjoitti:
"Kuu paistaa, kuollut ajaa, et kai kultani pelkää?" Kansantarinat on meikäläisten mieleen.
Kuu se paistaa kelmeästi, kuollut ajaa keveästi ethän pelkää, ihminen?
Näin olen oppinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuu paistaa, kuollut ajaa, et kai kultani pelkää?" Kansantarinat on meikäläisten mieleen.
Kuu se paistaa kelmeästi, kuollut ajaa keveästi ethän pelkää, ihminen?
Näin olen oppinut
Tylsät ei viisastele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kerrankin saan toivottua palautetta.
Kateeksi käy. Loppupäivä menee murjottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan nyt oikeassa ketjussa? Täällä nimenomaan ollaan ilonpilaajia ja tylsyyden rakastajia. Tarkista asetuksesi. Voi tietysti olla hetkellinen häiriö, mutta luota, tylsyys ja ankeus saapuu, kunhan maltat olla ja miettiä vaikka verotaulukoita, rottien lisääntymistä tai täiepidemioita.
Ettei vain olisi vieraan vallan agentti soluttautumassa tänne. Tätäkin joutuu epäilemään. Tylsän elämän huolia.
Olin tänäänkin kiltti ja kunnollinen mies. En siltikään kelvannut naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jos kokeilisit vähän tuhmailla? Et avaa ovea etkä tarjoa savuketta? Menet vaan julkeasti eteen kassajonossa? Tulet huomatuksi ja sitten alat tylsäsillä, tuijotat tissejä etkä puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokeilisit vähän tuhmailla? Et avaa ovea etkä tarjoa savuketta? Menet vaan julkeasti eteen kassajonossa? Tulet huomatuksi ja sitten alat tylsäsillä, tuijotat tissejä etkä puhu mitään.
Huh, kun innostuin neuvomaan niin että tuli kirjoitettuakin väärin. ( ...alat tylsäillä, ... ) Menen takaisin komeroon katumaan. En toiste sorru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kun innostuin neuvomaan niin että tuli kirjoitettuakin väärin. ( ...alat tylsäillä, ... ) Menen takaisin komeroon katumaan. En toiste sorru.
Innostuminen ei ole hyväksi. Harkintakyky menee. Kohtalokkaat seuraukset.
Kävin hakkaamaasa jäitä pihalla, että sulaisi nopeammin.
Minä keräsin lumen alta paljastuneita risuja. Jokin ilotuliteroskakin löytyi pensasaidasta.
Lapsena aina keväällä lumen sulamisen jälkeen etsittiin, löytyisikö maasta kolikoita. Nyt ei paljon käteistä rahaa enää käsitellä, joten turha toivo. Koirankakkoja kyllä löytyy ja nuuskarasioita. Jos ryhtyisi harrastamaan roskien keräilyä?
Pitäisi laittaa linnunpönttö puuhun.
Makasin pari tuntia sohvalla miettien syntyjä syviä enkä mennyt ulos kävelylle. Loppuillaksi pitäisi keksiä tekemistä, kun en kehtaa vielä mennä nukkumaan.
en ihan lastalla ja mikroliinalla