Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5485)

Vierailija
5361/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vähän aikaa sitten mysliä jugurtin ja hillon kera. Syön mysliä aina iltapäivisin.

Vierailija
5362/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.

Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.

Mietin vaan

Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen. 

Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.

Talkkuna on kyllä tosi terveellistä, sori vaan. Ja hyvää.

Nimenomaan Rantasen hämäläinen talkkuna, kuvakin ollut sama pakkauksessa varmaan 50v. Laitoin muuten kyselyä tuosta pakkauskoosta, ei vielä vastausta tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin vähän aikaa sitten mysliä jugurtin ja hillon kera. Syön mysliä aina iltapäivisin.

Mä aamuisin. Luonnongugurttia, puolukkaa/mustikkaa, omin pienin kätösin kerättyä.

Vierailija
5364/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.

Eihän tämä ollut yhtään tylsää! Aloin heti nähdä sieluni silmin keltanarsisseja ja tulin hyvälle tuulelle :-)

Vierailija
5365/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.

Eihän tämä ollut yhtään tylsää! Aloin heti nähdä sieluni silmin keltanarsisseja ja tulin hyvälle tuulelle :-)

Jotkut meistä on alttiimpia houkutuksille. Nyt pian kumisaappaat jalkaan ja ulos hämärään tihkusateeseen. Sä paranet vielä.

Vierailija
5366/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Hämäläinen talkkuna piimän kanssa on herkkua. Miksi pakkaus on iso ja käyttöaika lyhyt? Pitääkin kysyä joskus valmistajalta.

Tuo yksi riittäis mulla 2-3 vuotta, parasta ennen päiväys usein muutaman kuukauden.

Mietin vaan

Tuota olen harmitellut minäkin. Yhden hengen taloudessa en tarvi koko kiloa talkkunaa, varttikilon paketti olisi sopiva. Alkaa nopeasti maistumaan vanhalta ja harmittaa vajaan kilon paketti seuraavana talvena laittaa biojätteeseen. 

Voiko enää tylsempää olla kuin talkkuna. Se värikin sellainen epämääräisen harmahtava ja rakenne epätasainen. Jos ihminen on sitä, mitä syö, talkkunaa voi huoletta suositella.

Tämä on huumoriketju, ei ruokaketju. Onko tänne soluttautunut vieraan vallan agentteja vai ovatko jotkut tylsät horjahtaneet tylsyyden tieltä? Me emme kehu tai innostu. Tasainen harmaus sopii meille. Ankea elämä kuuluu kaikille.

Vierailija
5367/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noviisit voi tutustua tylsyyden filosofiaan lukemalla ketjua vaikka alusta. Pidemmälle edistyneet ohjaa tarvittaessa tylsyyden saloihin.

Vierailija
5368/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt tylytetä talkkunan syöjiä eikä muitakaan evästelijöitä. Tylytys ei kuulu tylsän tyyliin.

Vierailija
5369/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Tämä on huumoriketju, ei ruokaketju. Onko tänne soluttautunut vieraan vallan agentteja vai ovatko jotkut tylsät horjahtaneet tylsyyden tieltä? Me emme kehu tai innostu. Tasainen harmaus sopii meille. Ankea elämä kuuluu kaikille.

Talkkuna on tasaisen harmaanbeigeä. Sopii mainiosti tylsien keskustelupalstalle. Herne-maissi-paprikasekoitukset pysykööt reviireillään, niitä ei tänne huolita, mutta talkkunajutut tuovat harmautta muuten liian värikkääseen elämään.

Vierailija
5370/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä tasatyönnöllä koko latu, kun oli niin jäinen ja kupera. Kädet kehittyy ja jalat surkastuu. Gorillalook on uusin trendi? 

Vierailija
5371/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarhassa on varmaan ankean puuduttavaa kaikilla eläimillä. Melkein vaihtaisin osia niiden kanssa. Ruoka tuodaan eikä mitään tarvitse tehdä. Jos jaksaa, voi katsella hölmöjä ihmisiä. 

Vierailija
5372/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen sohvalla kellon tikitystä ja lattian narinaa kun mies kävi jääkaapilla. Hetken kuluttua alkaa puoli yhdeksän uutiset.

Vierailija
5373/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Talkkuna on tasaisen harmaanbeigeä. Sopii mainiosti tylsien keskustelupalstalle. Herne-maissi-paprikasekoitukset pysykööt reviireillään, niitä ei tänne huolita, mutta talkkunajutut tuovat harmautta muuten liian värikkääseen elämään.

Talkkunamurot murskautuu jalan alla liian virkistävästi, niitä en suosittele. Ainakaan lapsiperheisiin. Joko murot tai lapsi.

Vierailija
5374/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Talkkunaa juuri harmaudessaan suosittelin tylsille. Hehkutus sen terveellisyydestä ja hyvästä mausta oli sen sijaan liikaa. Ruokia ei ylistetä, niitä syödään hiljaa ja huomaamattomasti.

Vierailija
5375/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkkunasta:

Mietin vaan

Tylsätkin syö!

Vierailija
5376/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista, että olisin koskaan syönyt talkkunaa. Voisihan se olla vielä tylsempää syötävää kuin kaurapuuro.

Kaurapuurostakin tulee helposti liian iloisen väristä, jos sen kanssa syö vaikka mansikkahilloa.

Väsyttää kovasti, lienee syytä käydä nukkumaan.

Vierailija
5377/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottes huomannu, miten tasasen harmaa on ylempi viestin tausta, mitä lainataan?

Sopii tänne.

Öitä.

Vierailija
5378/5485 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
5379/5485 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kuka meistä tämän jo ehti saada aikaiseksi?

https://ankeafestival.com/

Vierailija
5380/5485 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kuka meistä tämän jo ehti saada aikaiseksi?

https://ankeafestival.com/

Höpsö, eihän me tonne voida mennä, kun on just tolloin bändiharjoitukset. Tahallaan laittoivat ton samaan aikaan.

Mä olen harjoitellut melodicalla Mahtava peräsin ja pulleat purjeet, osaan liian hyvin, opeteltava surkeammaksi. Ja hitaammaksi, tuohan on semmonen 'renkutus'.

Mites muihe reenit sujjuu?