Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä aidosti tasokas mies en meinaa saada suomesta kaunista naista?

Vierailija
15.05.2026 |

Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun Espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.

Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän johtuis ap:n oman arvion mukaan?

Vierailija
2/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan pinnallista höpinää.

Vierailija
4/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis antti tatin mielestä tasokas mies, ei naisten. Ulkomailla varmaan kielimuuri auttaa, kun sisäinen puolesi ei pääse esiin.

Vierailija
5/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta selitystä kuin ettet pysty kommunikoimaan ulkomaalaisten kanssa niin hyvin, että he tajuaisivat mitä puhut. Suomalaiset tajuaa. 

Vierailija
6/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostas fantasialta, koska 4800 €/kk ei ole hyvä palkka työstä, joka vaatii jatkuvaa matkustelua eikä sillä mittavaa omaisuutta hankita.

Vierailija
7/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä Suominaisissa sinua sitten niin kovasti kiehtoo, jos espanjalainen tai italialainen ei kelpaa kumppaniksi? 

Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :) 

Ap

Vierailija
8/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkoilta harvoin saa naista mukaan, ne työmatkan naisseuralaiset ovat seksiseuralaisia ja huvinviettoon tarkoitettua seuraa. :) 

Ap

Voisko työ maailmanpyöränä toimiminen olla syy, mikset kelpaa tasokkaille suominaisille? 

Vierailija
9/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä naamasi näyttää? Rumalla insinöörinaamalla ei suomitinderistä saa käytännössä mitään matcheja kuin joltain 45v isoilta yksinhuoltajilta vaikka miten olisi omaisuutta. Aasiasta voi vastentahtoisen elätin saada.

Vierailija
10/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkäikäinen olet? En kahden aktiivisesti harrastavan teinin yh:na selviäisi Helsingissä noin pienellä palkalla.

Vierailija
11/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tasokas mies pyöri jossain netin ilmaisfoorumeilla kitisemässä miten ei saa naista

Vierailija
12/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisko työ maailmanpyöränä toimiminen olla syy, mikset kelpaa tasokkaille suominaisille? 

Suomessa on hyvin vähän tasokkaita naisia koska suomessa monet naiset ovat miehekkäitä, lihavia ja rumia. Ne harvat kauniit suominaiset taas haluaa itselleen sen monimiljonäärimiesmallin.

Ap

Vierailija
13/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä tasokkailla naisilla on onat rahat, toimistot ja sopiva kierto hyviä rakastajia. Mitä sinä heille tarjoaisit? Alentavia r aiskauskokemuksia yhdeltä ja samalta mieheltä 50/50 suhteessa? Keksi jotain parempaa

Vierailija
14/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää miksi et saa sun makuun olevia kauniita naisia. Minä saan mun makuun olevia enkä koe olevani tasokas.

Vierailija
15/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suomessa on hyvin vähän tasokkaita naisia koska suomessa monet naiset ovat miehekkäitä, lihavia ja rumia. Ne harvat kauniit suominaiset taas haluaa itselleen sen monimiljonäärimiesmallin.

Ap

Mee Konalan köntsä välillä vaikka baariin niin saat välitöntä palautetta näistä jutuista. 

Vierailija
16/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaunottaret ovat varattuja! Mutta ota joku meistä rumista, valinnanvaraa on! 

Vierailija
17/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaunottaret ovat varattuja! Mutta ota joku meistä rumista, valinnanvaraa on! 

Usein rumat naiset eivät tajua olevansa rumia vaan just se pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja täten sille kelpaa vaan tasokas mies. Naiset yliarvioivat tasonsa.

Vierailija
18/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olen aika varma että sun makuun olevat naiset ei ole mun makuun. Kauniita toki voivat olla mutta  evät haluja herättävän näköisiä. Täysin makuasioita.

Vierailija
19/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lue aloituksesi uudestaan; olet itsekäs narsisti. Ei kukaan täysjärkinen nainen halua sinua, tosin toivottavasti aloitus oli vain provo.

Vierailija
20/56 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein rumat naiset eivät tajua olevansa rumia vaan just se pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja täten sille kelpaa vaan tasokas mies. Naiset yliarvioivat tasonsa.

Eivät yliarvioi. Jos se komeakasvoinen timmi kalsarimalli on valmis harrastamaan seksiä sen pyöreän naisen kanssa niin sitten se on sen taso.

Jos AP ei saa seksiä edes niiltä pyöreiltä naisilta niin sitten AP:n taso on pohjamudissa. Ei ennenkään ihmiskunnan historiassa valtaosa miehistä lisääntyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän