Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tyhjennetään sekajäteastia.
Meetkö näytille, jos vaikka tärppäis?
Istun sohvalla katsomassa elokuvaa. Tänään oltiin shoppailemassa triplassa. Meni reilu 100 e rahaa. Ehkä vähän liikaa. Pitäis siivota keittiö. Huomenna onneks vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyhjennettiin tänään.👍
Viikon kohokohta 😄 Talvisin mielenkiintoisempaa, jääkö auto jumiin. Jos jää niin on pariksi tunniksi ainakin mielenkiintoista katseltavaa, miten kuski yrittää saada auton liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyhjennetään joka toinen maanantai
Kumpikohan on ensi maanantai?
Kuivat silimät, laitoin tippoja. Tännään tein vähemmän sitä sammaa kun piti käyä tokmannilla käyttämässä 5 euron alennusseteli, ei ehkä ois kannattanu vaikka vaan tarpeellista tavaraa ostinki. No onpahan nyt varastot taas täynnä.
Voi voi sentään. Haluatteko kuulla hemmetin puuduttavia asioita täältä päin?
Kävin nopealla kävelyllä. Oli liikaa vaatetta päällä ja tuli hiki.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään. Haluatteko kuulla hemmetin puuduttavia asioita täältä päin?
Ilman muuta!
Kävin äidillä siivoamassa. Imurin pussi oli täynnä. Vaihdoin uuden.
Oon tänään kattonu a-studion uusintoja ja syöny maksamakkaraa paahtamattoman paahtoleivän päällä. Leipä hyvää, a-studiot p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Melko kalliita on imuripussit.
Kerran mulla oli imuripussi huonosti paikallaan, ja roskia oli mennyt pussin ohi imuriin. Vähän harmitti silloin.
Nyt ei parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomari Nurmiolle uusi biisi idea..nimittäin Tylsyyden Kuningas.
Mun mielestä Caj Chydeniuksen sävellykseen sovitettu tylsyystango käy myös.
Behmillä kappale -tylsät ihmiset-
Mulla kutiaa toinen korva ja tekis mieli rapsuttaa jollain. Tiedän että niin ei saa tehdä, joten sinnittelen kutinan kanssa. Kai tämä tästä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.
Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu
Nyt mun on vaikea päättää, kummalla meistä on tylsenpää: sulla, joka kirjoitat möykystä sukassa vai mulla, joka hihittelen lukiessani siitä ja
"Möykkysukan tarkkailija" sai minutkin hörähtämään remakkaan nauruun - kerroin miehellekin, se hörähti vaan.
Meillä on sitten ihan eri huumori keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.
Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu
Nyt mun on vaikea päättää, kummalla meistä on tylsenpää: sulla, joka kirjoitat möykystä suk
Tää oli tähänastisista kyllä omituisin kommentti. Jokohan on uusi möykky kasvanut?
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava yö on taas tylsä, uneton yö, kolme kertaa kuselle ja sitten kun vihdoin tulee aamu , niin toivon että olisi kello edes kuusi, ei ole se on noin neljä, todella tylsää.
Mies vai nainen? Mene lääkäriin. Siellä tehdään tylsiä kysymyksiä, laitetaan lähete tylsiin pissa- ja verikokeisiin ja saat tylsän diagnoosin. Mutta ehkä jatkossa joudutkin vain kerran yössä kuselle. Kilme kertaa on liikaa.
Jääkö sulle rakkoon joka kerta jotain vai onko aina ihan täynnä? Kumpikin on huolestuttavaa ja kaukana tylsästä.
Ei välttämättä ole vaarallista - tiedän tyypin, joka käy yhtä usein vessassa öisin, tai jopa useamminkin, mutta sellanen se on ollut pienestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko kalliita on imuripussit.
Kerran mulla oli imuripussi huonosti paikallaan, ja roskia oli mennyt pussin ohi imuriin. Vähän harmitti silloin.
Nyt ei parhaillaan.
Joo, aloitin imuroinnin, mutta huomasin, että pussi oli täynnä. Lopetin sitten imuroinnin. Putsasin vessan ja vein roskat. Iso roskis oli aika täynnä ja nyt jännittää täyttyykö liikaa ennen seuraavaa tyhjennystä. Ai niin, ei saanut kirjoittaa mistään jännittävistä asioista tähän. Mutta on kyllä jännitys pinnassa. Että ehtiikö roskis täyttyä liikaa ennen seuraavaa tyhjennystä. Jänniä aikoja eletään siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkusta ei tuu mitään.
Ollaan neteissä sohvalla, koira nukkuu meidän välissä.
Ah, tätä elämää.
Mä oon niin kateellinen sinulle/teille. Minä olen aina yksin. Aina yksin. Aina.
Ei kannata olla kateellinen.
Olin itsekin kauan aikaa yksin, mutta olen sellainen että viihdyn hyvin itseksenikin.
Joskus voi tuntea suurinta yksinäisyyttä, henkisesti ihan vaikka suuressa porukassakin tai puolisonkin kanssa.