Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (514)
Olipa kerran peppu.
Se istui tuolilla.
Tuoli oli vähän kova, mutta peppu ei valittanut. Se vain oli siinä.
Aika kului. Kellon viisari liikkui.
Välillä peppu nousi, sitten istui taas.
Sitten tuli ilta.
Peppu meni nukkumaan, koska sekin väsyi istumiseen.
Aamulla se heräsi ja istui uudelleen.
Ja niin se jatkui, päivä toisensa jälkeen, aivan samoin.
Loppu. 🍑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähden kotiin. Syön mautonta linssikeittoa ja ruisleipää. Loppuillan makailen sohvalla. Teetä keitän myöhemmin. Söisinköhän iltasella puuroa vai muroja?
Tuo linssikeitto kiinnostaa, että millä reseptillä teit? Minä kun en tykkää linssikeitoista, joita olen maistanut. Ne on olleet liian tulisia. Perinteisestä hernekeitosta tykkään kyllä kovasti, että jos se sun resepti olisikin mulle sopiva.
Mulla on syysloma ja kävin eilen Keskisellä. Sehän tietysti on aika jännittävää, että toivottavasti en pilannut ketjua. Ostin Pentikin pussilakanasetit. Oon jo kauan harkinnut niitä vihreänsävyisiä, olikohan Pioni nimeltään. Nyt oli tarjouksessa. Jännä homma, kun en ole kukkakuosien ystävä ollenkaan, mutta silti noista innostuin. Oli muuten kiva laittaa uudet lakanat sänkyyn. Pesin ne tietty eka. Tämä oli takuull
Pahoittelen, jos meni jo liian levottomaksi ja jännäksi. Vastapainoksi olen katsellut Netflixistä Dexteriä. Oon nyt siinä kohdassa, missä Doakes karkasi häkistä, mutta Dexter sai hänet kiinni ja palautti häkkiin. Ai kamala, tämähän on myös aika jännää. Mä en oo tajunnutkaan kuinka jännä elämä mulla on! Nyt kyllä pitää jo vähän rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään liiterissä. Kassaneiti oli laskuttanut minulta kaksi tonnikalapurkkia Vaikka ostin yhden. Mitä jos menen huomenna sieltä pöläsemään sen puuttuvan purkin?
Joka minulta tänään laskutettiin.
Ostitko sitä kanaa kympin kilohinnalla? Oli kyllä iso pakkauskoko, mutta voihan sitä pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran peppu.
Se istui tuolilla.Tuoli oli vähän kova, mutta peppu ei valittanut. Se vain oli siinä.
Aika kului. Kellon viisari liikkui.Välillä peppu nousi, sitten istui taas.
Sitten tuli ilta.Peppu meni nukkumaan, koska sekin väsyi istumiseen.
Aamulla se heräsi ja istui uudelleen.Ja niin se jatkui, päivä toisensa jälkeen, aivan samoin.
Loppu. 🍑
Runot on liian jännittäviä. Ja runoilu.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.
Otitko ihan sitä perinteistä Koskenlaskijaa? Onhan siinä se voimakas ja chilikin vaihtoehtoina.
Pitäisi tiskata. Sen jälkeen voisi katsella vähän aikaa jotain sarjaa ja mennä nukkumaan.
Ihmiset ajattelevat enimmäkseen omia asioitaan. Julkisuudenkipeät toivovat, että ajateltaisiin heitä. Minä en.
Pesin kädet. Pesin kädet. Pesin kädet. En jaksa enää pestä käsiä. Hyvää yötä.
En ole nähnyt kukkivaa vanamoa kuin joskus lapsena. Vanamo tuoksuu ihanalta.
Lainasin kaverille kuviosahaa, pisti hetikohta terän poikki. Halus imuroida purut niin imuri tukossa. Huomasin molemmat tänään
Pihatie ruuveja täynnä kun askarteli nuo autonsa kanssa. Kohta menee varmaan mun renkaat puhki.
Aina ei kannata auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään illalla kaupassa. Ostin pitkästä aikaa Koskenlaskijajuustoa. Selkä ollut pitkään kipeänä, aamuyöllä herättää.
Otitko ihan sitä perinteistä Koskenlaskijaa? Onhan siinä se voimakas ja chilikin vaihtoehtoina.
Kiitos kysymästä. Ostin paprika-chili maustetun. Ihan hyvä on, tykkään ehkä kuitenkin enemmän siitä perinteisestä.
Vanhat pitävät sääpäiväkirjaa ja sitten tutkivat, millainen sää oli viime vuonna tähän aikaan. Tai kymmenen vuotta sitten.
On ilmoja pidellyt.
Vierailija kirjoitti:
Lainasin kaverille kuviosahaa, pisti hetikohta terän poikki. Halus imuroida purut niin imuri tukossa. Huomasin molemmat tänään
Pihatie ruuveja täynnä kun askarteli nuo autonsa kanssa. Kohta menee varmaan mun renkaat puhki.
Aina ei kannata auttaa
Liian jännittävää. Kerro mieluummin kokemuksistasi, kun käyt sentti sentiltä läpi pihatiesi etsien ruuveja. Pimeällä se olisi tavallaan vähän jännittävämpää, toisaalta ehkä ei.
En taida jaksaa mennä tänään suihkuun. Lähden heti aamulla metsään ja siellä kuitenkin likastuu.
Ottijatuota.. keitin kaurapuuroa iltapalaksi ja syön sitä suoraan kattilasta. Pyykkikone linkoaa kohta ja laitan sitten pyykit kuivamaan telineeseen joka on tyttären huoneessa. Tytär opiskelee muualla, niin huonetta voi käyttää pyykinkuivaamiseen. Kattelin tuossa, että pitäisiköhän joku päivä vähän järjestellä huushollia; pikkueteisessä liikaa kenkiä ja naulakossa kesäpusakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat pitävät sääpäiväkirjaa ja sitten tutkivat, millainen sää oli viime vuonna tähän aikaan. Tai kymmenen vuotta sitten.
On ilmoja pidellyt.
Joillakin alkaa luut kolottaa, jos on matalapainetta.
Vierailija kirjoitti:
Pesin kädet. Pesin kädet. Pesin kädet. En jaksa enää pestä käsiä. Hyvää yötä.
Käytitkö nestesaippuaa? Oliko joku tuoksu?
300 viestiä jo, toinen toistaan mielenkiinnottomampia, tylsyyden tylsyyttä!
Hyvä Me.
Mua ärsyttää mainokset telkassa.
Miks ei vois tulla mainoksia mulle vain niistä tuotteista, mistä olen sillä hetkellä kiinnostunut? Ei pitäis olla mahdotonta nykytekniikalla. Käydään sentään kuussakin.