Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan tämän ketjun ainoa sinkku, kun en tylsästi tiedä miten voisin löytää kumppanin, vaikka halu löytymiselle on suuri ja se vasta on tylsää. Olen varmaan nolo ja tylsä tyyppi.
Jos nyt ajattelee tylsien ihmisten harrastuksia, jotka tutkimuksen mukaan ovat television katselu, uskonto, eläinten tarkkailu, nukkuminen ja matematiikka, ei oikein hyvältä näytä kumppanin löytymisen kannalta.
Seurakunnan tilaisuuksista voisi löytää jonkun, jos niissä käy. Eläinten tarkkailija voisi osallistua jollekin linturetkelle tai mennä keväällä lintutornille kiikarin kanssa. Siellä kyllä on innokkaita neuvojia, mutta taitavat olla enemmän innostuneita lintulajeista. Television katsominen ja nukkuminen ovat aivan poissuljettuja. Matematiikan harrastamisesta en oikein tiedä, miten sitä harrastetaan.
Jos et halua tylsää kumppania, sinun pitää keksiä jokin vä
Minä löysin omani karaokeillasta. Sen jälkeen ei olla lauleltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan tämän ketjun ainoa sinkku, kun en tylsästi tiedä miten voisin löytää kumppanin, vaikka halu löytymiselle on suuri ja se vasta on tylsää. Olen varmaan nolo ja tylsä tyyppi.
Ootko kokeillu jo Tinderiä? Mun lähipiirissä on sen kautta löytynyt ainakin viisi pitkäaikaista paria. Eikä ole edes nuoria kaikki. Tylsän keski-ikäisiäkin.
Mene istumaan Prisman keskikäytävän penkille ja ala juttusille kaikkien kiinnostavien tyyppien kanssa. Kyllä siellä joku tärppää.
Suosittelen Tokmannin kassajonossa juttelua. Löytyy heti samanhenkinen.
Valtavan liukasta täällä pk seudulla kun on satanut vettä koko päivän. Meinasin Lidlin parkkipaikalla mennä perskeikkaa vaikka oli talvikengät jalassa. Ukosta sain kiinni vaikka meinasi hänkin mennä siinä rytäkässä nurin. Pitääkö heti nyt ottaa käyttöön liukuesteet vaikkei talvi vielä ole edes alkanut ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillu jo Tinderiä? Mun lähipiirissä on sen kautta löytynyt ainakin viisi pitkäaikaista paria. Eikä ole edes nuoria kaikki. Tylsän keski-ikäisiäkin.
Mene istumaan Prisman keskikäytävän penkille ja ala juttusille kaikkien kiinnostavien tyyppien kanssa. Kyllä siellä joku tärppää.
Kävin eilen päivällä jo istumassa ja sain päiväkahviseuraksi vanhemman herrasmiehen, mutta sovittiin yhdessä ettei meistä tule tylsästi sanottuna ystävyyttä kummempaa liian suuren ikäeron vuoksi.
Nyt on tylsä juttu: tein kaksi herkullista paahtoleipää aamukahvin kera syötäväksi. Luin samalla täällä hihitellen. Kun vilkaisin tyhjää lautasta hölmistyneenä??? Missä leivät? Niin vaan olin huomaamattani hotkaissut ne luvun lomassa. No kai se massu noinkin täyttyy.
Yksi tylsinä pidettyjen ihmisten harrastuksista sanotaan olevan nukkuminen. Ihmettelen, eivätkö kaikki ihmiset nuku vai nukkuvatko tylsät ihmiset muita enemmän. Päiväunia?
Onko kyse iltaunisuudesta? Kun muut haluavat juhlia puolille öin ja ylikin, iltauniset menevät nukkumaan. Siksikö pidetään tylsinä?
Keskustelupalstoilla on aika paljon ketjuja, missä kysytään jotain vihaamisesta. Mitä ruokaa, vaatetta, sisustusesinettä, sanontaa, mainosta, laulua tms. sinä vihaat. Tuntevatko ihmiset todella noin voimakkaita tunteita kuin vihaa jotain tavallista asiaa kohtaan?
Me tylsät varmaan tunnetaan jotenkin laimeammin, tasaisia tallaajia ollaan, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstoilla on aika paljon ketjuja, missä kysytään jotain vihaamisesta. Mitä ruokaa, vaatetta, sisustusesinettä, sanontaa, mainosta, laulua tms. sinä vihaat. Tuntevatko ihmiset todella noin voimakkaita tunteita kuin vihaa jotain tavallista asiaa kohtaan?
Me tylsät varmaan tunnetaan jotenkin laimeammin, tasaisia tallaajia ollaan, vai mitä?
Noista luetelluista en vihaa mitään, mutta ehkä pedofiliaa, rotusortoa, roskaamista...
Myönnän, että pikkuasioista minua ärsyttävät nykyiset pullonkorkit, mutta en nyt sentään vihaan kiihdy.
Minua ärsyttävät kaikesta valittavat ihmiset. Pitäisi vaan olla hiljaa tylsä, kyllä sen tunnelatauksen naamasta voipi lukea. Tai puhinasta. Nyt siis valitan valittamisesta.
Katsoin netistä,että apteekki on auki, otin lumet auton päältä, kolasin pihan ja lähdin. Sunnuntaisin suljettu. Lappu oli onneksi lasin takana, olisin ottanut edes jotain apteekkitavaraa, ettei ihan turha reissu olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Laimeat on tunteet. Ilosta en tiedä, ei ole kokemusta. Riemusta ei myöskään.
Aamupäivällä paistoi hetken aurinko, nyt on harmaa sää , hämäryys lähenee ja pimeys saapuu.
Meillä on oma roskasäiliö, siihen pitää lajitella erikseen biojäte ja poltettava omiin lokeroihinsa. Biojäte jäätyy aina roskapönttöön kiinni. Olen laittanut sanomalehteä ja munakennoa ja paperipussia, mutta biojätepussi falskaa nesteet aina pois. Mitähän vielä keksisin. Jäätävän tylsä ongelma. Toimiiko teillä?
Kuolinsiivooja täällä taas, hei! En nukkunut pois, kun mietin yöllä niitä siivoamattomia laatikoita. Valokuviakin olisi vielä tolkuttomasti, mutta kun en raaskisi hävittää, kun niissä on niitä tärähtäneitä maisemia ja 70-luvun punasilmäisiä poisnukkuneita. Tänään hävitin lääkäreissäkäyntiraporttejani ja muistelin niitä vaivoja, tuli ikävä niitä aikoja, kun joku silloin vielä hoiti ja kirjoitti reseptin. Hauskoja reissuja.
Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään.
Minä kuolinsiivosin kaikki mun punaiset korkokengät. Aion alkaa miettimään tuonpuoleisia ja punaiset korkkarit ei ehkä ole sinne parhaat menokengät.👠
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsiivooja täällä taas, hei! En nukkunut pois, kun mietin yöllä niitä siivoamattomia laatikoita. Valokuviakin olisi vielä tolkuttomasti, mutta kun en raaskisi hävittää, kun niissä on niitä tärähtäneitä maisemia ja 70-luvun punasilmäisiä poisnukkuneita. Tänään hävitin lääkäreissäkäyntiraporttejani ja muistelin niitä vaivoja, tuli ikävä niitä aikoja, kun joku silloin vielä hoiti ja kirjoitti reseptin. Hauskoja reissuja.
Mun 70-luvun valokuista alkaa värit kadota. Vai onko mun kaihi edennut niin etten erota niistä värejä? No se oli sitä sekavaa aikaa ja parempi ettei niin tarkasti näykään.
En jaksanut käydä tänään postilaatikolla.
Sataa, nyt jo pimeää, siinäpä päällimmäiset.
Mummo ei jaksa enempää tänään. Laitan harmaan pään tyynyyn, silmät kiinni ja peiton korville.