Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2661/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo heitti kuluneen yöpaitansa pois. Salaa otin sen autotalliin rätiksi. Siinä on vielä hänen tuoksunsa. Onko tämä tylsää vai herttaista?

Vierailija
2662/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kirjastosta Finlandia-ehdokkaana olevan Hanna Weseliuksen Pronominit-kirjan. Ei voi olla tylsemmän harmaata kantta eikä kirjan nimikään ratkiriemukkaalta kuulosta. Toivottavasti kirja kuitenkin yllättää minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetättekö perinteisiä joulukortteja? Jos lähetätte, niin luulenpa, että kortin kuvassa on joko punatulkku, joulukukka tai talvimaisema. Sopii meille tylsille hyvin. 

Oletko poikkeus kaavasta?

Vierailija
2664/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetättekö perinteisiä joulukortteja? Jos lähetätte, niin luulenpa, että kortin kuvassa on joko punatulkku, joulukukka tai talvimaisema. Sopii meille tylsille hyvin. 

En lähetä kortteja. Laitan aatonaattona viestejä, jossa lukee: Hyvää joulua.  Ei huutomerkkejä eikä mitään räikeitä kuvia. Tai sydämiä, huh. Joskus hullaannun ja laitan lisähuomautuksena:  ja uutta vuotta. Menee samalla näpäyksellä kaikki.

Vierailija
2665/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin jokaisen kortin erikseen, mikä kenellekin sopii. Sitten katson nimilistasta osoitteet ja olen tarkkana, että muistan  ketkä kaikki ovat jo kuolleet. Monta nimeä on ylivedetty listalta.

Olen vähän korttihullu. Jos lähettäisin viestejä, niihinkin laittaisin kynttilän kuvan vähintään.

Vierailija
2666/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo heitti kuluneen yöpaitansa pois. Salaa otin sen autotalliin rätiksi. Siinä on vielä hänen tuoksunsa. Onko tämä tylsää vai herttaista?

Söpöä on nuuhkia vaimon paitaa.Tietääkö hän tästä sinun tunteellisesta puolestasi?

Vierailija
2667/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä on nuuhkia vaimon paitaa.Tietääkö hän tästä sinun tunteellisesta puolestasi?

Kyllä. Minä herkistyn itkuunkin helpommin kuon hän. Vaikka on hänkin tunteellinen. Nyt meni siirapiksi.

Vierailija
2668/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähetä kortteja. Laitan aatonaattona viestejä, jossa lukee: Hyvää joulua.  Ei huutomerkkejä eikä mitään räikeitä kuvia. Tai sydämiä, huh. Joskus hullaannun ja laitan lisähuomautuksena:  ja uutta vuotta. Menee samalla näpäyksellä kaikki.

Tästä tuli mieleen, minä koen todella epäluontevaksi emojien käytön. Tulee sellainen olo, että uskaltaako tähän nyt jotain hymiötä, kun joku voi tulkita sen väärin.

Vierailija
2669/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään. 

Minä kuolinsiivosin kaikki mun punaiset korkokengät. Aion alkaa miettimään tuonpuoleisia ja punaiset korkkarit ei ehkä ole sinne parhaat menokengät.👠

Mä haluun lähtee punaiset korkkarit jalassa sinne paremmalle puolelle! Täällä puolella kun kuljen aina niin tylsissä vermeissä. 

Saat luvan, jos kuitenkin Tokmannin pikkuhousut laitat, ettei liian villiksi mene siirtymä.

"Villi siirtymä". Uusi nimitys Tuo

Tästä voisi kaiverruttaa jotain hautakiveen. Hän teki villin siirtymän tuonen lehtoon punaisissa kengissään.

Vierailija
2670/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin jokaisen kortin erikseen, mikä kenellekin sopii. Sitten katson nimilistasta osoitteet ja olen tarkkana, että muistan  ketkä kaikki ovat jo kuolleet. Monta nimeä on ylivedetty listalta.

Olen vähän korttihullu. Jos lähettäisin viestejä, niihinkin laittaisin kynttilän kuvan vähintään.

Sama. Valitsen kauniita kortteja. Piirrettyjä. Viimeisimmät Minna Immosen.

Ihana lähettää ja saada :)

Vierailija
2671/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen, minä koen todella epäluontevaksi emojien käytön. Tulee sellainen olo, että uskaltaako tähän nyt jotain hymiötä, kun joku voi tulkita sen väärin.

Niissä voi olla jotain salamerkityksiä. Nuoriso nauraa.

Vierailija
2672/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo männöö nyt nukkumaan. Huulet on rasvattu, hampaat pesty, iltalääkkeet otettu ja iltapissillä käyty. Villasukat jalkaan ja tutimaan peiton alle. 

Arkista arkisempaa, äänestän tätä päivän tylsimmäksi.

Vierailija
2673/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa ja tein n 60 euron ruokaostokset, mutta kaikki pelkkää ns kotivaraa, makaronia, ryynejä, näkkileipää. Nyt huomasin ettei kotona ole mitään illallisruokatarvikkeita. Mitähän söisin? En voi keittää makaronia kun se on kotivaraa. 

Vierailija
2674/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kirjastosta Finlandia-ehdokkaana olevan Hanna Weseliuksen Pronominit-kirjan. Ei voi olla tylsemmän harmaata kantta eikä kirjan nimikään ratkiriemukkaalta kuulosta. Toivottavasti kirja kuitenkin yllättää minut.

Kuulostaa kielioppikirjalta.

Vierailija
2675/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen lukenut 30 sivua. Ollaan lentokoneessa, eikä mitään kielioppijuttuja puhuta. En hirmuisesti vielä tykkää. Yritän silti lukea. Olen aina lukenut kaikki Finlandia-ehdokkaat. Monesti on ollut tylsiä ja huonoja niissäkin. Tai sitten minä en vaan ymmärrä, kun olen tylsä ja huono.

Vierailija
2676/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään kaupassa ja tein n 60 euron ruokaostokset, mutta kaikki pelkkää ns kotivaraa, makaronia, ryynejä, näkkileipää. Nyt huomasin ettei kotona ole mitään illallisruokatarvikkeita. Mitähän söisin? En voi keittää makaronia kun se on kotivaraa. 

No voi.  Sano sille makaronipussille, että nyt on hätätilanne päällä, pakko ottaa sut nyt kattilaan. Ei se yleensä laita vastaan. Joskus on kyllä vedenkaatovaiheessa pyrkinyt karkaamaan ja joskus onnistunutkin. Älä syö lavuaarista. Ota uusi kotivara. Silloin on jo hätätilanne. 

Vierailija
2677/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen lukenut 30 sivua. Ollaan lentokoneessa, eikä mitään kielioppijuttuja puhuta. En hirmuisesti vielä tykkää. Yritän silti lukea. Olen aina lukenut kaikki Finlandia-ehdokkaat. Monesti on ollut tylsiä ja huonoja niissäkin. Tai sitten minä en vaan ymmärrä, kun olen tylsä ja huono.

MInä myös luen sitkeästi kirjan loppuun, vaikka ei oikein innostaisi. Vaikeinta tähän asti on ollut lukea Viikilän Taivaallinen vastaanotto. En ymmärtänyt sen teoksen ideaa ollenkaan. Kai se hieno oli, kun sai palkinnon.

Vierailija
2678/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä myös luen sitkeästi kirjan loppuun, vaikka ei oikein innostaisi. Vaikeinta tähän asti on ollut lukea Viikilän Taivaallinen vastaanotto. En ymmärtänyt sen teoksen ideaa ollenkaan.

Mäkin luin sen ja samaa mieltä. Kait se oli hieno sitten, mä en vain ymmärtänyt. Reko Saatsin Yönistujat olen jo lukenut. Se oli keskinkertainen. Ruumiinvalvojaiset aiheena. Sopii siis tänne ketjuun.

Vierailija
2679/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruokakaupassa ja ostin viikon ruuat. Maksalaatikko vuoti kangaskassiin ja yksi kanammuna oli säröillä. Aika vähillä vaurioilla selvisin nyt. Viimeksi oli viilipurkin kansi mennyt rikki ja viiliä oli kaikkialla. Sähläri olen.

Vierailija
2680/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olen vähän yli 35-vuotiaana jo vanha ja väsynyt. Haluaisin jo nukkumaan, mutta pitää kärvistellä hereillä vielä melkein tunti, että koira saa iltapalansa ja käydään vielä iltalenkki. Olen haukotellut valtoimenaan jo pari tuntia. Kaikilla rutiineilla sitä ihminen itseään kiusaakin, hulluuden tutkielma tämäkin, että kaikki pitää tehdä samaan aikaan ja samalla kaavalla sen sijaan, että tuuppaisi koiralle ruuat jo aikaisemmin kuonon eteen että pääsisi aiemmin nukkumaan. Kaavoihin kangistumisen ja väsymyksen välinen taistelu on suunnaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi