Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2904)
Meilläkin on leivinpaperi loppu.
Minä teen makaronilaatikkoa, jauhelihasta.
Beessi takki, mustat housut, silmälasit, mulla on kaikki tunnusmerkit.
Onko teillä heijastinta? Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Kohta voi taas juhlia itsenäisyyttä katsomalla käsipäivää kättelijöitä tai vahtimalla kahta kynttilää ikkunalla.
Oikein riemullisen riehakasta itsenäisyyspäivän ajankulua.
Meidän yks tuttu sai kutsun. Nyt on jännää kattoa kättelyt ja muut. Kerran vai kaks on ollu tuttuja tuolla aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on K-Raudan sydän. Siinä lukee: Rakkaudesta rakentamiseen. Varmaan saatu ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hihamalli: Juuret Karjalassa.
Mun heijastin on peritty lapselta: muumipeikko. Näytän peikolta muutenkin. Tasapaksu pötkylä ja lyhyet töppöjalat. Olen myös aina vähän peloissani.
Minulla on heijastinvaljaat. Tunnen niissä itseni taaperoksi, joka on turvallisuussyistä valjastettu kauppareissun ajaksi. Voin minäkin heittäytyä Lidlin lattialle huutamaan jollen saa lauantaisuklaatani. Kuulette sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken kävelyllä, ja päässäni oli heijastava pipo. Se on varmaan lasten mielestä nolo.
Avantouimarit vaan uskaltaa tällä pakkasella -11 mennä veteen. Höyry vain nousi ilmaan. Minä palelin toppatakissa.
Ja taas tylsä lauantai etenkin sinkulle jolla ei ole mitään tekemistä, vaikka pesin pyykitkin jo.
Meillä on maito loppu enkä viitsinyt lähteä kauppaan enää. Laitoin kahviin jäätelöä. Se oli jotain metsämarjaa. Ne marjat jäivät kellumaan kahvin pinnalle ja näyttivät vähän roskilta.
Halusitte varmaan kuulla tämän.
Vierailija kirjoitti:
Avantouimarit vaan uskaltaa tällä pakkasella -11 mennä veteen. Höyry vain nousi ilmaan. Minä palelin toppatakissa.
Ja osa rynni joulukadun avajaisiin, kiroillen,kun oli ruuhkaa? Eikö nyt hyvänen aika sentään voi perääntyä lasten kanssa ja keksiä muuta. Miltähän lapsista tuntui🥲
Vierailija kirjoitti:
Meillä on maito loppu enkä viitsinyt lähteä kauppaan enää. Laitoin kahviin jäätelöä. Se oli jotain metsämarjaa. Ne marjat jäivät kellumaan kahvin pinnalle ja näyttivät vähän roskilta.
Miltä se kahvi maistui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se kahvi maistui?
AIka kivalta. Ehkä vähän makealta. En laita sokeria kahviin. Joka tapauksessa paremmalta maistui kuin mustana.
Tein kuolinsiivousta kaikenlaisista piirongin laatikkoon kertyneistä papereista. Suurin osa ihan turhia eikä kukaan tee niillä mitään minun jälkeeni. Nyt voin nukkua pois.
Yksin pimeässä talossa. Laitoin diffuuseriin laventeliöljyä.
Mietin miksei mitään korvatippoja mainosteta ikinä missään? Onko niillä niin huono menekki vai mikä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Tein kuolinsiivousta kaikenlaisista piirongin laatikkoon kertyneistä papereista. Suurin osa ihan turhia eikä kukaan tee niillä mitään minun jälkeeni. Nyt voin nukkua pois.
Epäilenpä, että vielä löytyy puuhaa. Onko kaikki komerot ja varastot jo käyty läpi? Valokuvalaatikot? Perintöastiat? Työkalulaatikot, tarpeettomat ruuvit ja naulat? Parittomat sukat ja hansikkaat? Vanhentuneet lääkkeet ja kosmetiikka. Voi, voi!
Kävin Tokmannilla, päällä oli musta talvitakki. Ostin leivinpaperia ja kuivashampoota.