Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2641/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on oma roskasäiliö, siihen pitää lajitella erikseen biojäte ja poltettava omiin lokeroihinsa. Biojäte jäätyy aina roskapönttöön kiinni. Olen laittanut sanomalehteä ja munakennoa ja paperipussia, mutta biojätepussi falskaa nesteet aina pois. Mitähän vielä keksisin. Jäätävän tylsä ongelma. Toimiiko teillä?

Sama ongelma on meillä biojäteastian kanssa. Tällä viikolla tyhjennettiin biojäteastia, ja kun katsoin sinne tyhjennyksen jälkeen, yksi pussi oli jäätyneenä pohjalla. Meillä on jäteastian yläosassa pieni hylly, mihin neuvotaan laittamaan pussi ensin, jotta se kuivuisi. Ei auta mitään. Susi koko jäteastia. Kesällä haisee joka talon kohdalla, kun vain kulkee ohi. Hyi!

Vierailija
2642/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin tylsää, ettei ole mutta kerrottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsiivoojasta oppia otin minäkin. Selasin papereita ja miten mielenkiintoisia reseptejä ja osteoporoosilausuntoja löysinkään. Ihan virkistyin. 

Vierailija
2644/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään päiväunessa todella söpöä unta. Yksi julkisuudesta tuttu henkilö oli siinä mukana.

Vierailija
2645/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kohta mennä nukkumaan. Viime yönäkin näin levottomia unia, vaikka täältä sai tylsien unien toivotuksen.

Vierailija
2646/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollaan niin tylsiä ja ankeita, ettei palkita  ketään. Sekös harmittaa. Tylsän ketjun täytyy pysyä tylsänä. Eilen joku jo pelkäsi, ettei voi enää olla täällä, jos täällä on kilpailua. Ketjun täytyy sopia kaikille. Mukavan turruttavan tylsää ilman mitään ahdistuksen aiheita.💤 💤

Vierailija
2647/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2648/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on tietyt harvat vuorot sellaisia "valvontavuoroja", joissa saa yleensä olla ihan yksikseen, tehdä aikaa vievät paperihommat mitä ei muuten ehtisi, ja samalla nauttia omasta rauhasta, ja ottaa vaikka kupposen teetä. Vaan viimeksi osui samaan vuoroon viereiselle osastolle sellainen ekstrovertti, jolle tällainen vuoro oli loputtoman tylsä ja pitkä, joten päätti ratkaista ongelman tuuppaamalla juttelemaan kanssani kolmeksi tunniksi. Enkä minä tietenkään kehdannut avata turpaani, ettei hänen elämäntarinansa kuunteleminen ollut nyt ihan se, mitä tältä vuorolta odotin. Tyydyin hienovaraiseen vihjailuun, joka meni täysin ohi.

Tylsiä ihmiset, jotka eivät osaa nauttia hiljaisuudesta ja hidastempoisuudesta kaikessa rauhassa.

Vierailija
2649/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä harmittavaa, että kunnollista konjakkia ei Alkosta löydy edes maksamalla.

Ne muutaman satasen litkut ovat juomakelvottomia.

Vierailija
2650/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihatie on kuperalla jäällä. Sen päällä on vähän vettä, en tiedä miten mahdollista kun pinta on kupera. Ei ole asiaa aamutohveleilla ei. 

Postit olivat ihan lötköjä laatikossa. Oli tullut ammattiliiton lehti, silmäys kannen otsikoihin sai aikaiseksi puistatuksia. 

Jääkaapista löysin rasiallisen muutama viikko sitten paistamiani juureksia. Eivät olleet homeessa eikä näkynyt mitään kuplia, joka viittaisi bakteerilauman toimintaan. Rasiassa ei ollut kantta, vaan päällä pelkkä palanen foliota. Juurekset olivat silti yhä kosteita, sillä lientä oli paljon. Tein niitä silloin suuren määrän paistopussissa, kun S-marketissa oli tarjouksessa sellaisia tosi hyviä maustamattomia pakastejuureksia, joissa oli punajuurta mukana. 

Miehen työvaatteet pesin, ja samalla epähuomiossa muutaman työssä tarvittavan työkaluasian. Kummallista, sillä tarkistin jokaisen taskun huolellisesti. Onneksi olivat metallia, nyt ovat puhtaita nekin, ja onneksi olivat niin suuria, että eivät menneet pyykkikoneen uumeniin ja rikkoneet koko masiinaa. Onnea täynnä tämä tapahtuma. 

Olen haaveillut lähes koko viikonlopun, on ollut leppoisaa. Tupa tyhjä, vain kaksi kisua ja emäntä haaveineen. 

Vierailija
2651/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään. 

Minä kuolinsiivosin kaikki mun punaiset korkokengät. Aion alkaa miettimään tuonpuoleisia ja punaiset korkkarit ei ehkä ole sinne parhaat menokengät.👠

Mä haluun lähtee punaiset korkkarit jalassa sinne paremmalle puolelle! Täällä puolella kun kuljen aina niin tylsissä vermeissä. 

Vierailija
2652/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä harmittavaa, että kunnollista konjakkia ei Alkosta löydy edes maksamalla.

Ne muutaman satasen litkut ovat juomakelvottomia.

Ostin just Planat xo imperial pullon ja ai että tykkäsin! 

Vierailija
2653/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo männöö nyt nukkumaan. Huulet on rasvattu, hampaat pesty, iltalääkkeet otettu ja iltapissillä käyty. Villasukat jalkaan ja tutimaan peiton alle. 

Vierailija
2654/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolinsiivooja taas! Niistä lääkäriraporteista tuli mieleen, että nykyään en menisi moisista vaivoista lääkäriin. Lukisin ohjeet iltapäivälehdistä tai netistä muuten ja ehkä hakisin jotain luontaistuotetta tai en mitään. 

Minä kuolinsiivosin kaikki mun punaiset korkokengät. Aion alkaa miettimään tuonpuoleisia ja punaiset korkkarit ei ehkä ole sinne parhaat menokengät.👠

Mä haluun lähtee punaiset korkkarit jalassa sinne paremmalle puolelle! Täällä puolella kun kuljen aina niin tylsissä vermeissä. 

Saat luvan, jos kuitenkin Tokmannin pikkuhousut laitat, ettei liian villiksi mene siirtymä.

Vierailija
2655/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat luvan, jos kuitenkin Tokmannin pikkuhousut laitat, ettei liian villiksi mene siirtymä.

"Villi siirtymä". Uusi nimitys Tuonen lehtoon käymiselle, lusikan nurkkaan heittämiselle, paremmille metsästysmaille menemiselle ja kuolla kupsahtamiselle. Kiitos suomen kielen puolesta, vt-Agricola!

Vierailija
2656/2904 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö minäkin Tokmannille alushousuostoksille. Viimeksi ostin Lidlistä, viiden pakkaus 7,99e. Ensimmäisessä pesussa kaksista irtosi osittain ne ohuet koristepitsit ja yläreunan kuminauhakaistale alkoi repsottaa rumasti. Ostin omaa kokoa, mutta 40 asteen pesun jälkeen ne mahtuivat vain talon teinille. Huoli sentään ne kolmet toistaiseksi ehjät, vaikka todellakaan ei imartelua kuulu näistäkään. 

Vierailija
2657/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo männöö nyt nukkumaan. Huulet on rasvattu, hampaat pesty, iltalääkkeet otettu ja iltapissillä käyty. Villasukat jalkaan ja tutimaan peiton alle. 

On se mukavaa, että meillä tylsillä on oma mummo!  Toimistomummoista puhuttiin joku aika sitten. Hän luo mukavaa tunnelmaa toimistoihin, kastelee kukkia, keittelee kahvit ja juttelee lämpöisiä. Nyt meillä on oma mummo. Miksi haluat sinua kutsuttavan? 

Vierailija
2658/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käyttänyt tuoksuttomia pyykinpesuaineita. Nyt ostin vaihteeksi tuoksullista.

On kyllä niin paha haju että pieni loraus tuoksuttoman joukossa jättää pyykkiin pistävän löyhkän.

Säästeliäänä ihmisenä pakko käyttää loppuun pikku hiljaa kuitenkin.

Vierailija
2659/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Villi siirtymä". Uusi nimitys Tuo

Myö karjalaiset sanottaa, että siirtyi tuonilmaisiin. Miust on nätti niin.

Vierailija
2660/2904 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina käyttänyt tuoksuttomia pyykinpesuaineita. Nyt ostin vaihteeksi tuoksullista.

On kyllä niin paha haju että pieni loraus tuoksuttoman joukossa jättää pyykkiin pistävän löyhkän.

Säästeliäänä ihmisenä pakko käyttää loppuun pikku hiljaa kuitenkin.

Mä en käyttäis. Haju jää koneeseenkin ja kaikkiin vaatteisiin.  Mulle on käynyt samoin ja heitin pois.Tai anna tylsälle naapurille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan