Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2601/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön illalla pakaste pitsan.

Vierailija
2602/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tylsä lauantai etenkin sinkulle jolla ei ole mitään tekemistä, vaikka pesin pyykitkin jo.

Nyt jo varmaan kuivat. Silitä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksei mitään korvatippoja mainosteta ikinä missään? Onko niillä niin huono menekki vai mikä siinä on?

Aiheellinen kysymys. Kyllä korvatippoja pitäisi mainostaa ihan yhtä hyvin kuin kaikkia intiimivoiteitakin. Tai silmätippoja ja nenäsuihkeita.

Vierailija
2604/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uhraan appelsiinin Freyalle. En pidä veriuhreista.

Vierailija
2605/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksei mitään korvatippoja mainosteta ikinä missään? Onko niillä niin huono menekki vai mikä siinä on?

Öljyä korviin mainoistetaan, käytän itsekin jos korvat kutiavat. Ehkä lääketippoja ei mainosteta, koska ainakin minulla on ahtaat korvakäytävät ja korvat tulehtuvat herkästi.  Kun korvat oireilevat terveydenhoitajan tai lääkärin on katsottava ennenkuin tungen mitään lääketippoja. 

Vierailija
2606/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä heijastinta? Millainen?

Minulla on K-Raudan sydän. Siinä lukee: Rakkaudesta rakentamiseen. Varmaan saatu ilmaiseksi.

Päivän palkittuja on kaksi: heijastin kyselijä ja vastaaja.  Ilmaiseksi saatu heijastin! Voiko suomalaisempaa olla?  Heijastin voi pelastaa henkesi. Ei tylsempi teko. Palkinnoksi molemmille sydänpiparit. Saa syödä tai laittaa eteenpäin. 🤎🤎 Onnea!

Vierailija
2607/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tämän ketjun ainoa sinkku, kun en tylsästi tiedä miten voisin löytää kumppanin, vaikka halu löytymiselle on suuri ja se vasta on tylsää. Olen varmaan nolo ja tylsä tyyppi.

Vierailija
2608/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tylsä lauantai etenkin sinkulle jolla ei ole mitään tekemistä, vaikka pesin pyykitkin jo.

Nyt jo varmaan kuivat. Silitä ne.

Silitetty jo aikaa sitten ja nyt tylsästi palstailen ja ajattelin lukea kirjaa.

Vierailija
2609/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan tämän ketjun ainoa sinkku, kun en tylsästi tiedä miten voisin löytää kumppanin, vaikka halu löytymiselle on suuri ja se vasta on tylsää. Olen varmaan nolo ja tylsä tyyppi.

Ootko kokeillu jo Tinderiä? Mun lähipiirissä on sen kautta löytynyt ainakin viisi pitkäaikaista paria. Eikä ole edes nuoria kaikki. Tylsän keski-ikäisiäkin.

Vierailija
2610/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja arkista yötä, tyhmiä unia, mustavalkoisia, juonettomia

Vierailija
2611/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen makaronilaatikkoa, jauhelihasta.

Minäkin tein tänään lihamakaronilaatikkoa. En pessyt jauhenlihaa. Kävin katsomassa Syke elokuvan äsken, syke ei kuitenkaan juuri noussut, mutta oli ihan ok. 

Vierailija
2612/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on K-Raudan sydän. Siinä lukee: Rakkaudesta rakentamiseen. Varmaan saatu ilmaiseksi.

Päivän palkittuja on kaksi: heijastin kyselijä ja vastaaja.  Ilmaiseksi saatu heijastin! Voiko suomalaisempaa olla?  Heijastin voi pelastaa henkesi. Ei tylsempi teko. Palkinnoksi molemmille sydänpiparit. Saa syödä tai laittaa eteenpäin. 🤎🤎 Onnea!

Voi ei, tylsästä ketjusta on tullut kilpailuhenkinen, palkinnot ja kaikki. Mä en taida enää pystyä tähän. 

Vierailija
2613/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu jo Tinderiä? Mun lähipiirissä on sen kautta löytynyt ainakin viisi pitkäaikaista paria. Eikä ole edes nuoria kaikki. Tylsän keski-ikäisiäkin.

Olen kokeillut mutta ei ollut minulle sopiva.

Vierailija
2614/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen sinkku. Baarista niitä löytyisi, mut en halua löytää sieltä. 

Vierailija
2615/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lauantaina tuli herättyä melkein klo 9 aikaan. Kissat herätti yöllä monta kertaa tassun laittamalla kasvoilleni. Halusivat seuraa. Ottanut kotona rennosti ja rauhallisesti koko päivän. Lukenut kirjaa nimeltä Ajattelu nopeasti ja hitaasti, joka on mielenkiintoinen. Opiskellut hitusen ja tehnyt kotona hamppareita ranskalaisilla viikonloppu ruuaksi. Kissojen kanssa vietetty aikaa ja katsottu netflixistä liittymiä elokuva. Mieli ollut hyvä ja iloisen positiivinen. Jospa vielä kuuntelisi hetken musiikkia ja takas kirjan pariin.

Vierailija
2616/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja arkista yötä, tyhmiä unia, mustavalkoisia, juonettomia

Minä ainakin kaipaan tylsiä unia, viime öinä ollut liian levottomia unet.

Vierailija
2617/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2618/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tylsästä ketjusta on tullut kilpailuhenkinen, palkinnot ja kaikki. Mä en taida enää pystyä tähän. 

Lähetän sinulle lohdutus- ja tsemppipiparin.🤎 Sä pystyt vaikka mihin.

Vierailija
2619/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ajattelee tylsien ihmisten harrastuksia, jotka tutkimuksen mukaan ovat television katselu, uskonto, eläinten tarkkailu, nukkuminen ja matematiikka, ei oikein hyvältä näytä kumppanin löytymisen kannalta. 

Seurakunnan tilaisuuksista voisi löytää jonkun, jos niissä käy. Eläinten tarkkailija voisi osallistua jollekin linturetkelle tai mennä keväällä lintutornille kiikarin kanssa. Siellä kyllä on innokkaita neuvojia, mutta taitavat olla enemmän innostuneita lintulajeista. Television katsominen ja nukkuminen ovat aivan poissuljettuja. Matematiikan harrastamisesta en oikein tiedä, miten sitä harrastetaan.

Jos et halua tylsää kumppania, sinun pitää keksiä jokin vähemmän tylsä harrastus. Kuorolaulu, harrastajateatteri, opintopiiri tms. 

Äh, en minä osaa neuvoa, kun olen tylsä ihminen itsekin

Vierailija
2620/2904 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene istumaan Prisman keskikäytävän penkille ja ala juttusille kaikkien kiinnostavien tyyppien kanssa. Kyllä siellä joku tärppää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi