Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Ollut perheessämme flunssaa. Kiertänyt toiselta toiselle. On kestänyt jo pitkän tovin. Olen lepäillyt ja juonut kuumaa. Yöllä heräsin yskään ja vessahätään. Kävin sitten yöllä vessassa. Kyllä se siitä menee ajan kanssa. Yskähän voi kestää pitkään. Tuleekohan milloin uusi flunssa? Jännä nähdä. Sitä odotellessa.
Perustylsänä ihmisenä mietin bussipysäkillä kummat roiskuttaa enemmän, nastarenkaat vai nastattomat. Vertasin asiaa hampaiden välistä roiskaistuun eritteeseen, jos hampaissa on rakoja (nastarenkaat) ja raottomat hampaat(sileät renkaat). Kummasta roiskuu pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Perustylsänä ihmisenä mietin bussipysäkillä kummat roiskuttaa enemmän, nastarenkaat vai nastattomat. Vertasin asiaa hampaiden välistä roiskaistuun eritteeseen, jos hampaissa on rakoja (nastarenkaat) ja raottomat hampaat(sileät renkaat). Kummasta roiskuu pidemmälle?
Mitkään talvirenkaat eivät ole sileät. Voisiko roiskutukseen vaikuttaa se, kuinka paljon renkaissa on kulutuspintaa jäljellä?
Jokin aika sitten lyhensin liian pitkiä housun lahkeita, mittasin, että 13 cm pitää leikata pois ( olen tylsän lyhyt), leikkasin kieli keskellä suuta. Mutta samasta lahkeesta kahdesti 13 cm! Nyt mulla on toinen lahje caprihousun ja toinen pitkien housun. Ei ole tylsät housut. Häpeävät vaatekaapin nurkassa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten lyhensin liian pitkiä housun lahkeita, mittasin, että 13 cm pitää leikata pois ( olen tylsän lyhyt), leikkasin kieli keskellä suuta. Mutta samasta lahkeesta kahdesti 13 cm! Nyt mulla on toinen lahje caprihousun ja toinen pitkien housun. Ei ole tylsät housut. Häpeävät vaatekaapin nurkassa vieläkin.
Eikä?
Olen töissä respassa, kysyn aina tiettyä jäsenkorttia, millä saa alennusta. Useasti joku sanoo: joo, uusi kortti tuli just. Sitten, kun sanon, että tämä kortti on vanhentunut, pääsee ärräpäät. Oli lekjannut uuden kortin kahtia!
Tämä on hyvä ketju. Ei tartte kehua itseään ja ulkomaanmatkojaan. Lämmitin eilistä papu-tomaatti-munakasta, lautasessa kaksi halkeamaa, mutta pysyy vielä koossa. Juoksevaa ruokaa en arvaa laittaa siihen, jos halkeaa kesken aterian. Jälkiruokana dominokeksi. Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun jollekin toisellekin sattuu mokia.
T. Se saapikkaita vailla oleva tollo
Ihanaa, kun on viikonloppu. Saa oleilla rennosti kotona villasukat jalassa.
Nukuin 12 tuntia, ja krapula on poissa. Haudoin silmiäni lämpöhauteella, koska on taas luomirakkula. Lähden ulos juoksemaan 10 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen tilanteen, kun ostaa tarjouksesta useamman suklaapatukan (tyyliin 5 kpl niin ja niin halvalla), ajatuksena että syö yhden, ja loput laittaa kaappiin? Arvatkaa säilyikö tälläkään kertaa kaapissa.
Mä leikin silloin oravaa. Piilottelen patukat talvivarastoon minkä minnekin. Oikea oravakin unohtaa joskus, missä sen varasto on. Minä en ole vielä oikea orava.
Minä unohdin kerran, että olin piilottanut suklaalevyn. Onneksi muistin asian muutaman viikon päästä.
Se on kiva, kun saa yllättyä mukavalla tavalla, kun löytää unohtuneen suklaalevyn. Tai huomaakin jo tehneensä jonkin ikävän ja pakollisen asian, mutta oli unohtanut tehneensä sen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ketju. Ei tartte kehua itseään ja ulkomaanmatkojaan. Lämmitin eilistä papu-tomaatti-munakasta, lautasessa kaksi halkeamaa, mutta pysyy vielä koossa. Juoksevaa ruokaa en arvaa laittaa siihen, jos halkeaa kesken aterian. Jälkiruokana dominokeksi. Ketä kiinnostaa.
Mua kiinnostaa. Syötkö dominon halkaistuna kahtia, nuoletko täytteen vai haukkaatko koko höskää kerralla? Mä laitan kokonaisena suuhun ja yritän olla tukehtumatta. Toistaiseksi olen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Viikon ainut päivä kun ei tarvi laittaa herätystä, kun olen menossa vasta myöhempään iltaan töihin. Normaalisti nukun tällaisena aamuna iloisesti ainakin yhdeksään, joskus jopa hurjastelen ja jatkan koiran aamulenkin jälkeen vielä torkkuja puolen päivän tietämille. Mutta tänään heräsin kuuden jälkeen pirteänä kuin peipponen. Putkeen meni sekin. Pitää varmaan yrittää touhuta jotain ja ottaa vielä päivällä tupluurit. Muuten väsyttää illalla töissä.
Mulla sama vähän vika. Olis saanut nukkua tunnin pidempään kuin normaalisti, niin heräsin sitten tuntia aiemmin eli klo 5. 🤦
Haukkaan dominosta palan koko lätystä, että suussa on yhtäaikaa sitä täytettä ja taikinaa. Joskus lapsempana nuolin täytteen mutta en enää.
Surettaa ukrainalaisten puolesta, jos joutuvat hyväksymään noin huonot rauhanehdot.
Tein härkiksestä ruokaa reilun satsin. Olen nyt pari päivää sitä syönyt, ja ai ettien että se oli hyvää. Siis todella maukasta. Mutta jestas sentään että on pierettänyt ihan jatkuvalla syötöllä nyt pari päivää. Alan olla haitaksi ympäristölle. Lienee pakko laittaa loput pois. Hassua, koska esimerkiksi herneproteiinit, tofut tai muut kasvisproteiinit ei tee ollenkaan tällaista vatsalleni. Mutta ilmeisesti härkäpapuvalmisteet eivät ole suolistoni linjausten kanssa samoilla linjoilla. Noh, jatkossa sitten näitä muita valmisteita, jätetään härkikset niille joiden kanssa ne eivät riitele.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin 12 tuntia, ja krapula on poissa. Haudoin silmiäni lämpöhauteella, koska on taas luomirakkula. Lähden ulos juoksemaan 10 km.
Mikä on luomirakkula? Näärännäppy? Muu?
Lapsenlikkana ja ammana olo on parasta, maksumiehenä tylsää, vai oliko niin? Minä odotan kahta pojanviikaria kaverikseni. Viikko ollaan miesporukalla. Hyvin viihdytään. Tylsää on vaan hampaiden pesu.
Päivän parhaana lasten oikeuksien viikolla palkitaan papan viesti pojanviikareiden hoitoviikosta. Siinä voittavat kaikki, pappa ja pojat. Palkintona uudet hammasharjat kaikille. Onnea hammaspesuihin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlikkana ja ammana olo on parasta, maksumiehenä tylsää, vai oliko niin? Minä odotan kahta pojanviikaria kaverikseni. Viikko ollaan miesporukalla. Hyvin viihdytään. Tylsää on vaan hampaiden pesu.
Päivän parhaana lasten oikeuksien viikolla palkitaan papan viesti pojanviikareiden hoitoviikosta. Siinä voittavat kaikki, pappa ja pojat. Palkintona uudet hammasharjat kaikille. Onnea hammaspesuihin.
Saiskohan harjat näkyviin. Kokeillaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiskohan harjat näkyviin. Kokeillaan vielä.
Ei näy. Taika-Jim taikoi ne näkymättömiksi. Voi niillä silti pestä.
Sama Maaseudun Tulevaisuus.
Kostea keli, 'uutiset säilyy tuoreina'...