Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Ei ole tylsää ja toimentonta hetkeä eläkkeelläkään. Siitä pitää suurentunut eturauhanen huolen. Öin päivin on käytävä vessassa jatkuvasti.
Se on maa valkoisena täällä eteläisessäkin nyt. Minä olen siitä iloinen, eilinen päivänsankari eli huushollin mies on surullinen.
Unohdin toistamiseen laittaa ne roskasäkit jäteastiaan tyhjennystä edeltävänä iltana. Odotan siis jälleen kaksi viikkoa.
Se tylsyyden multihuipentuma kaurapuuroon liittyen. Minulla on tapana keittää sitä isompi määrä, ja lämmitän sitten parina kolmena aamuna sitä valmista puuroa. Jos joku haluaa kokeilla samaa, niin vinkiksi yksi seikka. Jonka varmaan tiedättekin, mutta jos joku on ikänsä ollut niin täsmällinen puuron keittämisen kanssa, että on aina tullut kaapineeksi kattilan tyhjiin, niin hänelle tästä voi olla apua. Se tänään sopivaksi keitetty kaurapuuro nimittäin sitkistyy jääkaapissa niin kovaksi, että sitä ei voi enää puuroksi kutsua, vaan lohkottavaksi kimpaleeksi. Eli ensimmäisen syöntikerran jälkeen, ennen puuron jäähtymistä, lisää reilusti vettä tai maitoa. Niin on huomennakin puuro, eikä kimpale.
Nyt on mukavainen talvinen luonto. Ajattelin käydä hieman katsomassa, kun huomenna on jälleen syksyinen luonto. Joka on kyllä mukavaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tylsää ja toimentonta hetkeä eläkkeelläkään. Siitä pitää suurentunut eturauhanen huolen. Öin päivin on käytävä vessassa jatkuvasti.
Meillä on sama. Minä säestän tätä komediaa omilla kuumilla aalloillani ja viuhuttelen viuhkalla naamaani öisin. Jollen ole vaihtamassa kuivaa yöpaitaa. Ei ole tylsää. Eikä toimentonta.
Vierailija kirjoitti:
Se on maa valkoisena täällä eteläisessäkin nyt. Minä olen siitä iloinen, eilinen päivänsankari eli huushollin mies on surullinen.
Unohdin toistamiseen laittaa ne roskasäkit jäteastiaan tyhjennystä edeltävänä iltana. Odotan siis jälleen kaksi viikkoa.
Se tylsyyden multihuipentuma kaurapuuroon liittyen. Minulla on tapana keittää sitä isompi määrä, ja lämmitän sitten parina kolmena aamuna sitä valmista puuroa. Jos joku haluaa kokeilla samaa, niin vinkiksi yksi seikka. Jonka varmaan tiedättekin, mutta jos joku on ikänsä ollut niin täsmällinen puuron keittämisen kanssa, että on aina tullut kaapineeksi kattilan tyhjiin, niin hänelle tästä voi olla apua. Se tänään sopivaksi keitetty kaurapuuro nimittäin sitkistyy jääkaapissa niin kovaksi, että sitä ei voi enää puuroksi kutsua, vaan lohkottavaksi kimpaleeksi. Eli ensimmäisen syöntikerran jälkeen, ennen puuron jäähtymistä, lisää reilusti vettä tai maitoa. N
Minäkin keitän kaurapuuron kolmeksi päiväksi. Teen sen heti hyvin löysänä ja laitan kannelliseen kulhoon jääkaappiin. Noustaan eri aikoina, virkku voi lämmittää puuronsa aikaisin ja torkku aamupäivällä. Me laitetaan ankeita mustikoita ja mustuneita banaaninlohkoja kuuman puuron päälle, mitäs te?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tylsyyden multihuipentuma kaurapuuroon liittyen. Minulla on tapana keittää sitä isompi määrä, ja lämmitän sitten parina kolmena aamuna sitä valmista puuroa. Jos joku haluaa kokeilla samaa, niin vinkiksi yksi seikka. Jonka varmaan tiedättekin, mutta jos joku on ikänsä ollut niin täsmällinen puuron keittämisen kanssa, että on aina tullut kaapineeksi kattilan tyhjiin, niin hänelle tästä voi olla apua. Se tänään sopivaksi keitetty kaurapuuro nimittäin sitkistyy jääkaapissa niin kovaksi, että sitä ei voi enää puuroksi kutsua, vaan lohkottavaksi kimpaleeksi. Eli ensimmäisen syöntikerran jälkeen, ennen puuron j
Puolukkahilloa.
Koko aamupäivän miettinyt, pitäisikö käydä kaupassa. Kun tarvin vain maitoa enkä kehtaisi ostaa vain sitä. Olen harkinnut menenkö isompaan markettien missä minua ei tunneta, vai lähi-pikkukauppaan, jossa naama tunnetaan ja luullaan syrjäytyneeksi kun ostan vain maitoa. Eikö rikkaat hyvin toimeentulevat voi ostaa vain maitopurkin. En siis ole rikas mutta en köyhä, tylsä väliinputoaja vain.
Vierailija kirjoitti:
Koko aamupäivän miettinyt, pitäisikö käydä kaupassa. Kun tarvin vain maitoa enkä kehtaisi ostaa vain sitä. Olen harkinnut menenkö isompaan markettien missä minua ei tunneta, vai lähi-pikkukauppaan, jossa naama tunnetaan ja luullaan syrjäytyneeksi kun ostan vain maitoa. Eikö rikkaat hyvin toimeentulevat voi ostaa vain maitopurkin. En siis ole rikas mutta en köyhä, tylsä väliinputoaja vain.
Voi hyvänen aika, tietysti voit ostaa vain maitopurkin. Kukaan muu ei ajattele siitä mitään, paitsi sinä itse. Ehkä voit laittaa kaulaasi isomummulta perimäsi minkkipuuhkan, ettei luulla köyhäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, tietysti voit ostaa vain maitopurkin. Kukaan muu ei ajattele siitä mitään, paitsi sinä itse. Ehkä voit laittaa kaulaasi isomummulta perimäsi minkkipuuhkan, ettei luulla köyhäksi.
Tai merkitsevästi kuiskata kassajonossa muille: En ole muuten köyhä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama. Minä säestän tätä komediaa omilla kuumilla aalloillani ja viuhuttelen viuhkalla naamaani öisin. Jollen ole vaihtamassa kuivaa yöpaitaa. Ei ole tylsää. Eikä toimentonta.
Tälle päivän palkinto.
Onneksi aaltoilu jo taakse jäänyttä, mutta olihan epätylsää vaihetta!
Tää 60+ on parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on mullakin 'ongelma'. Jotenkin nolottaa yksi tuote. Toisaalta noloa myös se bensan kulutus yhtä tuotetta varten. Niinpä ostan aina myös makaronia, säilykkeitä tms, päiväys monen vuoden päähän. Niinpä mulla on hyllyssä tavallista sarvimakaronia, 2pss simpukkamakaronia, kierremakaronia, lasagnelevyjä... tonnikalaa, ananasta vaikka pizzerian perustamiseen.
Ostin muuten lahjakortin Pizzeria Rehtoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai merkitsevästi kuiskata kassajonossa muille: En ole muuten köyhä ollenkaan.
Naamioidu, kaiva kaapista jou harvoin ylläsi nähty takki. Lakki syvälle päähän ja laina lasit silmille. Lasien vahvuudesta riippuen voi kyllä vahingossa tulla piimäpurkki maidon sijaan. On myös mahdollista, että erehdyt väärään liikkeeseen ja ostatkin vahingossa putelin jotakin alkomahooli pitoista. Tarkkana pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on taas tosi pimeää.
Kun tuskin ehti valostuakaan, vitsit tää on tylsää aikaa:)
ostin tänään litran purkin kevytmaitoa
Sain vihdoin laitettua kausivalot parvekkeelle. Naapureilla on ollut valot jo pitkään. Jostain syystä minä virittelen valot joka vuosi viimeisenä.
Ehin kaupasta kotiin just ennen lumimyräkkää. 10cm.
Ei ollu muuten tylsää, vaan onnenkantamoinen.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt talvikenkiäni. Ostin uudet. Tulin kotiin ja vaatekaapin hyllyllä on nyt kahdet talvikengät laatikoissaan.
Minulle on käynyt paljon nolommin. En tiedä kehtaanko kertoakaan.
Minulla oli kahdet mustat nahkasaapikkaat, toisissa vähän korkeampi korko kuin toisissa. Sitten jossain ihmeen konmaritus-innostuksessa sain päähäni, että en tarvitse kaksia saapikkaita. Niinpä vein toiset Konttiin.
Sitten kun kuukausien päästä tarvitsin saapikkaita, huomasin, että minulla on kyllä vasen ja oikea saapikas, mutta eri paria! Ei niitä voinut käyttää ollenkaan, kun olivat eri korkuiset.
Tulipa konmaritettua kunnolla. Ensin oli kahdet saapikkaat, sitten ei yksiäkään. Kyllä harmitti. Enemmän kuin kengät, oma tyhmyys.
Siinähän on jo paljon jännitettävää.