Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Ostin maitopurkin lisäksi näkkileipää, kaurahiutaleita, tomaatteja, ja jotta näytin rikkaalta kassahenkilön ja perässämaksajan silmissä, niin ostin suomalaista villikalaa purkin. Tunsin olevani Wahlroos.
En ole tiennyt, että tuommoista yhden tavaran ostamisen ujoutta on olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisilmä
Tämän päivän palkinnon voitti voisilmä kaurapuuroon, toiseksi tuli puolukkahillo ja kolmanneksi mustikat ja banaanit puuron päällä. Olemme jykevän suomalaisen ruuan ystäviä. Puuro voisilmällä pitää miehen ja naisen tiellä vakaasti askeltamassa kohti uutta tylsää päivää. Onnea! Palkinnoksi 🥚 kananmuna. Saa itse keittää tai paistaa, voissa tietysti.
Olin tänään lapsenlikkana ja maksumiehenä. Siinäpä tärkeimmät.
Tämä eläkeläisen elämä on kuin Päiväni murmelina- leffasta. Samaa rataa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlikkana ja ammana olo on parasta, maksumiehenä tylsää, vai oliko niin? Minä odotan kahta pojanviikaria kaverikseni. Viikko ollaan miesporukalla. Hyvin viihdytään. Tylsää on vaan hampaiden pesu.
Piha on lunta täynnä. Tielle ei pääse. Kola esiin ja hommiin. Ei ole tylsää vaan kivaa liikuntaa. Muuttuu tysäksi talven mittaan.
Pesen perunoita ja laulelen Ratiritirallaa. Meillä on talvi. Lunta ja pakkasta. Tämä on kivaa, ei ollenkaan ankean harmaata. Monot jo kaivettu esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlikkana ja ammana olo on parasta, maksumiehenä tylsää, vai oliko niin? Minä odotan kahta pojanviikaria kaverikseni. Viikko ollaan miesporukalla. Hyvin viihdytään. Tylsää on vaan hampaiden pesu.
Lasten vai omien hampaiden pesu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisilmä
Tämän päivän palkinnon voitti voisilmä kaurapuuroon, toiseksi tuli puolukkahillo ja kolmanneksi mustikat ja banaanit puuron päällä. Olemme jykevän suomalaisen ruuan ystäviä. Puuro voisilmällä pitää miehen ja naisen tiellä vakaasti askeltamassa kohti uutta tylsää päivää. Onnea! Palkinnoksi 🥚 kananmuna. Saa itse keittää tai paistaa, voissa tietysti.
KIitos, kyllä mastui hyvältä voissa paistettuna.
Täällä sataa vettä ja räntää vuorotellen. Kohtalaisen tylsä sää, mutta sisällä on lämmintä ja mukavaa.
Pari pakkasta ja lunta. Astetta ja senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten vai omien hampaiden pesu?
Sekä että.😂
Taidanpa makoilla sohvalla tämän päivän.
Ps täällä ei tarvi varoa vihreitä, äikän opet ei sormille napsi.
Minusta ne on yleensä pätemisentarpeen vallassa olevia ei-äikänopettajia, jotka nillittää kielivirheistä. Itse en ainakaan vapaa-ajallani halua kommentoida ihmisten tekemiä kielivirheitä, niistä saa tarpeeksi töissä. :)
Sitäpaitsi tällaiseen hetkelliseen keskusteluun kuuluukin puhekielisyydet, kun nopeasti räiskitään tekstiä, hiomatta sen kummemmin. t. äidinkielen ope
Pesin päärynän ja omenan. Kumman syön ensin? Vai otanko vuorohaukkuja?
Kylläpä Metsälehti haisee painomusteelta. Tarttuu sormiinkin.
Otin päärynän. Nyt on sormet tahmassa.
Minä olen ostanut monesti.