Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2569)

Vierailija
2461/2569 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikka/kaupunki/kirkonkylä Suomessa olisi niin umpitylsä että sinne kannattaisi matkustaa nuutumaan vaikka päivämatkalle? Bussilla tai junalla. Eikä tarvisi tälläytyä, voisi laittaa kuluneen tikkitakin ja linttanilkkurit. Suositelkaa jotain harmaata aluetta. 

Olisiko Kouvola? Se näyttää melko harmaalta.

Kouvolassa on nykyään yllättävän hyvä meininki, joten en suosittele. Betonysta saa hyvää ruokaa huippu asenteella ja muutenkin olin ihan kauhuissani, kun harmaan lapsuuteni jälkeen 20 v päästä kävin siellä. Ihan liian hyvä paikka nykyään ollakseen tylsä. Kannattaa siis kiertää kaukaa. 

Vierailija
2462/2569 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerran 

Sanoa jotain saisin 

Suoraan sinulle 

Kertoisin kuinka kaipaan 

Sanoisin, että olet 

Muistoissani taas 

Vaikka emme näe

Ja en usko taivaaseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli tieteellisenä käytännön kokeiluna, että onko mitään tympeämpää kuin etsiä uutta petauspatjaa IKEAsta. Yritin etukäteen katsoa netin kautta sopivaa, mutta joko putiikin nettisivut olivat nurin, tai eivät toimineet selaimellani. No päättelin, että kai sitä nyt paikan päältäkin löytää sopivan. Muistelin edellisen käyntini perusteella, että kaikki tyynyt ja täkit ovat siellä alakerran ostostilassa, mistä löytyy kaikki pussilakanatkin, joten ajattelin, että varmaan petauspatjatkin ovat siellä, niin eipä tarvi sitä yläkerran isoa näyttelytilaa kiertää ollenkaan. Hyvän tovin kiertelin ympäri kyseistä petivaate-osastoa löytämättä etsimääni. Henkilökunta oli kadonnut mystisesti ison tavaratalon uumeniin. Eipä se mitään, olen vahva itsenäinen nainen ja osaan hakea itse niiltä automaattinäytöiltä haluamani tuotteen, ajattelin. Paitsi että se hakunäyttö heitti kaikkiin hakutuloksiin "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudell

Olit kyllä sinnikäs, nostan harmaata mielikuvitushattuani. Jos ostit sellaisen memory foam patjan, niin nyt tiedämme että olet sinnikkyyden lisäksi fyysisesti melkoisen vahva. Itse en taitaisi jaksaa julkisissa kulkea sellaisen paketin kanssa, näillä voimilla ainakaan. Tuokin on tosi sinnikästä, että jaksoit noin kuljettaa, ihailen. 

Minä eilen ajelin Helsingistä autolla, maalainen olen. Ihan sieltä Hämeenlinnanväylän eteläpäästä kohti periferioita, kello oli 16 iltapäivällä. Olin vähän yli bussin puolivälissä, kun se laittoi vilkun päälle. Kumpikin kaista oli aivan tukossa. No, kiihdytin minkä voin, pois bussin tieltä, mutta tein väärin. Olisi ilmeisesti pitänyt jarruttaa. Päättelin siitä, kun kuski tööttäsi.

Olisiko pääkaupunkiseudulla autoilevilla antaa ohjetta? Kirjoittamaton tai kirjoitettu sääntö, mikä tuollaisessa tilanteessa olisi oikein tehdä? Eniten kiinnostaa se, että onko olemassa jokin metrimäärä tai senttimäärä kuinka lähellä bussin keulaa ollessaan on oikein kiihdyttää pois tieltä, vai onko niin, että ihan joka kerta pitää vaan jarruttaa? Töötätyksi tuleminen on kyllä melko tylsää, ja olisi toki kiva oppia toimimaan oikein. 

Vierailija
2464/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään selannut koko työpäivän ajan Vauva-palstaa sekä Jodelia.

Olet todella tylsämielinen ihminen.

Vierailija
2465/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään selannut koko työpäivän ajan Vauva-palstaa sekä Jodelia.

Olet todella tylsämielinen ihminen.

Ketjun kantaporukkaa. Pysy aina tuollaisena. Suomalaisuutta pitää vaalia, pois amerikkalainen makeilu ja turha hymyily. Puhumattakaan turhanpäiväisestä puhumisesta ja kuulumisten kyselelemisestä.

Vierailija
2466/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankean tylsää miesten päivää!  💙 Miehet ei ole tylsiä, vaan leikkisiä mukavia seuralaisia. Vain päivä olkoon tutun tylsä. 

Vierailija
2467/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankean tylsää miesten päivää!  💙 Miehet ei ole tylsiä, vaan leikkisiä mukavia seuralaisia. Vain päivä olkoon tutun tylsä. 

Mun mies on liiankin puhelias. Taidan ostaa sille T-vitamiineja, eikös ne tylsytä ja turruta? Vai mitä suosittelette? Ei ole amerikkalainen, vaan aivan kotimainen. Poikkeusyksilö varmaan, tai sitten salasavolainen.

Vierailija
2468/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on liiankin puhelias. Taidan ostaa sille T-vitamiineja, eikös ne tylsytä ja turruta? Vai mitä suosittelette? Ei ole amerikkalainen, vaan aivan kotimainen. Poikkeusyksilö varmaan, tai sitten salasavolainen.

Minunkin mieheni on varmaan tuo salasavolainen. Välillä on introvertillä korvat kipeät, ja vuorovaikutus typistyy osaltani mmm, aaa, ok -mutinaksi. Harmittaa tietysti hänen puolestaan. 

Vierailija
2469/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijat ovat Helsingissä jotenkin hermostuneita. Heti tulee tööttäys, ellei lähde vihreistä valoista salamannopeasti.

Minulla on kiltti miniä, mutta autonratissa hänkin tööttäilee. Hän kuulemma vain kohteliaasti huomauttaa. Kyllä ihmettelin. En ole koskaan tööttäillyt kenellekään.

Vierailija
2470/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin syönyt suklaapatukan, mutta sitten muistin, että olin jo syönyt ne kaikki. No, senhän te tiesittekin.

Vierailija
2471/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaan murteessa   puo  on takamus, persaus, pylly. Mikä Puolanka sitten on? 

Se on se narupikkari, String. 

Vierailija
2472/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut tulleet tähänkin ketjuun, tarttuva tautiko?

Muistelin tälläistä renkutusta, kuka muistaa?

Ähkytäräkytäky ostinpa pullon kaljaa, ähkytäräkytäky oksettaa.

Siivosin meinaan jääkaappia ja sieltä löytyi lapinkulta. Yllätys. Muuten oli vaan puolikkaita juustoja, margariinia. Porkkana-perunapussia. Vanhentunut maito. Luumumarmeladia. Sitruunamehutiivistettä. Nakkipaketti. Jugurttia ja kuivettunut vattuhillopurkin pohja.

Vierailija
2473/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut ja välillä maannut tässä sohvalla koko päivän.

Jos kokeilisin käynnistää auton. Jäähdyttäjä herjasi eilen vaikka kaikki neste oli tallella. Mahtoivatko runnoa jotakin samalla kun laittoivat uuden akun.

Tankatakin pitäisi.

Vierailija
2474/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksesta. Mulla sormet vapisee vanhuuttaan ja kännykkää käytän. Monesti huomaan alapeukuttaneeni vahingossa enkä saa sitä peruttua enää pois.  Pyydän vapinasormieni puolesta anteeksi. Tylsää tulla vanhaksi.

Vierailija
2475/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä paikka/kaupunki/kirkonkylä Suomessa olisi niin umpitylsä että sinne kannattaisi matkustaa nuutumaan vaikka päivämatkalle? Bussilla tai junalla. Eikä tarvisi tälläytyä, voisi laittaa kuluneen tikkitakin ja linttanilkkurit. Suositelkaa jotain harmaata aluetta. 

Olisiko Kouvola? Se näyttää melko harmaalta.

Kouvolassa on nykyään yllättävän hyvä meininki, joten en suosittele. Betonysta saa hyvää ruokaa huippu asenteella ja muutenkin olin ihan kauhuissani, kun harmaan lapsuuteni jälkeen 20 v päästä kävin siellä. Ihan liian hyvä paikka nykyään ollakseen tylsä. Kannattaa siis kiertää kaukaa. 

Kiitos kun varoitit, ei sinne sitten.

Vierailija
2476/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö sen tilanteen, kun ostaa tarjouksesta useamman suklaapatukan (tyyliin 5 kpl niin ja niin halvalla), ajatuksena että syö yhden, ja loput laittaa kaappiin? Arvatkaa säilyikö tälläkään kertaa kaapissa.

Mä leikin silloin oravaa. Piilottelen patukat talvivarastoon minkä minnekin. Oikea oravakin unohtaa joskus, missä sen varasto on. Minä en ole vielä oikea orava.

Minä unohdin kerran, että olin piilottanut suklaalevyn. Onneksi muistin asian muutaman viikon päästä.

Oletteko koskaan piilottaneet koruja, kun lähdette pois kotoa pitemmäksi ajaksi? Luin jostain vinkin, että korut kannattaisi laittaa pakasterasiassa pakastimeen. Sitten jos unohtaisi koko asian, kylläpä hämmästyisi, kun luulisi saavansa kaalilaatikkoa ja rasiasta löytyisikin kultainen rannerengas ja Anna-tädiltä peritty rintaneula.

Melko tylsältä tuntuisi, ainakin jos olisi laskenut päivän aterian sen kaalilaatikon varaan ja laittanut jo puolukkasurvostakin valmiiksi pöytään.

Vierailija
2477/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut Kalevala- korujani 🤣 rumiem kenkien sisään. Itsekin sitten etsin niitä kun en muistanut enää. 

Vierailija
2478/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ateneumin rappusilla on tapahtunut? Ollaanko siellä maassa ketarat suorina vai sivistyneesti taidetta tutkimassa sisällä jo? 

Vierailija
2479/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä, pääsee helposti sen kuin istuu apaattisena. Koita löytää keskustasta postikonttori josta postitat kortin kotiin.

Vierailija
2480/2569 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjasin kissaa, mutta se loukkaantui ja siirtyi sivummalle korjaamaan väärin harjattua turkkiaan. Miten hyvitän tämän hänelle, mulkoilee minua.