Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Vierailija kirjoitti:
Katkaisen huomenna tylsän elämäni ja käyn Helsingissä. Tosin väsyn ja tylsistyn siellä. Käyn Ateneumissa, ja nyt jo uuvuttaa ne liian korkeat kiviportaat, minua alkaa niissä huimata. Joskus täytyy jossain käydä etten ihan jämähdä ja tylsisty. Jos putoan niiltä rapuilta, en kirjoittele tänne sen jälkeen.
Jäämme seuraamaan, uutisoidaan huomenna Ateneumissa tapahtuneesta putoamisesta. Koita kuitenkin olla putoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka/kaupunki/kirkonkylä Suomessa olisi niin umpitylsä että sinne kannattaisi matkustaa nuutumaan vaikka päivämatkalle? Bussilla tai junalla. Eikä tarvisi tälläytyä, voisi laittaa kuluneen tikkitakin ja linttanilkkurit. Suositelkaa jotain harmaata aluetta.
Olisiko Kouvola? Se näyttää melko harmaalta.
Makoilen sängyllä, selaan puhelinta ja syön itsetehtyjä sämpylöitä ja juon kahvia. Mukavaa rentoutua. Ajattelin käydä vielä iltakävelyllä ja kuuntelen siellä hyvää musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen tunteen, kun ostaa tarjouskahvia ja oikein hakemalla hakee sellaisen pakan missä on pisin päiväys. Kotona huomaakin että on PANNUKAHVIA. Tylsää on tylsät silmät.
Eilen viimeks :( 4 pakettia!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla B ja I -kirjaimilla tylsää tuossa kommenttilaatikossa? Joka päivä odottavat, jos joku jaksaisi käyttää heitä. Ovat silleen töissä täällä, mutta hirveästi ei ole tehtäviä. Bold ja Italic.
Mä joskus ihan tarkotuksella käytän, ettei ne kuole tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
"Sori. Tää oli kyllä ihan liian mielenkiintosta tänne."
Äh. Pahoitteluni. Onneksi mitään näin jännittävää ei tule tapahtumaan pitkään aikaan, koska tätäkin uuden petauspatjan hankkimista jahkailin ja unohtelin ainakin kolme vuotta ennen kuin pääsin lopulta liikkeelle.
No höh. Olisit kertonu, et tää tarina jaetaan kolmen vuoden ajalle :)
No. Äänestän tylsyyspalkintoa tälle (edellyttäen, että levitettäessä oli kuitenkin väärän kokoinen)
Vierailija kirjoitti:
Mikä paikka/kaupunki/kirkonkylä Suomessa olisi niin umpitylsä että sinne kannattaisi matkustaa nuutumaan vaikka päivämatkalle? Bussilla tai junalla. Eikä tarvisi tälläytyä, voisi laittaa kuluneen tikkitakin ja linttanilkkurit. Suositelkaa jotain harmaata aluetta.
Puolanka. Ei tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sori. Tää oli kyllä ihan liian mielenkiintosta tänne."
Äh. Pahoitteluni. Onneksi mitään näin jännittävää ei tule tapahtumaan pitkään aikaan, koska tätäkin uuden petauspatjan hankkimista jahkailin ja unohtelin ainakin kolme vuotta ennen kuin pääsin lopulta liikkeelle.
No höh. Olisit kertonu, et tää tarina jaetaan kolmen vuoden ajalle :)
No. Äänestän tylsyyspalkintoa tälle (edellyttäen, että levitettäessä oli kuitenkin väärän kokoinen)
Valitettavasti levitettäessä oli oikea koko, koska olin ennen kauppaan lähdön suunnittelun harkinnan valmistelua mitannut peräti mittanauhalla patjani, ja kirjoittanut mitat paperilapulle ylös. Ja tarkistin tuon paperilapun ja petauspatjan paketissa olevan koon vielä aika hävettävän monta kertaa kaupassa ennen kuin uskaltauduin harhailuni jälkeen kassalle.
Pohjanmaan murteessa puo on takamus, persaus, pylly. Mikä Puolanka sitten on?
Kouvola saattaisi olla perustylsä paikka. Matkalukemiseksi vaikka V. Kilven "Alastalon salissa "
Työpäivä lusittu. Mietin miksi elämä vei minut näille raiteille. Söin n. 200g pussillisen sipsejä masennukseen. Tällaista se taitaa olla monella muullakin. Silleen lihoo ku makaa, ja makaa ku petaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä porkkanalaatikkoa jäljellä. Pidän pikkujoulun jatkot kohta keittiössä.
Tämä saa päivän palkinnon. Vähään tyytyväinen kulinaristi, joka osaa hemmotella itseään ajankohtaan sopivalla tavalla arkisissa ympyröissä. Keittiö pikkujoulujen etko-, pää- ja jatkopaikkana! Mikä oivallus. Palkintona tyhjä foliorasia. Ei pesty. Onnea! 🥕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen tunteen, kun ostaa tarjouskahvia ja oikein hakemalla hakee sellaisen pakan missä on pisin päiväys. Kotona huomaakin että on PANNUKAHVIA. Tylsää on tylsät silmät.
Tiedetään
Ja ihan kaikkein megatylsintä on, kun muut hamstraa keskikäytävän paalista kahveja ja itse bongaa saman kahvin hyllystä paremmalla päiväyksellä. Sitten tuntee jo vähän ylpeyttä, että ähähää, ette huomanneet että täällä on tuoreempaa, niiih!.
Mutta kotona huomaakin, että onkin PANNUKAHVIA. Tylsää on ylpistyä, kun saa nokillensa.
Laitoin äsken puurokattilan likoon, koska illaksi keitän pastaa ja siihen ketsuppia ja kaupan juustoraastetta sitten. Siitä tulee aina kumman mautonta, mutta ei se haittaa. Täytyy käyttää se juustoraaste loppuun ettei pääse pilaantumaan.
Vähän kävin läpi mappeja komerosta. Josko saisi heitettyä turhia papereita pois. Hiukan lähti, mutta en saa heitettyä pois kaikkea. Todennäköisesti säilytän paljon turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin äsken puurokattilan likoon, koska illaksi keitän pastaa ja siihen ketsuppia ja kaupan juustoraastetta sitten. Siitä tulee aina kumman mautonta, mutta ei se haittaa. Täytyy käyttää se juustoraaste loppuun ettei pääse pilaantumaan.
Vähän kävin läpi mappeja komerosta. Josko saisi heitettyä turhia papereita pois. Hiukan lähti, mutta en saa heitettyä pois kaikkea. Todennäköisesti säilytän paljon turhaan.
Mulla on mun keskeneräinen gradu vuodelta 1979 vielä siististi mapitettuna odottamassa graduntekointoa. Olen jo eläkkeellä. Joku päivä voin innostua.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kotona on kerrankin kunnolla siistiä. Just lopettelen työpäivää, mies tulee kohta töistä myös ja sitten varmaan kokkaillaan ja kuunnellaan äänikirjaa yhdessä. Ehkä joku leffa illalla. Pyykit pitää laittaa myös ennen iltaa että jaksaa vielä ripustaa.
Meillä on villakoiria kaikkien muidenkin edestä. Sulo, Viljo ja Tapio ainakin kurkistelevat sohvan alta innokkaasti, mutta tää mummo ei jaksa imuroida. Olkoot, kun kerran viihtyvät.
Tiedetään