Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Tiedättekö sen tilanteen, kun ostaa tarjouksesta useamman suklaapatukan (tyyliin 5 kpl niin ja niin halvalla), ajatuksena että syö yhden, ja loput laittaa kaappiin? Arvatkaa säilyikö tälläkään kertaa kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sen tilanteen, kun ostaa tarjouksesta useamman suklaapatukan (tyyliin 5 kpl niin ja niin halvalla), ajatuksena että syö yhden, ja loput laittaa kaappiin? Arvatkaa säilyikö tälläkään kertaa kaapissa.
Tiedrtään, tiedetään...
Vierailija kirjoitti:
Mä leikin silloin oravaa. Piilottelen patukat talvivarastoon minkä minnekin. Oikea oravakin unohtaa joskus, missä sen varasto on. Minä en ole vielä oikea orava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä leikin silloin oravaa. Piilottelen patukat talvivarastoon minkä minnekin. Oikea oravakin unohtaa joskus, missä sen varasto on. Minä en ole vielä oikea orava.
Minä unohdin kerran, että olin piilottanut suklaalevyn. Onneksi muistin asian muutaman viikon päästä.
Tänään oli tieteellisenä käytännön kokeiluna, että onko mitään tympeämpää kuin etsiä uutta petauspatjaa IKEAsta. Yritin etukäteen katsoa netin kautta sopivaa, mutta joko putiikin nettisivut olivat nurin, tai eivät toimineet selaimellani. No päättelin, että kai sitä nyt paikan päältäkin löytää sopivan. Muistelin edellisen käyntini perusteella, että kaikki tyynyt ja täkit ovat siellä alakerran ostostilassa, mistä löytyy kaikki pussilakanatkin, joten ajattelin, että varmaan petauspatjatkin ovat siellä, niin eipä tarvi sitä yläkerran isoa näyttelytilaa kiertää ollenkaan. Hyvän tovin kiertelin ympäri kyseistä petivaate-osastoa löytämättä etsimääni. Henkilökunta oli kadonnut mystisesti ison tavaratalon uumeniin. Eipä se mitään, olen vahva itsenäinen nainen ja osaan hakea itse niiltä automaattinäytöiltä haluamani tuotteen, ajattelin. Paitsi että se hakunäyttö heitti kaikkiin hakutuloksiin "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen". Pikkaisen pisti jo harmittamaan, mutta muistutin itselleni, ettei tylsänä päivänä ole kiirettä. kiertelin vielä tovin ja tulin lopulta siihen tulokseen, että tyynyt, peitot ja patjansuojukset löytyy tältä osastolta, mutta petauspatjat jostain syystä ei. Siispä suunta kohti yläkerran näyttelytiloja, koska jommassa kummassa ne on pakko olla. Yläkerrassa kiertelin ja tuijottelin montaa näytteillä olevaa sänkyä ja niissä kiinni olevia lappuja, mutta huomasin harmikseni, että niissä lapuissa lukee vain sängyn rungon ja lakanoiden tietoja. Mutta enhän minä niitä etsinyt. No lopulta jonkun mystisen mutkan takaa löytyi seinällä roikkuen näytillä petauspatjoja. Ällistyin siitä, että näistäkin on nykyään ainakin kuutta eri sorttia. Hypistelin näytepatjoja hyvän tovin, kun piti löytää sopiva. Osa niistä on super lötköjä, ja osa ihan rautakangella vahvistetun tuntuisia. Sopiva löytyi, mutta tietenkin siitä oli vain numerosarja tarjolla, että mistä päin sitä isoa varastohallia sen saa hakea itse. Otin kännykällä kuvan tuosta numerorimpsusta, ja suuntasin tavaratalon osastojen läpi kohti varastotiloja. Numeroita hyllyjen päädyssä tuijottaessani tajusin petauspatjan odottavan aivan hallin toisessa päässä. Ainakin päivän hyötyliikunta tuli kerralla. Mutta pääsin lopulta petauspatjani kanssa kotiin. Vähän urheiluksi meni kyllä, kun ei ole omaa autoa, niin bussilla sompailin parisängyn petauspatja-rulla matkakumppaninani. Joka painaa muuten yllättävän paljon, tai ainakin tuntuu siltä, kun mitään käteviä kantokahvoja rullassa ei tietenkään ole. Nyt se rulla nojaa vielä sänkyyn avaamattomana, koska koen ansaitsevani vähän netin selailua ja muutaman suklaakonvehdin, ennen kuin urheilen sen paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli tieteellisenä käytännön kokeiluna, että onko mitään tympeämpää kuin etsiä uutta petauspatjaa IKEAsta. Yritin etukäteen katsoa netin kautta sopivaa, mutta joko putiikin nettisivut olivat nurin, tai eivät toimineet selaimellani. No päättelin, että kai sitä nyt paikan päältäkin löytää sopivan. Muistelin edellisen käyntini perusteella, että kaikki tyynyt ja täkit ovat siellä alakerran ostostilassa, mistä löytyy kaikki pussilakanatkin, joten ajattelin, että varmaan petauspatjatkin ovat siellä, niin eipä tarvi sitä yläkerran isoa näyttelytilaa kiertää ollenkaan. Hyvän tovin kiertelin ympäri kyseistä petivaate-osastoa löytämättä etsimääni. Henkilökunta oli kadonnut mystisesti ison tavaratalon uumeniin. Eipä se mitään, olen vahva itsenäinen nainen ja osaan hakea itse niiltä automaattinäytöiltä haluamani tuotteen, ajattelin. Paitsi että se hakunäyttö heitti kaikkiin hakutuloksiin "tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudell
Sori. Tää oli kyllä ihan liian mielenkiintosta tänne.
Väärä osasto, mutta kiitos, kun kerroit. Tiedän välttää entistäkin tarkemmin noita hehtaarihalleja.
Tiedättekö sen tunteen, kun ostaa tarjouskahvia ja oikein hakemalla hakee sellaisen pakan missä on pisin päiväys. Kotona huomaakin että on PANNUKAHVIA. Tylsää on tylsät silmät.
"Sori. Tää oli kyllä ihan liian mielenkiintosta tänne."
Äh. Pahoitteluni. Onneksi mitään näin jännittävää ei tule tapahtumaan pitkään aikaan, koska tätäkin uuden petauspatjan hankkimista jahkailin ja unohtelin ainakin kolme vuotta ennen kuin pääsin lopulta liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli tieteellisenä käytännön kokeiluna, että onko mitään tympeämpää kuin etsiä uutta petauspatjaa IKEAsta. Yritin etukäteen katsoa netin kautta sopivaa, mutta joko putiikin nettisivut olivat nurin, tai eivät toimineet selaimellani. No päättelin, että kai sitä nyt paikan päältäkin löytää sopivan. Muistelin edellisen käyntini perusteella, että kaikki tyynyt ja täkit ovat siellä alakerran ostostilassa, mistä löytyy kaikki pussilakanatkin, joten ajattelin, että varmaan petauspatjatkin ovat siellä, niin eipä tarvi sitä yläkerran isoa näyttelytilaa kiertää ollenkaan. Hyvän tovin kiertelin ympäri kyseistä petivaate-osastoa löytämättä etsimääni. Henkilökunta oli kadonnut mystisesti ison tavaratalon uumeniin. Eipä se mitään, olen vahva itsenäinen nainen ja osaan hakea itse niiltä automaattinäytöiltä haluamani tuotteen, ajattelin. Paitsi että se hakunäyttö heitti kaikkiin hak
Tämä oli just sopiva tänne. Tylsä reissu, mut tulipahan tehtyä -kategoriasta. Oot konvehtisi ansainnut.
Lämmitin Saaroisten pinaattikeittoa ja söin sen. Oli kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun kotona on kerrankin kunnolla siistiä. Just lopettelen työpäivää, mies tulee kohta töistä myös ja sitten varmaan kokkaillaan ja kuunnellaan äänikirjaa yhdessä. Ehkä joku leffa illalla. Pyykit pitää laittaa myös ennen iltaa että jaksaa vielä ripustaa.
Äänestän tätä päivän tylsimmäksi.
Tylsät, toistuvat päivät.
Onkohan noilla B ja I -kirjaimilla tylsää tuossa kommenttilaatikossa? Joka päivä odottavat, jos joku jaksaisi käyttää heitä. Ovat silleen töissä täällä, mutta hirveästi ei ole tehtäviä. Bold ja Italic.
Traktori mateli tänään tiellä... Huippuvauhti oli jopa 25km/h.... Jospa ei olis huomenna tientukkona.
Todella tylsä päivä. Etätöitä tein n. kolmeen asti, lounaaksi eilistä hernekeittoa, nyt odottelen uutisia alkavaksi. Tänään ei huvita edes lähteä ulos kävelylle. Ilta siis sohvalla töllöä ja nettiä tuijottaessa. Tässä osoitteessa ei siis ole kerrassaan mitään nähtävää, eikä mitään kertomisen arvoista.
Muistisairaan sukulaisen pyykit pyörivät koneessa. Ihanan rauhoittava jumputus ja veden pulinat. Muita ääniä ei kuulu, paitsi joku kello tikittää jossain. Päivän tylsin hetki.
Katkaisen huomenna tylsän elämäni ja käyn Helsingissä. Tosin väsyn ja tylsistyn siellä. Käyn Ateneumissa, ja nyt jo uuvuttaa ne liian korkeat kiviportaat, minua alkaa niissä huimata. Joskus täytyy jossain käydä etten ihan jämähdä ja tylsisty. Jos putoan niiltä rapuilta, en kirjoittele tänne sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla B ja I -kirjaimilla tylsää tuossa kommenttilaatikossa? Joka päivä odottavat, jos joku jaksaisi käyttää heitä. Ovat silleen töissä täällä, mutta hirveästi ei ole tehtäviä. Bold ja Italic.
Ne on takapäivystäjiä. Jos tulee tosi paha paikka, niitä tarvitaan. Mutta ei tavallisen tylsinä päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Katkaisen huomenna tylsän elämäni ja käyn Helsingissä. Tosin väsyn ja tylsistyn siellä. Käyn Ateneumissa, ja nyt jo uuvuttaa ne liian korkeat kiviportaat, minua alkaa niissä huimata. Joskus täytyy jossain käydä etten ihan jämähdä ja tylsisty. Jos putoan niiltä rapuilta, en kirjoittele tänne sen jälkeen.
Loppulause oli traagisen jännittävä. Nyt en saa nukuttua.
Mikä paikka/kaupunki/kirkonkylä Suomessa olisi niin umpitylsä että sinne kannattaisi matkustaa nuutumaan vaikka päivämatkalle? Bussilla tai junalla. Eikä tarvisi tälläytyä, voisi laittaa kuluneen tikkitakin ja linttanilkkurit. Suositelkaa jotain harmaata aluetta.
Mua aina naurattaa tuo eka kommentti: Seikkailijat älkööt vaivautuko.