Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2569)
Pitäiskö tehä itsari... Mutta miten? Alkaa olla tää elämä niin tylsää että.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tehä itsari... Mutta miten? Alkaa olla tää elämä niin tylsää että.
Älä. Nauti edes tästä tyhmästä ja tylsästä ketjusta.
Tylsä maanantai. Ulkoilutin kissat päivällä ja kävin kaupassa. Nyt oon iltakahvilla.
Usein kun sattuu jokin ei-toivottu asia, vaikkapa jokin kolari, alkaa miettiä, olisinpa lähtenyt viisi minuuttia aikaisemmin tai myöhemmin.
Mutta sitä emme mieti juuri koskaan, mistä kaikesta olemme ehkä säästyneet, kun lähdimme juuri silloin kun lähdimme.
Hassu ajatus.
Aion pian lämmittää valmisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen ollut vapaapäivän kunniaksi rehellisesti saamaton. Olen lukenut täällä ketjuja ja joihinkin heittänyt jonkun kommentinkin, lököillyt kotona ja rapsutellut lemmikkejä. No makaronihässäkän sain sentään kyhättyä, niin on ruokaa seuraavalle parille päivälle. Enpä meinannut loppuiltanakaan mitään tehdä.
Makaronihässäkkä on siis sellainen, mihin paistan sipulia, jonkun proteiinin, vähän pakastekasviksia, ja joko kermaa tai tomaattikastiketta, vähän mausteita, ja tuuppaan keitetyt makaronit sekaan. Ei ehkä kovin esteettisen näköistä, mutta nälkä lähtee.
Teini nimitti tuota narkkipadaksi. Makaronia, jauhelihaa, ketsuppia sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaupasta porkkanalaatikkoa. Leikin pikkujoulua.
Tulitko iloiseksi? Oliko tuikkukynttiläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaupasta porkkanalaatikkoa. Leikin pikkujoulua.
Tulitko iloiseksi? Oliko tuikkukynttiläkin?
Söin ilman kynttilöitä. Olin melko iloinen.
Mie romahin tänään. Tuli puskista huonoja uutisia. En kuitenkaa kuollu. Vaikka en tiiä oliko sekään nyt niin hyvä asia.
Pesin linnunkakkoja, koska oli plussakeli. Katsoin että Lapissa on ollut jo paria kymmentä pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Mie romahin tänään. Tuli puskista huonoja uutisia. En kuitenkaa kuollu. Vaikka en tiiä oliko sekään nyt niin hyvä asia.
Terveisiä sinulle. Vähän surkeata meilläkin. Päivä kerrallaan. Tsemppiä!
Pakkasta kuusi astetta. Käytiin rokotuksella.
Sairaalasta kotiuduttu. Oma sänky ja rauha on taivaallista. Sairaalan sängystä pelkäsin putoavani koko ajan, pyysin mummoreunat ja sain ne. Nyt en valita mistään enää.
Läheiseni menee huomenna suureen syöpäleikkaukseen. Ei olla uskallettu pariin kuukauteen oikein elää. Pelon kanssa on hirveää. Onneksi hoidot alkavat huomenna. Minäkään en valita enää tämän jälkeen mistään.
Ollapa elämä noin helppoa, että suihkuunmeno on ainoa ongelma.
Sairaalaruoka on kyllä tylsää. Kahvia saa aamulla kylmän kupillisen ja astiat ovat ankeita.
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni menee huomenna suureen syöpäleikkaukseen. Ei olla uskallettu pariin kuukauteen oikein elää. Pelon kanssa on hirveää. Onneksi hoidot alkavat huomenna. Minäkään en valita enää tämän jälkeen mistään.
Peukkuja täältä. Teille kaikille :)
Mä olen opiskeluaikana ollut töissä sairaalassa. Arvohierarkia oli silloin ankean totta. Syömäänkin sai mennä vain arvojärjestyksessä ja puhua sai vain tietyt. Nyt ei sellaista enää sallittaisi.
Tänään on varmaan onnenpäiväni. Ompelin pöytäliinan, ja alalanka loppui juuri silloin, kun sain sauman valmiiksi.
Kyllä olisi harmittanut, jos lanka olisi loppunut kaksi senttiä aikaisemmin.