Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2332)

Vierailija
2321/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet lämpimät sukat tulevan talven kylmyyttä silmällä pitäen.

Vierailija
2322/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan olla nyt tarkkana, etten kirjoita mitään, minkä joku voi tulkita tekohauskaksi.

Kotona oli vain kesälaatua tuulilasinpesunestettä, pitäisi lähteä Tokmannille hakemaan talvilaatua. Ehkä iltapäivällä saan aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lounaaksi jauhelihakeittoa. En tehnyt nyt, vaan otin pakastimesta.

Vierailija
2324/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löydä mistään päiväpeitettä, joka olisi jonkun muun värinen kuin harmaa. Oli sentään yhdessä kaupassa harmaita ja beessejä ja toisessa kaupassa oli tummanharmaita ja vaaleanharmaita. Mikä tätä valtakuntaa vaivaa? Eikö todellakaan SAA laittaa minkään muun väristä päiväpeitettä kuin HARMAATA? 

Minä ostin ison tuplatäkin ja siihen pussilakanan. Näin sain mustavalkoraitaisen päiväpeiton, mitä ei ollut missään valmiina.

Kokeilepa sitä. Saat vaikka minkä värisen päiväpeiton.

Mä oon jiskus pitäny pelkkää tuplapussikakanaa. Siisti on.

Vierailija
2325/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaata huomenta. Eilen oli maa huurteessa ja pakkasta aamulla. Nyt on kolme astetta lämmintä. Taas on märkää. Koiraa ei vieläkään kiinnosta lähteä ulos.

Toi on kyllä outoa. Eikös se ollut niin, ettei hyvälläkään ilmalla taho ulos? Kyllä mun tutut koirat on 'ulkoihmisiä', jos sanonta sallitaan...

Mun koira ei tykkää märästä ilmasta. Eikä tuulesta. Eikä pimeestä. Eikä helteestä. No tänään oli sopiva ilma, niin eikös ollut hirviporukan autoja parkissa mettänlaidassa ja eikös koira kääntynyt takaisin kotiin.

Mä olen sun koira. Mä en tykkää kans mistään ilmasta. Vain sumuisesta tykkään. Hirviporukat on kyllä mun mieleen.

Vierailija
2326/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin uudet lämpimät sukat tulevan talven kylmyyttä silmällä pitäen.

Varo ettei tule silmäpakoa. Pidä silmällä sitä.

Vierailija
2327/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaata huomenta. Eilen oli maa huurteessa ja pakkasta aamulla. Nyt on kolme astetta lämmintä. Taas on märkää. Koiraa ei vieläkään kiinnosta lähteä ulos.

Toi on kyllä outoa. Eikös se ollut niin, ettei hyvälläkään ilmalla taho ulos? Kyllä mun tutut koirat on 'ulkoihmisiä', jos sanonta sallitaan...

Ei sitä suuresti kiinnosta, oli sää mikä hyvänsä. Sohva on mukavampi. Ei toki ole paljoa liikuntaa vaativa rotukaan, mutta silti tämä menee jo vähän teatraalisuuksiin. No lumihangesta innostuu monesti. Minä vastineeksi sitten vähemmän.

Vierailija
2328/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löydä mistään päiväpeitettä, joka olisi jonkun muun värinen kuin harmaa. Oli sentään yhdessä kaupassa harmaita ja beessejä ja toisessa kaupassa oli tummanharmaita ja vaaleanharmaita. Mikä tätä valtakuntaa vaivaa? Eikö todellakaan SAA laittaa minkään muun väristä päiväpeitettä kuin HARMAATA? 

Minä ostin ison tuplatäkin ja siihen pussilakanan. Näin sain mustavalkoraitaisen päiväpeiton, mitä ei ollut missään valmiina.

Nerokasta suorastaan! Aitoa niksipirkka osastoa! Siis kuinka kätevää sitten heittää se pelkkä pussilakana päältä pesuun kotikoneeseen, eikä tarvitse sitä isoa peittoa raahata pesulaan! Ja vaihteluakin saa, kun ostaa vaan uuden lakanan päälle. 😃

Vierailija
2329/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin ja imuri alkoi hidastumaan  ja lopulta sammui. Katsoin pölypussia. Se oli ihan täynnä. Pitääkö niitäkin joka vuosi vaihtaa? En ole vaihtelunhaluinen ollenkaan.

Vierailija
2330/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nerokasta suorastaan! Aitoa niksipirkka osastoa! Siis kuinka kätevää sitten heittää se pelkkä pussilakana päältä pesuun kotikoneeseen, eikä tarvitse sitä isoa peittoa raahata pesulaan! Ja vaihteluakin saa, kun ostaa vaan uuden lakanan päälle. 😃

Halutessaan saa vielä päiväpeiton väreihin sopivat tyynyliinat samalla.

Vierailija
2331/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin omasta pihasta mustikanvarpuja maljakkoon. Ne näyttävät jotenkin karun kauniilta.

Vierailija
2332/2332 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät ihmiset harrastavat kuulemma television katsomista. Harrastatteko te? Eikö tunnu liian tylsältä? Uutisetkin ovat paremminkin vanhiset, samat "uutiset" luetaan moneen kertaan päivässä sanasta sanaan samanlaisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan