Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2279)
Inhoan mun pyykkikoneen villapesuohjelmaa. Litkuttaa pyykkejä vartin tilkassa kylmää vettä. Ei muuten lähde kerraston paidoista hien haju kainaloista, eikä varsinkaan tuulettamalla! Vanhassa koneessa oli hyvä villaohjelma, ihan oikeasti pesi, eikä mikään mennyt koskaan piloille.
Nyt lykkäsin koneellisen villasukkia johonkin urheiluohjelmaan, 40 ja tunti! Ja näytti laskevan kunnolla vettäkin sekaan. Meillä käytetään paljon villasukkia mm. työsaappaissa ja ne oikeasti likaantuu. Seiskaveikka tuon kestääkin, mutta osa oli myös merinovillaa ja pelkkää tavallista villaa. Saa nähdä, onko lopputulos koneellinen pieniä huopatossuja. Ripustan ne sitten vaikka kuuseen.
Enkä varmasti pyykkää käsin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan nähdä marraskuun uusin silmin. Sumussa, hämärässä ja lehtensä tiputtaneissa puissa on jotain runollista, suorastaan maagista. Miten väärin ymmärretty kuukausi.
* kuiskaa: samaa mieltä, en ole voinut kirjoittaa, kun tämä on tylsyyksien ketju. Aamun huurteiset puut oli upeita :)
Luin jotenkin hätäseen : aamun huurteiset... luulin et on pubissa :)
Ette kyllä arvaa, ellette asu täällä päin. Satakunnassa paistaa aurinko täydeltä terältä. Ei uskoisi, että nyt sanotaan olevan vuoden harmainta aikaa.
Jos kiristäisi itsestään esiin itsehillintää sen verran, että ignooraisi tyystin kaikki riidanhaastoviestit. Olisi varmasti hedelmällisin ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tylsät ihmiset eivät raivostu. Hypätään vain yli ja jatketaan.
Meitä on ainakin 63 on viisasta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tempasit tuon luvun?
Nimim Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim Utelias
Sori. Nyt hokasin. Olen 64. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim Utelias
64 on peukuttanut tätä viestiä.
Nyt tulee tosi tyhmä, tylsä juttu: kun täällä kirjoitellaan sukkalangasta, luen aina suklaasta. Eikä kotona ole yhtään. Himpskatti.
Minun rupesi tekemään mieli Tokmannille, kun siitä nyt moni puhui. Mikähän päivä menisin? Täytyy suunnitella tätä, harkittu kauppareissu, jotta ei tule heräteostoksia ja huteja.
Vierailija kirjoitti:
Minun rupesi tekemään mieli Tokmannille, kun siitä nyt moni puhui. Mikähän päivä menisin? Täytyy suunnitella tätä, harkittu kauppareissu, jotta ei tule heräteostoksia ja huteja.
Muista: asu, asenne ja ilme. Nähdään ;)
Kadonneiden viestien seurailu on kyllä tylsyyden huippu.
Eteenpäin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin vaan.
Ihmettelen kyllä minäkin, miksi niitä noin paljon poistetaan. Kun ketju oli uusi, en huomannut ainuttakaan poistoa, tai alapeukkua. Outoa touhua!
Minä kirjoitin tokmannitapaamisesta -> viesti katosi.
Minä kirjoitin, että luin hupsusti suklaa, kun oikeasti luki sukkalankaa. Ei ole suklaata kotona :( -> viesti katosi
Seuraan herpaantumattomalla kiinnostuksella, miten pellavaöljyllä käsitelty puinen taso kuivuu.
Viimeinen kerros sivelty tänään. Arvio lopullisesta kuivumisajasta 2-4 viikkoa.
En pysy nahoissani, kun elämä on näin jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin , että voisin ostaa ainakin mustia sukkia, puuterinvärisiä sloggeja ja sukkalankaa. Ehkä jopa jotain joulun sävyistä lankaa, onhan se kuitenkin hieman juhlavaa. Jokin pieni kausivalosarja ehkä. Jos ostan suklaata, niin Fazerin sinistä, se on riittävän tavallista. Jokohan tässä olisi hyvä ostoslista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin , että voisin ostaa ainakin mustia sukkia, puuterinvärisiä sloggeja ja sukkalankaa. Ehkä jopa jotain joulun sävyistä lankaa, onhan se kuitenkin hieman juhlavaa. Jokin pieni kausivalosarja ehkä. Jos ostan suklaata, niin Fazerin sinistä, se on riittävän tavallista. Jokohan tässä olisi hyvä ostoslista?
Nessu-nenäliinoja tarvitaan aina! Laastarit on siinä kassan lähellä, niitäkin tarvitaan jos sattuu vahinko. Pieni.
Kävin iltauinnilla järvessä ja kotiin tultua keitin kaurapuuroa iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli päivän tylsin. Onnea!🍂 Eikä mitään kukkia, vaan syksyn mätäneviä lehtiä.
Ja tehdä autolla äkkinäisiä väistöliikkeitä?
Taas vaihteeksi pötkötän sängyllä lukemassa, välillä katselen ikkunasta harmaata maisemaa.