Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2279)

Vierailija
2121/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro. Elovena. Jäähtynyt kupillinen kahvia.

Puuro ei palanut pohjaan. Jee.

Siis sehän oli hauska se: puuro ei palanut pohjaan!

Muut ovat tylsiä. Koetan tylsistyttää, että saisin kirjoittaa.

Ankeutusta.

Vierailija
2122/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin noita alushousujen arvosteluja. Miksi alushousujen pitäisi imarrella peppua? Imarrella peppua! 

Luulen muuten, että meillä tylsillä on enemmän mustia kuin puuterinvärisiä alushousuja. Tai jopa valkoisia.

Tässä markettipikkareiden arvostelussa oli mukana Tokmannin Pola hipsterit ( shortsimainen alushousumalli). Ne oli arvosteltu näin: Todelliset mummopikkarit, melko mukavat, eivät imartele.

Luulen, että nämä ovat juuri passelit minulle. Ehkä menen tänään penkomaan laaria.

Mummuni jäämistössä oli ihania silkkikerrastoja käyttämättöminä laatikoissaan. Yläosassa pitsiä ja spagettiolkaimet. Paitaosa melko pitkä. Housut sitten olivat väljät, kuminauha vyötäröllä ja lahkeensuissa. Lahkeet ulottuivat polviin asti.

Paitaa käytin, mutta housut jäivät käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset alushousut on parhaat. Ne saa pyykissä nopeasti turvallisen harmaiksi.

Vierailija
2124/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan herpaantumattomalla kiinnostuksella, miten pellavaöljyllä käsitelty puinen taso kuivuu.

Viimeinen kerros sivelty tänään. Arvio lopullisesta kuivumisajasta 2-4 viikkoa.

En pysy nahoissani, kun elämä on näin jännittävää.

Tämä herätti aikamoisen tunteen, enkä sanoisi tylsäksi sitä tunnetta. Mitä sinä onnekas olet saanut sillä pellavaöljyllä käsitellä? Ajatus siitä, että saat sen kuivumista seurata, on suorastaan valtavan tyydyttävä. Tarkastelitko ihanan hartaasti sitä, miten puun syiden kontrasti tuli esiin, kun öljyä levitit? Voi, se puu tummenee niin jotenkin viehättävällä tavalla. Oliko jotakin vanhaa puuta jota sillä käsittelit? 

Harhauduin pohtimaan, että jos minulla olisi puinen taso jota saisin käsitellä pellavaöljyllä, miten ihmeessä ratkaisisin sen, että Kähvel-katti ja toverinsa eivät järjestä sen pintaan kissamaisia asioita, kuten tassunjälkiä. Ja sitä pellavaöljyä niiden jälkien verran siirtokuvina sinne tänne. 

Minä tarvitsen ehkä nyt pienen projektin. Jokin pieni puukappale, jota hieman työstäisin, ilman suunnitelmaa. Puuta on mukava työstää, jos on hyvät välineet. Ei koneita, vaan käsin veistämistä, ja kaivertamista, se tekee ihmiselle hyvää ja mieleen ja kehoon laskeutuu ihanaa rauhaa. 

Tämä teidän miellyttävä olennaisuuksiin keskittyvä seuranne on nyt vaikuttanut hieman siten, että mieleen pulpahtelee näköjään näitä pieniä projekteja. Mutta en ole huolissani, eikä teidänkään tarvitse olla, mielestäni, mutta tehän sen päätätte itse oletteko. Nimittäin nämä pienet projektini, huovutetut metsätöppöset ja tämä puuasia, ne ovat mukavaisia pikku suunnitelmia, joita ajattelen että niitä olisi sangen mukava puuhastella. Mutta välttämättä ja luultavasti, en tee niiden kanssa muuta kuin päiväunelmointia siitä, että niitä mukavasti käsilläni tekisin. Lupaan rehellisesti raportoida, jos käykin niin että tuumasta toimeen tartun. 

Ai niin, tuolla jokin aika sitten sinä joku olit yrittänyt laittaa rivin sydämiä kommentiksi, koska olit kokenut asioista niin samoin kuin minä siinä tekstissäni. Se tuntui hyvältä, kiitos. Kyllä se lämmittää sisintä, kun kohtaa samanmoisen. Niin kuin teidät kaikki täällä. Olen kiitollinen. Joka päivä. 

Kaurapuuroasiaakin olisi, ja niin tylsää tästä aiheesta ei ole täällä vielä nähty, aivan voin luvata, ilman pelkoa että olisi yhtään liikoja luvattu. Mutta ei taida tähän enää mahtua. 

Ps. Harmi, kun unohdin että jäteastian tyhjennys oli tänään. Olisi ollut kaksi säkillistä kierrätykseen kelpaamatonta tavaraa vaatehuoneen ja varaston siivouksen jäljiltä, ja astiaan olisi mahtunut. Nyt sitten pitää odotella taas kaksi viikkoa. Niitä ei voi nyt sinne astiaan laittaa, koska sitten ei välttämättä mahdu kodin sekajätteet. Toivottavasti ei unohdu taas, sitten kahden viikon päästä. 

Vierailija
2125/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jaksaa käydä suihkussa että kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Elukoille ruokaa viimeistään maanantaina. Vielä on aikaa. Jos ei tule muita puutteita ja tuleehan niitä. Tupakkaa. Samalla houkutus ostaa viiniä tai olutta. Siksi käyn harvoin kaupassa. Usein onnistun olemaan ostamattakin. Hyvä minä! Eivät ne tylsyyttä poista, tekevät siitä vaan hieman helpommin kestettävää.

Suolapähkinät ovat heikkouteni, niiden ohittaminen kaupassa on vaikeaa. Pähkinöiden nakertaminen aiheuttaa selittämätöntä mielihyvää. Orava edellisessä elämässä?

Vahvistuskoodi ehtii vaihtua jos hitaasti kirjoittaa, se harmittaa.

Vierailija
2126/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jaksaa käydä suihkussa että kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Elukoille ruokaa viimeistään maanantaina. Vielä on aikaa. Jos ei tule muita puutteita ja tuleehan niitä. Tupakkaa. Samalla houkutus ostaa viiniä tai olutta. Siksi käyn harvoin kaupassa. Usein onnistun olemaan ostamattakin. Hyvä minä! Eivät ne tylsyyttä poista, tekevät siitä vaan hieman helpommin kestettävää.

Suolapähkinät ovat heikkouteni, niiden ohittaminen kaupassa on vaikeaa. Pähkinöiden nakertaminen aiheuttaa selittämätöntä mielihyvää. Orava edellisessä elämässä?

Vahvistuskoodi ehtii vaihtua jos hitaasti kirjoittaa, se harmittaa.

Laita päähän pipo, käy suihkussa illalla? Hyvä sinä, että usein onnistut olemaan ostamattakin, se on hienoa! 

Vierailija
2127/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan herpaantumattomalla kiinnostuksella, miten pellavaöljyllä käsitelty puinen taso kuivuu.

Tämä herätti aikamoisen tunteen, enkä sanoisi tylsäksi sitä tunnetta. Mitä sinä onnekas olet saanut sillä pellavaöljyllä käsitellä? Ajatus siitä, että saat sen kuivumista seurata, on suorastaan valtavan tyydyttävä. Tarkastelitko ihanan hartaasti sitä, miten puun syiden kontrasti tuli esiin, kun öljyä levitit? Voi, se puu tummenee niin jotenkin viehättävällä tavalla. Oliko jotakin vanhaa puuta jota sillä käsittelit? 

Harhauduin pohtimaan, että jos minulla olisi puinen taso jota saisin käsitellä pellavaöljyllä, miten ihmeessä ratkaisisin sen, että Kähvel-katti ja toverinsa eivät järjestä sen pintaan kis

Laitoin sulle sydämiä. Harmaita tietysti. Jospa mun sydämet tulis sulle asti. 

Vierailija
2128/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhauduin pohtimaan, että jos minulla olisi puinen taso jota saisin käsitellä pellavaöljyllä, miten ihmeessä ratkaisisin sen, että Kähvel-

Ei tullu munkaan sydämet. Sun on nyt pakko vaan kuvitella neljä harmaata sydäntä tuonne viestin alkuun. Sellaisia tontunhousunharmaita.

Vierailija
2129/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun tänään ensimmäisen kerran elämässä Teams-palaveriin. Olen 49-vuotias, ajatelkaa. 

Vierailija
2130/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistun tänään ensimmäisen kerran elämässä Teams-palaveriin. Olen 49-vuotias, ajatelkaa. 

Muista laittaa kamera päälle ja itsellesi vaatteet. 

Vierailija
2131/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista laittaa kamera päälle ja itsellesi vaatteet. 

Tai pala sinitarraa kameran päälle, ettei vahinkoa tapahdu jos pukeutuminen unohtuu.

Vierailija
2132/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, että lakanoita ei saa ripustaa ovien päälle kuivumaan. En mä jaksa niitä pyykkitelineelle viritellä. Pitääkö ihan vain sen takia kuivausrumpu hankkia. Tosi tylsää. 

Vierailija
2133/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää, että lakanoita ei saa ripustaa ovien päälle kuivumaan. En mä jaksa niitä pyykkitelineelle viritellä. Pitääkö ihan vain sen takia kuivausrumpu hankkia. Tosi tylsää. 

Kuka sen kieltää? Minä kuivatan lakanat oven päällä, tulee samalla pölyt "pyyhittyä", säästyy yksi osio tylsästä tekemisestä.

Vierailija
2134/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivausrumpu on hyvä, ei tule kosteutta kotiin, pölyt jää rummun sihtiin ja saa nopeasti vaatteet käyttöön. Ei tarvitse suurta vaatemäärää, muutamalla pärjää ja yksillä lakanoilla. Minimalistin unelma. Tylsää, että vähän kutistuvat, mutta kun muistaa ostaa reilun kokoisia, ei haittaa. Mieluummin vaihdan anoppini kuin kuivaurumpuni pois. Taidankin harkita.

Vierailija
2135/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa Ilmiantaja, kirja Jouko Turkasta. Luulin mielenkiintoiseksi, mutta onkin tylsä ja pitkäveteinen. Jätän kesken.

Vierailija
2136/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ruokakaupassa ja apteekissa.

Vierailija
2137/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen kieltää? Minä kuivatan lakanat oven päällä, tulee samalla pölyt "pyyhittyä", säästyy yksi osio tylsästä tekemisestä.

Ovet menee piloille, kun kostuvat.

Vierailija
2138/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vieläkin itsepäisesti sitä ihan liian suolaiseksi tehtyä ruokaa. Koska ruokaa ei pidä heittää pois.Ei ainakaan kokonaan. Viimeiset suolaiset jämät voi heittää, muttei isoa määrää. Juon vettä ja nyrpistelen nokkaani, mutta ruokaa en heitä pois.

Aiemmat viestit tokmannin alushousuista saivat pohtimaan, että pitäisipä itsekin käydä ostamassa ihan useammat. Paino on pudonnut reilusta ylipainosta normaalipainoon jo reilu vuosi sitten, mutta silti käytän vieläkin vanhoja housuja, jotka repsottavat päällä. Jotenkin ajattelee, että hyvinhän ne vielä palvelee, eivätkä putoa kuitenkaan, eikä alusvaatteita kukaan muu näe kuin minä. Eivät tosin ole kovin nättejäkään päällä, kun lököttävät vyötäröltä. Olisiko tokmannin tylsät housut sopivamman kokoisena tähän ratkaisu?

Vierailija
2139/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vieläkin itsepäisesti sitä ihan liian suolaiseksi tehtyä ruokaa. Koska ruokaa ei pidä heittää pois.Ei ainakaan kokonaan. Viimeiset suolaiset jämät voi heittää, muttei isoa määrää. Juon vettä ja nyrpistelen nokkaani, mutta ruokaa en heitä pois.

Aiemmat viestit tokmannin alushousuista saivat pohtimaan, että pitäisipä itsekin käydä ostamassa ihan useammat. Paino on pudonnut reilusta ylipainosta normaalipainoon jo reilu vuosi sitten, mutta silti käytän vieläkin vanhoja housuja, jotka repsottavat päällä. Jotenkin ajattelee, että hyvinhän ne vielä palvelee, eivätkä putoa kuitenkaan, eikä alusvaatteita kukaan muu näe kuin minä. Eivät tosin ole kovin nättejäkään päällä, kun lököttävät vyötäröltä. Olisiko tokmannin tylsät housut sopivamman kokoisena tähän ratkaisu?

Hyvin teet kun olet ruuassa itsepäinen. Itse olen vastaavassa tilanteessa keittänyt hieman lisää suolatonta lisäkettä. Tai lisännyt suolattomia vihanneksia.

Vierailija
2140/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Olen laihduttanut 20 kiloa. Mutta en osta uusia vaatteita. Nautin joka kerta kun puen liian isot vaatteet päälle. Olen niin ylpeä laihtumisestani. Tokmannilla kyllä kävin. Ostin joululyhdyn. Laitoin sen jo esille. Tylsää odottaa iltaa. Vien sen pimeään komeroon eihän se tuossa ikkunan alla näytä miltään.