Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2279)

Vierailija
2101/2279 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on perseestä. Eipä mulla muuta. 

Vierailija
2102/2279 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistusnumeroiden raportointi oli mun mielestä tylsin. Hopeaa sille. Kuiva risu. Ei edes lehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2279 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin iltauinnilla järvessä ja kotiin tultua keitin kaurapuuroa iltapalaksi.

Oliko pitkä uintireissu?

Vierailija
2104/2279 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille Tokmannin Pola alushousuja hintaan 3.99 (tai jotain sen tapaista). Niissä Tai-malli on paras. Myydään yksittäin ja useissa väreissä. Pieni rusetti edessä ja pienet koristenauhat tms reunoiss. Miellyttävää puuvillaa. Harmillisesti tylsästi niitä pitää kaivaa ainakin yhdessä kaupassa isosta laarista. Se on raskasta löytää oma koko ja malli sieltä, kun niitä myydään myös maxina yms malleissa. Minulla on kymmeniä niitä.

Vierailija
2105/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin noita alushousujen arvosteluja. Miksi alushousujen pitäisi imarrella peppua? Imarrella peppua! 

Luulen muuten, että meillä tylsillä on enemmän mustia kuin puuterinvärisiä alushousuja. Tai jopa valkoisia.

Vierailija
2106/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin noita alushousujen arvosteluja. Miksi alushousujen pitäisi imarrella peppua? Imarrella peppua! 

Luulen muuten, että meillä tylsillä on enemmän mustia kuin puuterinvärisiä alushousuja. Tai jopa valkoisia.

Ei pidä sitten ihmetellä jos alapäästä alkaa kuulua ääniä! Siellä ne housut puhuvat.

Vierailija
2107/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä sitten ihmetellä jos alapäästä alkaa kuulua ääniä! Siellä ne housut puhuvat.

En halua kuulla mitä ne imartelevat. Pakaroita vai pidätyskykyä vai karvojen kiharuutta. Töissäkin tylsää kun alushousut alkavat puhua sun pukamista. 

Vierailija
2108/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa. Pesin hiukset. Sienellä hankasin kropan. Epistä, että pulskaan kehoon kuluu enemmän saippuaa. Ja pitkiin hiuksiin sampoota. Tahdon verohelpotusta. Valitsin mykät pöksyt. Mustat. Eivät imartele. Valitsin beessit sukat, en kestä lähteä mustasukkaisena kaupoille. Tankatakin pitäis.

Eikö oo tylsää? Tienasinko palkinnon?

Vierailija
2109/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikkä 

Testaus onko kielletty sana

Vierailija
2110/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äikkä 

Testaus onko kielletty sana

Jäi nimittäin sensuuriin kirjoittamani viesti. Mikähän oli kielletty sana? Alushousut?

Vierailija
2111/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on tuhannen takussa yön jäljiltä. Tämä jos mikä on tylsää.

Pitäiskö leikata?

Vierailija
2112/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsien vimpulat. Kurkkasin vahingossa sängyn alle, kun kynä putosi. Ette halua tietää, mitä näin...

Vierailija
2113/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro. Elovena. Jäähtynyt kupillinen kahvia.

Puuro ei palanut pohjaan. Jee.

Vierailija
2114/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille. Minä kävin eilen kävelyllä, kun vaikutuin kovasti siitä tuolla aiemmin mainitusta jutusta, sinun, joka kävelet joka päivä kolme tuntia. Minusta tuo on kyllä hieno asia. Minkälaisissa ympäristöissä kävelet? Kuvittelin ja oikeastaan oletin siinä siitä lukiessani, että kävelet metsäpoluilla. Se että jalkasi kipeytyvät, on kyllä harmillista. Oletko kokeillut paljasjalkakenkiä? 

Minussa on herännyt halu kokeilla. Ja menisin niillä ihan umpimetsään reppujakkarani kanssa. Tässä iässä, kun alkaa olla ajoittain niin kankea tämä ihmisruoto, ajattelin että se miltei paljasjaloin metsässä kulkeminen voisi voidella kaikkia niveliä, kuten luonto on tarkoittanut.

Mutta se on liian tylsää, että ne ovat kaiketi kaikki sellaista hyvin hyvin keinokuitua. Siitä tulee melkein väristyksiä. Kestävät varmaan vain parisen vuotta, sellaisen kuvan sain kun luin suuren määrän arvosteluja valmistajan sivuilta. Minussa on suuri vastustus sellaiseen, että hankkisi jotain joka ei kestä, vaikka miten hyvin huoltaisi. No, en ole uskaltautunut tutkimaan internettiä, olisiko nahkaisia saatavilla, sillä oletan niiden maksavan liikaa. 

Toisaalta, jos nyt alankin säästää. Ohhoh, niin teen. Mutta pitää kai ensin tutkia, onko niitä laadukkaita olemassa ensinkään. Aika mielenkiintoinen kokeilu voisi olla, sillä aikaa kun säästää, ja siinä kohtaa kun lumi tulee maahan. Tiedättekö sellaiset hahtuvalangasta virkatut, pesukoneessa huovutetut töppöset? Sain niitä aikoinaan anopilta. Jos tekisi  sellaiset, hyvin tuhdit, villasukkamaiset. Ja laittaisi pohjaksi reilut palat paksua kierrätysnahkaa. Varret voisi kiristää housunpunttiin kuten poromiehillä on nutukkaissa, sellaiset nauhat. Ei mene lumi. Pinnan voisi käsitellä lanoliinilla.

Hmm. No, nehän rispaantuvat osuessaan risuihin. Hmm. Pitää kehitellä ideaa. Jos kävelisi vain pelloilla, ei varmaan rispaantuisi, mutta sitten vesittyisi nivelhoito kun niillä pelloilla on vaan tasaista. Tavalliset huopikkaat ovat liian jäykät ja kömpelöt tähän ajatukseen. 

Sukkalangat ovat yhä koskemattomina tuossa pöydällä. Tai kyllä Kähvel-katti niistä jotain oli suunnitellut, mutta ei sitten onneksi ollut toteuttanut. 

Pahoittelen mahdollista suklaa-assosiaatiota sukkalankakohdassa. Tiedän tunteen, ja se ei ole kiva. Itsellä on ollut monta ikävää tilannetta, kun jossain on ollut jotakin tiettyyn "keltaisella pohjalla punaista tekstiä" käärittyä, ja se Ei ole ollut suklaata. Ihan turhaa tullut vesi kielelle, ja vatsaa vihlaissut muisto. 

Tasaista ja yksinkertaista päivää kaikille. Alan nyt rapsuttamaan kissaa. 

Vierailija
2115/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiristäisi itsestään esiin itsehillintää sen verran, että ignooraisi tyystin kaikki riidanhaastoviestit. Olisi varmasti hedelmällisin ratkaisu. 

Vierailija
2116/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsät ihmiset eivät raivostu. Hypätään vain yli ja jatketaan.

Meitä on 86 viisasta nyt. 

Vierailija
2117/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan yp muksna laskuissa?

Ap ei ainakaan ole.

Vierailija
2118/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä markettipikkareiden arvostelussa oli mukana Tokmannin Pola hipsterit ( shortsimainen alushousumalli). Ne oli arvosteltu näin: Todelliset mummopikkarit, melko mukavat, eivät imartele.

Luulen, että nämä ovat juuri passelit minulle. Ehkä menen tänään penkomaan laaria.

Vierailija
2119/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan yp muksna laskuissa?

Ap ei ainakaan ole.

Mist tiiät?

Tunnetsä sen? Mä luulen ettei pal tähän ketjuun vilkaisekaan enää :(

Vierailija
2120/2279 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä ketju.

Oikein 🗄 🌫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän