Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2279)
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli julkaistu kysely siitä mikä on ikävin kuukausi. Aika moni vastasi joulukuu. En voi ymmärtää.
Eihän tossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli julkaistu kysely siitä mikä on ikävin kuukausi. Aika moni vastasi joulukuu. En voi ymmärtää.
Joulukuu on ikävin ehkä niille joilla ei ole läheisiä tai kukaan muista jouluna heitä. Uskon, että tälläinen syy voi olla selityksenä. Tai joku ei pidä jouluhössötyksestä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Poistuneista viesteistä kannattaa ilmoittaa ylläpidolle alhaalta Ota yhteyttä - kohdasta. Ilmoita ketjun nimi.
Mitä useampi ilmoittaa, sen nopeammin viestit palaa. Mä laitoin jo.
Ei palaa, jos on sääntöjen vastaista jankkausta ja haukkumista.
Huomenta! Täällä ollaan jo hereillä. Pitää lähteä kohta töihin ajamaan. Hämärässä ajaminen on tylsää.
Mukavan synkkä aamu. Kun avaa verhot ei näe minnekään. Niin rauhallista ja ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla paloi eilen aamulla kaurapuuro pohjaan! Mies maistoi ja sanoi puuron maistuvan vähän piipun tervalta. Semmoisen siis, jossa poltetaan piiputupakkaa. Nuorena poltti piippua, kai se oli muotia silloin.
Ei syöty puuroa. Kattilan putsaamiseen kului aikaa. Melko tylsä juttu.
Tää oli päivän tylsin. Onnea :)
Kiitos!
Voi lopettakaa jo se jankkaus. Ne postuu siksi just. Kielenkäyttökin on ollut rumaa. Häiriköitte tänäänkin.
Lopeta ap. Sulle hankitaan bannit tänne häiriköinnistä. Sinä häiriköi täälläkin. Ei muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla paloi eilen aamulla kaurapuuro pohjaan! Mies maistoi ja sanoi puuron maistuvan vähän piipun tervalta. Semmoisen siis, jossa poltetaan piiputupakkaa. Nuorena poltti piippua, kai se oli muotia silloin.
Kiitos!
Yritähän tänään pistää paremmaksi :)
Mun yritys: ostin viinitötsän 1l juhliin. Kun laitoin jääkaappiin, putosi se lattialle, en huomannut että korkki oli osin irronnut pahvista. Kiireissäni olin sit juhliin lähdössä, niin sukat tarttui kiinni johonkin tahmeaan lattialla. Tölkistä oli roiskunut viiniä lattialle ja korkkia ei onnistunut avata, kun viini tursusi pahvista. Kaadoin viinin anonyymiin pulloon lavuaarin päällä ja otin pahvitötsän mukaan näyttääkseni, että tätä se oikeasti on :(
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ap. Sulle hankitaan bannit tänne häiriköinnistä. Sinä häiriköi täälläkin. Ei muut.
En ole ap, mutta huuuuiiii. Nyt pelottaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
Yritähän tänään pistää paremmaksi :)
Mun yritys: ostin viinitötsän 1l juhliin. Kun laitoin jääkaappiin, putosi se lattialle, en huomannut että korkki oli osin irronnut pahvista. Kiireissäni olin sit juhliin lähdössä, niin sukat tarttui kiinni johonkin tahmeaan lattialla. Tölkistä oli roiskunut viiniä lattialle ja korkkia ei onnistunut avata, kun viini tursusi pahvista. Kaadoin
Joopa. Noi pahvitölkit on käteviä, eiku...
Tokmannilla ei teitä näkyny. Mies ihmetteli, kun en ostanutkaan mitään, kuikuilin vaan asiakkaita ja olin kuulema totisen näköinen, kulmat kurtussa ;) no, yhen ketjulaisen olin näkevinäni, mut kun seurasin häntä, kääntyi hymyillen takanani tulevan ukon puoleen. Siis leveä hymy. Ei voinnut olla meitä. Eihän? Pukeutuminen oli kyl tylsää.
Tosi tylsää on tuo että sama ankeuttaja-jankkaaja on pesiytynyt tähänkin ketjuun! Vaikea on ymmärtää moista
käytöstä mutta tylsäähän täällä haettiinkin.
Kolea aamu. Porkkanat kiehumassa lämpimäksi kasvislisäkkeeksi. Ulkonakin pitää tänään tehdä puiden suojausta talven varalle.
No nyt ei tullu kovin tylsiä kuulumisia, sori siitä.