Minkä ikäisenä sinulla on ollut eniten ns. yhdenillanjuttuja?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo naiset huonoja sängyssä jotka ei saa yhdenillan jutuista mitään? N33
Eri ihmiset tykkää eri asioista. Varsinkin seksin suhteen.
Höpöhöpö. Heteromiehille riittää kun on liukas reikä missä vedellään kullilla edestakaisin. 99,9% tapauksista. Eli kannattaa puhua eri naisista, ei eri ihmisistä.
Ei nyt ihan. Jos mies on hetero niin hänen on ainakin luultava että se reikä kuuluu naiselle. Sitten siinä on muutama muukin juttu.
No eiköhän oletus ollut että naisen kanssa on jo sänkyyn päästy kun yhden illan jutusta on kyse.
Voiko niitä olla vain naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehelle myös tietysti mutta miehille nyt ei mitään ihme kuvioita tarvitakaan."
Tämä on valitettavan yleinen väärinkäsitys naisilla joka huonontaa miesten seksiä oleellisesti. Moni nainen kuvittelee että kun se mies kerran laukeaa niin silloin se seksi on ollut miehelle hyvää ja nautinnollista. Mutta se ei ole ihan niin yksikertaista. Mies voi laueta vaikka se seksi olisikin ollut aika puuduttavaa ja yksipuolista. Mies kykenee siihen vaikka nainen ei.
Antakaa siis hyvät naiset miehellenne monipuolista ja miehen toiveet huomioivaa seksiä. Se miehen laukeaminen ei vielä kerro mitään.
Paskapuhetta. Se todellakin on noin yksinkertaista. M55
Jokainen seksikerta ihan millä tavalla tehtynä tahansa tuntuu sinusta ihan täsmälleen yhtä hyväl
No minua ei nyt varsinaisesti kiinnosta sinun uskon asiat. M55
Oon eri, mutta oikeastiko jokainen seksikerta tuntuu susta ihan samalta? Et oo ikinä saanut erilaisia orgasmeja vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Heteromiehille riittää kun on liukas reikä missä vedellään kullilla edestakaisin. 99,9% tapauksista. Eli kannattaa puhua eri naisista, ei eri ihmisistä.
Ei nyt ihan. Jos mies on hetero niin hänen on ainakin luultava että se reikä kuuluu naiselle. Sitten siinä on muutama muukin juttu.
Niin kyllä reunojen pitää tuntua. Ei siinä muita juttuja ole.
Tyyppi ei oo ikinä kuullut kiihottumisesta ja sen vaikutuksesta seksiin 🤣🤣🤣.&
Varmaan joku milleniaalijonnejen juttu joilla ei oikein kulli seiso. Olen kiihottunut aina jos on pillua tiedossa.
En ole koskaan harrastanut tuommoisia. Muutama lyhyt seurustelusuhde oli ennen kuin löysin miehen jonka kanssa naimisiin menin.
Vierailija kirjoitti:
23-26 to: N33
Montako miestä 🙂
Yksi yhden illan juttu parikymppisenä, toki kuvittelin että ko. nuori mies olisi ollut kiinnostunut minusta (eikä vain seksin saamisesta). Sen jälkeen olen osannut pitää varani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. He vain tarvitseva nautintoon vaikkapa sen että tuntevat sen kumppanin ja aidosti luottavat häneen jotta voivat sitten rentoutua ja heittäytyä.
Ovatpas pystyneet tekemään noinkin yksinkertaisesta ja iloisesta asiasta kohtuuttoman vaikeaa. Itselleen ja muille.
Ei kukaan sitä ole itse valinnut. Et sinäkään ole omaa luonnettasi valinnut vaan se on sinulle syntymässä annettu.
Mikäli olet peruskoulun käynyt niin sinun pitäisi tietää että noinhan se asia ei ole.
Voi toki olla että käsitykseeni vaikuttaa se että olen käynyt myös lukion ja yliopiston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet.
No niinhän se vähän on. Mitä niistä pitäisi saada? Seksiä joo, mutta aika tyhjäksi ne lopulta sitten sun ikäisenä ja vähän jälkeen jätti. Tapasin noihin aikoihin myös miehen, jonka kanssa kehkeytyi pidempi, usean vuoden seksisuhde. Siinä kun sai erittäin hyvää seksiä, niin ei sitä halunnut muilta.
Sekin, miksi ne jätin n. 40 veenä, oli se, että mielestäni olin kokenut jo kaiken. Ei ollut enää mitään, mitä olisin vielä halunnut kokeilla. ( Ainoastaan se missä pannaan pussi päähän ja estetään hapen saantia, mennään ovenkahvaan roikkumaan, että tulisi voimakkaampi orkku. Näihinhän on kuollut ihmisiä, hirttäytyneet.) niin tuo nyt on jäänyt kokematta.
Etusivulta, en muista numeroani
"Et oo ikinä saanut erilaisia orgasmeja vaikka?"
Tiedätkö mitään miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä reunojen pitää tuntua. Ei siinä muita juttuja ole.
Tyyppi ei oo ikinä kuullut kiihott
Varmaan joku milleniaalijonnejen juttu joilla ei oikein kulli seiso. Olen kiihottunut aina jos on pillua tiedossa.
Ja se kiihotus on aina täsmälleen saman asteista? Ikinä ei kiihota oikein erityisen paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehelle myös tietysti mutta miehille nyt ei mitään ihme kuvioita tarvitakaan."
Tämä on valitettavan yleinen väärinkäsitys naisilla joka huonontaa miesten seksiä oleellisesti. Moni nainen kuvittelee että kun se mies kerran laukeaa niin silloin se seksi on ollut miehelle hyvää ja nautinnollista. Mutta se ei ole ihan niin yksikertaista. Mies voi laueta vaikka se seksi olisikin ollut aika puuduttavaa ja yksipuolista. Mies kykenee siihen vaikka nainen ei.
Antakaa siis hyvät naiset miehellenne monipuolista ja miehen toiveet huomioivaa seksiä. Se miehen laukeaminen ei vielä kerro mitään.
Paskapuhetta. Se todellakin on noin yksinkertaista. M55
Jokainen seksikerta ihan millä tavalla tehtynä tahansa tuntuu sinusta ihan täsmälleen yhtä hyväl
Ei minuakaan kiinnosta sinun kiertelyt vaan suora vastaus kysymykseen, tuntuuko jokainen kerta täsmälleen yhtä hyvältä?
Ei minkään ikäisenä, ei nuorena eikä nyt keski-iällä. Kun ei naama eikä supliikki riitä. Tosin en ole koskaan seksiä ostanutkaan missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Esim., että ne voi saada erilaisia orgasmeja. Orgasmin kesto ja voimakkuus on vaihtelevia.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin kun olet itsekin mies.
Aloitin seksin harrastamisen 14 vuotiaana ja sen jälkeen tähän ikään asti olen paneskellut aina kun on panettanut ja ollut mahdollisuus. Eli onhan noita paljon. N28
Tasan 0/65v aikana.
Ei ole koskaan kiinnostanut paneskella tuntemattomien kanssa. Kammottava ajatuskin!
Silti minulla on aina ollut erinomainen ja aktiivinen seksielämä
Onhan noita ollut aina, kun en ole ollut vakisuhteessa. Parinkympin molemmilla puolin ehkä eniten, kun oli se pahin bilehile-vaihe menossa, eikä kovin vakituinen kumppani edes hakusessa.
18-21v. reilustikin. Sitten seurustelin 21-25v. Ja nykyisessä suhteessani olen ollut 26-41v. Ja parasta seksiä ikinä on ihan tässä avioliittoon johtaneessa suhteessani. Nykytietämykselläni ne yhdenillan jutut oli kamalia, mutta tulipahan koettua. Oli siinä yksi vakkari fwb onneksi.
Ja siis pettänyt en ole näitä kumppaneitani.
Oot oikeessa . Hampaaton, tylsä mut kysyntää on.oon juoppokin, eilinen oli 80kg,nirsot valittaa.