Minkä ikäisenä sinulla on ollut eniten ns. yhdenillanjuttuja?
Kommentit (117)
Ensimmäinen vaihe oli joskus 23-26 -vuotiaana, seuraava vaihe oli 35-37 -vuotiaana. Nyt olen ollut vuoden vakavassa parisuhteessa, jossa aion pysyäkin.
Vierailija kirjoitti:
26-30-vuotiaana 7-vuotisen avoliittoni ja tämän nykyisen 25-vuotisen avioliittoni välillä.
24-28-vuotiaana 7-vuotisen avoliittoni ja tämän nykyisen 25-vuotisen avoliittoni välillä.
Vähän piti tätä vastausta tuunata jotta sopii mulle :)
Onko nuo naiset huonoja sängyssä jotka ei saa yhdenillan jutuista mitään? N33
Yhden illan juttuja on ollut koko elämässäni vain kolme. Siinä vajaa 30v olin. Muut seksikumppanit (n.50kpl) olleet toistuvia tai sitten ihan parisuhteita.
M45
Ei koskaan. Menin naimisiin ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa. 20+ vuoden jälkeen erottiin ja tapasin ystävien kautta nykyisen puolisoni.
Muita seksikumppaneita ei ole kuin nuo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet.
Vierailija kirjoitti:
43-46 jostain syystä naiset haluaa vain munaani🤔19cm
Varmaan koska sussa ei ole mitään sisältöä.
Sinkkuaikana n. 20-25v. Ja nyt uudelleen kun olen toisella sinkkukierroksella, Tinder on hieno paikka aikuiselle sinkulle ;)
M48
18-vuotiaana yksi, siinäpä se. Ei ole mun juttu.
oon 60+ 20-30v piirittää. Onko lompako syy👀
ei av-palstalaiset ole mitään seksiä harrastaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet.
Tuskinpa. Mikäli miehellä on kulli kovana niin että penetraatio onnistuu niin kyllä osaava nainen sillä saa itselleen tyydytyksen. Miehelle myös tietysti mutta miehille nyt ei mitään ihme kuvioita tarvitakaan.
24-vuotiaana. Oli se ensimmäinen ja viimeinen. Siitä tuli sitten myöhemmin viomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset tykkää eri asioista. Varsinkin seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne miehet.
Mikäli samassa aktissa mies saa mutta nainen ei niin onko vika silloin miehessä? Millä logiikalla? Aktissa ei selvästi ole vikaa kun siinä toinen todistettavasti saa.
16 - 19v mies olen. Mopon kyytiin ei tytöt lähtenyt, mutta kevari jo kelpasi.
"Miehelle myös tietysti mutta miehille nyt ei mitään ihme kuvioita tarvitakaan."
Tämä on valitettavan yleinen väärinkäsitys naisilla joka huonontaa miesten seksiä oleellisesti. Moni nainen kuvittelee että kun se mies kerran laukeaa niin silloin se seksi on ollut miehelle hyvää ja nautinnollista. Mutta se ei ole ihan niin yksikertaista. Mies voi laueta vaikka se seksi olisikin ollut aika puuduttavaa ja yksipuolista. Mies kykenee siihen vaikka nainen ei.
Antakaa siis hyvät naiset miehellenne monipuolista ja miehen toiveet huomioivaa seksiä. Se miehen laukeaminen ei vielä kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset tykkää eri asioista. Varsinkin seksin suhteen.
Höpöhöpö. Heteromiehille riittää kun on liukas reikä missä vedellään kullilla edestakaisin. 99,9% tapauksista. Eli kannattaa puhua eri naisista, ei eri ihmisistä.
Ei ole ollut vielä ensimmäistäkään.
N52