Minkä ikäisenä sinulla on ollut eniten ns. yhdenillanjuttuja?
Kommentit (123)
Kyllä eniten panoja on ollut siinä 20v molemmin puolin sinkkuna ja uudestaan +35 ja jatkuu näin yli nelikymppisenä. Vaikka olen naimisissa, vieläpä onnellisesti ja yli 20 vuotta. Ei tästä kauaa ole kun panin kolmea plus omaa yhden viikonlopun aikana. Joskus hurjina vuosina meni 9 pariin päivään, en tiedä olenko jo vanhaksi tulossa ettei ihan niin paljon enää jaksa, pitää nukkuakin välillä. Mitä tässä nyt voi sanoa, pidän seksistä ja nimenomaan uusien kanssa, joita ei tunne. Sehän on se juttu tässä. No on tuossa joitain vakkareitakin ollut ja oma on tietysti aina oma, ei tarvi jännittää onko huono pano. Swingerjutut on aika jees. Joo käytän kortsua, tietysti.
Elämä on oikeastaan aika täydellistä juuri näin, ei sovi kaikille mutta meille sopii.
26-29 -vuotiaana. Pakko saada uutta melkein joka yö. Oli melkoista ryskettä, voi naapuriparkoja. Ilolla muistan niitä munaorgioita!
Ei milloinkaan. Olin lukioikäinen, kun aloin seurustelemaan samanikäisen pojan/ miehen kanssa. Nyt olen 60 ja sama mies edelleen.
Minulla on ollut kolme yhdenillanjuttua 30 - 45-vuotiaana.
En ole koskaan sellaisista välittänyt, mutta olen ottanut kohteliaisuudesta kun on kerran tarjottu. Yhdenillanjutuista on vain turhaa rahanmenoa sekä harmia jälkeenpäin eikä niistä saatu hyöty koskaan ylitä haittoja.
Yleensäottaen naiset yliarvostavat itsensä suuresti.
M/58
24-28. Naipottelin niin paljon, etten pysynyt laskuissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan. Olin lukioikäinen, kun aloin seurustelemaan samanikäisen pojan/ miehen kanssa. Nyt olen 60 ja sama mies edelleen.
Olet aarre! Kaikkea hyvää teille molemmille!
M/58
Vierailija kirjoitti:
28-33 vuotiaana tietotekniikan DI:nä pari vuotta töissä olon jälkeen
Tärkee toi tietotekniikan DI 😂
17-vuotiaana oli 2. Sen jälkeen 30 vuotta naimisissa. (Se kaksikin oli ihan liikaa. Kauheita kokemuksia.)
29-32. On niitä muulloinkin ollut, mutta tuolloin eniten.
N57
Se oli siinä 20-23 vuotiaana. Armeijan jälkeen kävin kyllä baareissa lähes joka viikonloppu ja yhden yön juttuja tuli sitten sen takia koska naiset ei halunneetkaan seurustella ja tutustua pidempään.Parissa vuodessa tuli 100 yhden yön juttua.
25-30v. Opiskelin yliopistossa, meno oli aika villiä. Lukumäärä 25-30.
Vähän päältä kolmikymppisenä, parisuhteen päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvuosina 45-50 vuotiaana
m54
Samis!
N53
Jokusen kerran välillä 37-47 v. Olin tarpeeksi hyvännäköinen vielä ja se toi itsevarmuutta. En nyt varsinaisesti etsinyt yhden illan juttuja, mutta ei niistä ollut enempään.
23-25 välillä, karkas vähän mopo käsistä ja noita oli 4-5 per viikko. Olo oli kuin lapsella karkkikaupassa.