Minkä ikäisenä sinulla on ollut eniten ns. yhdenillanjuttuja?
Kommentit (117)
Ei ole koskaan yhden illan jutut kiinnostaneet, eli tasaista nollaa koko elämän ajan.
Ei ole juuri kiinnostaneet. Jotain vähemmän vakavaa 19-21 v.
Parikymppisenä varmaan. Silloin oli on/off suhde niin ehti muitakin. 23v vakiinnuin nykyiseen.
Yksi tällainen oli nelikymppisenä. Tai oikeastaan kaksi: Ensimmäinen ja viimeinen. Meissä kummassakaan ei ihmisenä mitään vikaa, upeita ja hienoja, sivistyneitä. Mutta, sellainen kahden ventovieraan seksiakti ei anna emotionaalisesti yhtään mitään. Pelkkää paneskelua, ja sellaisenakin kömpelöä. Jättää muistonakin pelkän morkkiksen. Ei jatkoon.
Ei ikinä.
Mä en saisi sellaisesta yhtään mitään. Tuntematon ihminen ei edes kiihota mua.
45-57, erojen jälkeen sinkkuna, olen nainen
19-23. Kunnes tapasin mieheni, jonka kanssa olen ollut siitä lähtien. N60
26-30-vuotiaana 7-vuotisen avoliittoni ja tämän nykyisen 25-vuotisen avioliittoni välillä.
16-22 v niitä tuli liukuhihnalla, kun oma biletys eli huippuvuosia. Sitten vakiintui ja vaikka sekin jossain kohtaa loppui niin ei enää huvittanut palata samaan ralliin. Sitten löytyi nykyinen vaimo. Aika aikaa kutakin.
43-46 jostain syystä naiset haluaa vain munaani🤔19cm
Varsinaisia yhden illan juttuja ei ole ollut yhtäkään. Mutta sellaisia kepeitä siinä parikymppisenä.
Sitten vakiinnuin, sain lapsiakin.
Silloin nuorena, loppui n 40v ja ei ole tähän noin 15 viimeiseen vuoteen niitä tarvinnut harrastaa. Ei niistä saa enää mitään. ( Se on taas eri juttu saiko silloinkaan)
38-40 -vuotiaana eli avioeron aikaan ja jälkeen. Muulloinpa ei sitten ole ollutkaan, koska sitä ennen ja sen jälkeen on ollut parisuhde.
Sinkkuvuosina 45-50 vuotiaana
m54