Minkä ikäisenä sinulla on ollut eniten ns. yhdenillanjuttuja?
Kommentit (132)
Olen jo yli 50 vuotta ja mies ja minulla ei ole koskaan ollut yhden illan suhteita. Tosin välillä tullut harrastettua kaksi viikkoa putkeen, niin, että ollaan vaan kaupassa ja syömässä käyty välillä ja sen jälkeen sanottu heihei, mutta ketään en ole yhdeksi yöksi kotiin raahannut.
Ei missään iässä. Olen ainoastaan kerran nukkunut semitutun miehen vieressä baari illan jälkeen. Se oli jotenkin ihanan viatonta ja suloista. Heräiltiin välillä yöllä vain halimaan ja silittelemään toisiamme. Ei koskaan edes suudeltu, se oli vain tosi suloinen kokemus.
Hän pyysi siihen jälkeenpäin uusintaa, siis että se toistuisi ihan samalla tavalla, eikä mitään sen enempää. Kieltäydyin. Ehkä kyseessä oli vilpitön pyyntö, mutta mä en olisi suostunut edes siihen ensimmäiseen ellen olisi ollut kännissä ja jollain tasolla tuttu mies.
Kaunis muisto siitä jäi kuitenkin. Kiltti tyttö huikentelevillaan;)
Vierailija kirjoitti:
23-25 välillä, karkas vähän mopo käsistä ja noita oli 4-5 per viikko. Olo oli kuin lapsella karkkikaupassa.
Tuommoiselle on olemassa oma nimityskin. Annan vinkin, alkaa h-kirjaimella
Kyllä se alkoi tuossa 95-vuotiaana se villimpi elämä, nyt kolmekymmentä vuotta myöhemmin on elämä jo seesteisempää, ettei ihan joka ilta haeta baarista uutta miestä.
26-27. Tuon jälkeen en ole seksiä sitten harrastanutkaan. N37
ei ikinä
tv mies 54, poikamies
seksi on yhdyntä vain aviopuolisoon, siksi menenkin hakemaan ensimmäisen vaimoni ja neitsyen >japanista
Ei ole ollut koskaan, on moraalisesti halpahintaista.
Ei minkäänikäisenä. Arvostan itseäni niin paljon, että yäk!
N49
Ei minkään ikäisenä. Demiseksuaalina minulla pitää olla syviä tunteita ja luottamusta, että pystyn johonkin intiimimpään.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23-25 välillä, karkas vähän mopo käsistä ja noita oli 4-5 per viikko. Olo oli kuin lapsella karkkikaupassa.
Tuommoiselle on olemassa oma nimityskin. Annan vinkin, alkaa h-kirjaimella
Höpö-höpö, oletko tältä vuosisadalta? Minulla oli yhden yön suhteita(olen nainen) aikoinaan yli 100, ja olen tosi iloinen niistä jokaisesta. Ei seksuaalisia haluja tarvitse hävetä. Itse seurustelin parin miehen kanssa samoihin aikoihin kun harrastin irtosuhteita, mutta kyllästyin nopeasti seksiin saman partnerin kanssa. Halusin aina uutta, se oli kiihottavaa.
Oon nyt 44v eikä vielä yhtäkään ollut. Ehkä sitten vanhainkodissa hurjastelen.