Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunnistanut Tinder-miestä!

Vierailija
15.10.2025 |

Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka. 

Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies? 

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä sitä, että ne rumaakin ja iäkkäät miehet haluaa nuorta ja kireää naista. Mielellään isotissinen mutta hoikka. Ja nuorta pimppaa

Se nyt ei kuitenkaan ole kiinni vain miehen haluamisisista.

Jos kohtelee naisia kuin huo ri a, yksin jää.

Vierailija
62/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä sitä, että ne rumaakin ja iäkkäät miehet haluaa nuorta ja kireää naista. Mielellään isotissinen mutta hoikka. Ja nuorta pimppaa

MIehet ei tajua, että naisetkin haluaa nuoren ja hyvännäköisen miehen, jolla on äly. Ei vanhaa kusenhajuista valehtelija-puliukkoa.

Miehet eivät osaa tehdä mitään ulkonäkönsä kohentamiseksi, vaan sen sijaan marisevat, että naiset "huijaavat" meikeillä ja kampauksilla ja yläviistosta otetuilla kuvilla jne. No, mies on hyvä ja kohentaa omaa ulkonäköään, jos se kerran niin helvetin helppoa on.

Mutta mitä tekee mies: käyttää sata vuotta vanhoja kuvia, lihoo ja haisee, ei viitsi edes hampaitaan langata vaan tainnuttaa kaikki kymmenen metrin säteellä plakin ja vatsahappojen löyhkällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Mitä hyötyä tällaisista treffeistä on miehelle?

Uhriutuva eli herkkänahkainen narsisti nauttii vastoinkäymisistä. Kyllä se osaa tekeytyä uhriksi silloinkin kun itse valehteli ja huijasi.

Vierailija
64/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Olen saanut sen käsityksen, että naiset laittautuvat kuviin paljon enemmän kuin miehet ja ottavat enemmän selfieitä ja jos on hieman pyöreyttä niin kuvataan lähinnä kasvoja jne?

Miehistä näkee usein vain jotain reissukuvia joissa viereisten henkilöiden naamat sutattu, kun eivät ole jaksaneet ottaa erikseen kuvaa itsestään?

Vierailija
65/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihan samalla lailla miehille, että jos esim hoikkuus on tärkeää : älkää tykätkö niistä yläviisto-pelkkänaama-profiileista! Tai niistä joissa kuvat näyttää selkeästi vanhoilta! Tai joissa kuvat on filtteröity, tai on megamäärä meikkiä. Se vasemmalle pyyhkäisy on JUST sitä varten! 

Vierailija
66/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko puhua livenä ennen treffejä, näkisi vastaako puheet todellisuutta?

Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia. 

Minulle olisi kuvattomuus (tunnistamattomuus) profiilivaiheessa plussaa. Kuvia sitten yksityisesti, ei kuitenkaan intiimejä kuvia. 

Vierailija
67/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävätär, joka tinderöi. Olen yrittänyt saada hänet lopettamaan mutta omapa on ongelmansa.

Kun se viimeksi ajoi treffeille jonkun saatanan nousuhumalaisen rupulin luo Lohjalle 150 km, se äijä lässytti, että olispa ihanaa kun olis joku kodin hengetär joka siivoaisi jouluksi ja laittaisi ruuat ja sitten se paskassaan rypevä äijä hyppäsi ystävättäreni päälle sohvalle. Siellä oli kuulemma pölyä ja paskaa noin puolen sentin kerros kaikilla pinnoilla.

Kai nyt miehet käyttäytyy paskasti jos sen niille sallii.

Älä alennu, älä ole helppo.

Äläkä päästä miestä helpolla.

Jos mies valehtelee jo profiilissaan, se valehtelee kaikessa muussakin.

Vaikuttaa että kyllä tuolla ystävättärelläkin hihna hieman luistaa. 

Vierailija
68/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin Tinderiin menijät: olkaa tarpeeksi itsekkäitä ja pinnallisia, koska Tinderkin on. Kamala neuvo, tiedän - mutta... itse yritin "olla henkinen" ja valita profiilin sillä perustein. Ittelläni oli tiedossa kuva naamasta eikä vartalotyyppiä. Tekstin perusteella luulin antavani "mahdollisuuden" sekä itselleni että toiselle "kehittyä", mutta ei tuommoisestakaan, että naisena yrität leikkiä ylevämpää kuin olet, oo sulle mitään hyötyä.

Biologia on biologiaa, ja se ajaa oravan puuhun tai on ajamatta. Minä jähmetyin niille sijoilleni, ja loikin pakoon. Nyt se mies esittää "ystävää" tuossa... ja pitäisi tykätä päivityksistään. Vaan kun en yhtään tykkää, kun näen läpi: ne on tarkoitettu minulle, ne manipuloivat minua sanomaan jotain kannustavaa tai äidillistä, sitä hän hakee. Yök. Tykkään sängyssä lihaksikkaista testosteroniäijistä, en vauvoista.

Rehelliset kuvat on hyvät olla itsestä myös saman logiikan mukaan; jos mies pettyy, se loukkaa sua ja vie itsetuntoasi naisena alaspäin. Mielummin ruma kuva ja ilman  meikkiä, että yllättyy positiivisesti treffeillä. Ja esim. jos miehestä pelkkä naamakuva, on varmasti vatsaa. Ja jos iso parta, on varmasti leuaton tai kaksoisleuka - on näillä asioilla sitten merkitystä, kenelle on. On merkitystä tai on, mutta näin on.

Ja jos naisesta kuvia peilin kautta otettuna (peili hoikentaa  10 kg, asennosta riippuen jopa 20, väittäisin, sillä kerran ihmettelin yhtä samassa koulussa ollutta naista joka painoi tasavarmasti ainakin 130 kg, näytti kuvassa ihan lihaksikkaalta muodokkaalta 90-kiloiselta) ja vähän yläviistosta otettuja, siinä lähtee sitten loput 50 kg. Plus kasvot; yläviistosta otetuilla voi peitota iän sillä leuan hamsterinpussitkihan siinä peittyy kaksoisleuan lisäksi (itselläni molemmat).

Suoria sanoja antakaa anteeksi...

Vierailija
69/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassusti kirjoitin :D Peili tekee siis saman kaikiille, sukupuolista riippumatta :D

Vierailija
70/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin Tinderiin menijät: olkaa tarpeeksi itsekkäitä ja pinnallisia, koska Tinderkin on. Kamala neuvo, tiedän - mutta... itse yritin "olla henkinen" ja valita profiilin sillä perustein. Ittelläni oli tiedossa kuva naamasta eikä vartalotyyppiä. Tekstin perusteella luulin antavani "mahdollisuuden" sekä itselleni että toiselle "kehittyä", mutta ei tuommoisestakaan, että naisena yrität leikkiä ylevämpää kuin olet, oo sulle mitään hyötyä.

Biologia on biologiaa, ja se ajaa oravan puuhun tai on ajamatta. Minä jähmetyin niille sijoilleni, ja loikin pakoon. Nyt se mies esittää "ystävää" tuossa... ja pitäisi tykätä päivityksistään. Vaan kun en yhtään tykkää, kun näen läpi: ne on tarkoitettu minulle, ne manipuloivat minua sanomaan jotain kannustavaa tai äidillistä, sitä hän hakee. Yök. Tykkään sängyssä lihaksikkaista testosteroniäijistä, en vauvoista.

Rehelliset kuvat on hyvät olla itsestä myös saman logiikan mukaan;

Ihan oman terveytesi vuoksi:

aloita nyt pikaisesti pysyväksi tarkoitettu pitkän tähtäimen ohjelma noiden hamsteripussien ja kaksoisleuan poistamiseksi. 

Vierailija
71/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso pimppi, jos toinen reuna on Kaukasuksella.

Sulla on vielä paljon opittavaa naisen anatomiasta. Mutta lähdeppä nyt kouluun, ettet myöhästy. 

Vierailija
72/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen uni oli kieltämättä.

Ja sä olet tosissasi sitä mieltä, ettei tällaista tapahdu? Miten täällä miehetkin sitten säännöllisesti valittaa kuvat vs todellisuus? Että tapahtuuko vai ei tapahdu?

Vai yritätkö implikoida, että vain miehet törmää tähän ilmiöön naisten kanssa, ja että miehet sovelluksissa on aina vain rehellisia? 

Haista nyt jo pee 😂

Vierailija
73/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

Mutta sillä, että aloittaa koko homman valheella, pääsee suhteeseen? Jos ihminen ei osaa tuon pidemmälle ajatella kuin että pääsee valheella treffeille, ei kukaan tee sellaisella ihmisellä mitään. Rehellisyys on kaiken pohja. 

Vierailija
74/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kuvittelee itsestään, että on seksikäs ja urheilullinen. Tosiasiassa on vain keskivartalolihava, kaljuuntuva, roikkuva pallilen,  keski-ikäinen mies.

Tyhmä nainen treffaa 10-20 v vanhempaa miestä. Erikseen on sitten ne rikkaat julkkikset, joilla on rahaa plastiikkakirurgian ja omaan kuntovalmentajaan. Rahalla  ja vaikutusvallalle saa nuorempia naisia, muut miehet on vain luusereita. 

Täh? Kuitenkin täällä on joka päivä vähintään yksi miehen tekemä aloitus, jota muut miehet rientää komppaamaan, miten kaikille miehille pitää antaa mahdollisuus. Nytkö ei sitten tarvitsekaan? Koittakaapa nyt päättää, älkääkä aina tehkö asioista niin monimutkaisia. 

Vierailija
75/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

No viimeistään treffeillä vilppi paljastuu, eli ovatko mönkään menneet treffit jotenkin parempi asia kuin ei treffejä lankaan? Ei minusta, jos ensin ehtii innostua, mutta joutuukin pettymään.

Mihin nyt unohtui se naisten mantra, että kaikki riippuu kemioista ja kipinöi

No tää mieshän pääsi. Eikä ollut kemiaa. Mikä ongelma? 

Mä olen deittaillut ja aijon jatkossakin deittailla vain miehiä, jotka miellyttää mun silmää. Mitä ajattelit tehdä asialle? Miekkari eduskuntatalolle? Istumalakko Manskulle? Soihtukulkue Töölöntorille? 

Vierailija
76/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäillä miehillä on uskomaton kyky valehdella itselleen, että on vielä nuori ja vetävä. Kun mies ikääntyy, haluaa edelleen niitä parikymppisiä nuoria naisia vaikka oma ikä on 40 v

Kyllä 40v mies on iäkäs parikymppisen naisen mielestä. Miehet itse vain fantasioivat oman vetoavuuden. Ei. 40-50 v mies on papparainen, ei seksikäs. 

Keski -ikäinen nainen tietää, että on keski-ikäinen. 

Uh, tää on totta. Olen 54v nainen ja seurustelin pari vuotta itseäni 10 vuotta vanhemman miehen, joka oli todella mukava, älykäs ja fyysistesti hyvässä kunnossa joka tavalla, mutta joo, ei tajunnut ikäänsä. Itsekin sanoi kärsivänsä Peter Pan-syndroomasta, jonka kyllä allekirjoitan. Suhde sitten kariutui eri elämäntilanteisiin. Jäätiin kuitenkin hyviksi ystäviksi. 

Vierailija
77/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa

Setäselittäjä saapui  ketjuun 🥰👍🥳

Varokaa vaan, kohta ketju ilmoitetaan POLIISILLE 😂😂😂😂

Vierailija
78/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa.

Lause Hyi hitto mikä mies oli liv

Kas, meidän ikioma AI-jankuttaja, jolla ei ole omia aivoja, saapui. Ihquu kun osallistut. 

Vierailija
79/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Tinder-nainen sanoi "Oot paljon paremman näköinen livena, onneksi tulin". Jäin vähän ihmettelemään kun mielestäni kuvat oli ihan ok ja tuoreitakin.

Kuinkahan monta oli käynyt tinderin kautta panemassa.

Vierailija
80/103 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin voi laittaa tod.vanhoja kuvia itsestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi