Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunnistanut Tinder-miestä!

Vierailija
15.10.2025 |

Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka. 

Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies? 

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

"Kukaan nainen..."

Ja jopa murhamiehet saa säkkikaupalla fanipostia naisilta. Sääli ettei teidän sanoihin voi luottaa, kun ne ovat niin usein ristiriidassa tekoj

Miks murhamiehet ei sais huomiota naisilta. Ihminen on todella raaka ja väkivaltainen laji, ilmiselvästi tuo on osa biologista valintaa

Vierailija
122/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan aina ylioppilaskuvan mukaan. Pitäähän se elämän suurin saavutus ensiksi ilmoittaa, eikä ulkonäkökään ole kuvassa hullumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kuvittelee itsestään, että on seksikäs ja urheilullinen. Tosiasiassa on vain keskivartalolihava, kaljuuntuva, roikkuva pallilen,  keski-ikäinen mies.

Tyhmä nainen treffaa 10-20 v vanhempaa miestä. Erikseen on sitten ne rikkaat julkkikset, joilla on rahaa plastiikkakirurgian ja omaan kuntovalmentajaan. Rahalla  ja vaikutusvallalle saa nuorempia naisia, muut miehet on vain luusereita. 

Nykyään nuoret naiset tykkäävät daddyista eli n. 50v miehistä joilla on dad bod ja pitkä kokemus naisen tyydyttämisestä. Nuoret julpit ei osaa naista pitää hyvänä, vielä. Elämä vasta opettaa.

Vierailija
124/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kuvittelee itsestään, että on seksikäs ja urheilullinen. Tosiasiassa on vain keskivartalolihava, kaljuuntuva, roikkuva pallilen,  keski-ikäinen mies.

Tyhmä nainen treffaa 10-20 v vanhempaa miestä. Erikseen on sitten ne rikkaat julkkikset, joilla on rahaa plastiikkakirurgian ja omaan kuntovalmentajaan. Rahalla  ja vaikutusvallalle saa nuorempia naisia, muut miehet on vain luusereita. 

Nykyään nuoret naiset tykkäävät daddyista eli n. 50v miehistä joilla on dad bod ja pitkä kokemus naisen tyydyttämisestä. Nuoret julpit ei osaa naista pitää hyvänä, vielä. Elämä vasta opettaa.

Joo, naiset kiihottuu kaljuista lihavista miehistä. Ei oo missään nimessä se raha minkä perässä ovat

Pedro Pascal kalju? Kuule monet 50v miehet ovat todella hyvännäköisiä nykyään.

Vierailija
125/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Eihän se päässyt nytkään.

Aloittaja näki ja lähti.

Vierailija
126/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

No, eihän se päässyt nytkään. Nainen kääntyy kannoillaan ja samantien lähtee pois.

Eri 

Vierailija
127/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla miesystävissä on ollut n. 10 vuotta vanhempiakin. Ei se nyt kovin iso ikäero ole? Ja jos miehet itse hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, niin miten tässä sitten kukaan enää pariutuu, jos naiset hakisivat vain tasan omanikäistään seuraa?

Vierailija
128/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko puhua livenä ennen treffejä, näkisi vastaako puheet todellisuutta?

Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia. 

Tuossa varmaan tarkoitettiin videopuhelua.

Vierailija
129/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko puhua livenä ennen treffejä, näkisi vastaako puheet todellisuutta?

Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia. 

Ja sinä jaat yksipuolisesti kuvia. Tiedä mihin ne päätyy.

Vierailija
130/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Joko sä olet kokeillut anaalitappia? Uskon, että sä tykkäisit siitä 🤗

Tietysti olen. Nytkin on tuppi sisässä.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
131/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuudelle on syynsä. 

Tässäkin se sosiaalinen typeryys oli suurempi ongelma kuin mikään ulkonäköasia. 

Vierailija
132/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

"Kukaan nainen..."

Ja jopa murhamiehet saa säkkikaupalla fanipostia naisilta. Sääli ettei teidän sanoihin voi luottaa, kun ne ovat niin usein ristiriidassa tekoj

Anteeksi nyt vain, mutta kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että ei tajua ettei suurin osa naisista halua mitää murhamiestä. Se on se hyvin pieni osa sekopäisiä naisia jotka lähestyy tuollaisia. Tuollaisenko naisen sä sitten haluaisit? Koita nyt jo jumaliste tajuta todellista elämää ja lopeta typerät ulinat.

Vierailija
133/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vain kaksi kertaa treffeillä nettituttavuuksien kanssa. Kumpikin vastasi ulkoisesti kuviaan. Ei vain ollut kemiaa näiden miesten kanssa ja olen todennut, että nettitreffailu ei ole mun juttu.

Näin eilen yhdessä Facen sinkkuryhmässä jonkun miehen kuvan ja tekstissä luki, että on 45v. Olen itse 46v ja voin sanoa, että kyllä tuo mies valehteli ikänsä todella pahasti tai sitten joku rankasti päihteitä käyttänyt. Näytti lähemmäs 70-vuotiaalta eli vanhemmalta kuin mun äiti joka on 65v.

Vierailija
134/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas kiva kuulla että noin kun itselleni on monta kertaa sanottu treffeillä että näytät vielä paremmalta kuin kuvissa. Ja rehellisesti voi sanoa että olen 170cm. 99% naisista se kuitenkin kelpaa oikein hyvin. Vielä kun mukava mies taustalla niin mua revitään treffeille kokoajan. M40

Kyllä tietysti tuollainen mies kelpaa.

Vierailija
135/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Joko sä olet kokeillut anaalitappia? Uskon, että sä tykkäisit siitä 🤗

Tietysti olen. Nytkin on tuppi sisässä.

#miesvihanäkyväksi

mitä ihmettä tuolla on miesvihan kanssa tekemistä? haluaisitko avata

Vierailija
136/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla miesystävissä on ollut n. 10 vuotta vanhempiakin. Ei se nyt kovin iso ikäero ole? Ja jos miehet itse hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, niin miten tässä sitten kukaan enää pariutuu, jos naiset hakisivat vain tasan omanikäistään seuraa?

Miehet ja naiset molemmat haikailee nuorempien perään. Eikä nykyisin kukaan pariudukaan

Vierailija
137/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin maaliskuussa treffeillä miehen kanssa, joka oli Tinder profiilissa kertonut olevansa 43-vuotias ja että hänellä on yksi alakouluikäinen lapsi vuoroviikoin. Treffeillä hän oli tosi mukava, fiksu ja asiallinen ja itse olisin halunnut tavata uudelleen, mutta sain pakit. 2kk kuluttua tästä hän tuli uudelleen korttipinossa vastaan, mutta hupsistakeikkaa: hän oli nyt nuortunut 8 vuotta ja oli 35-vuotias lapseton mies! 

Ihan varmasti hän oli valehdellut aiemmin ikänsä ja oli varmaan joku 45-vuotias vähintään. Ja mihin se lapsi oli kadonnut? Missä vaiheessa hän oli ajatellut kertoa seuraaville deittikumppaneille oikean ikänsä. Ja tämä mies oli vielä ammatiltaan poliisi, joten luulisi hänen olevan rehellisyyden perikuva.

Tuskinpa oli poliisikaan, kaikki on voinut olla valetta. Poliisihan antaa luotettavan kuvan, joten kannattaa sanoa olevansa poliisi. Tuo "poliisi" voi sitten viedä helpommin vaikka rahat. Ja mistäpä tietää oliko mikään muukaan sinullekaan kerrotusta totta. 

Itse tapasin muinoin ihan baarissa miehen, joka oli selvästikin patologinen valehtelija. Sattumalta selvisi, ettei olekaan töissä siellä missä sanoi olevansa ennen kun tapaaminen eteni. Netissä on vielä helpompi valehdella ihan mitä tahansa, toki ne tyhmimmät valehtelevat ulkonäöstä, joka paljastuu jo ensitapaamisella.

Ei ole mitään syytä luottaa mihinkään muuhunkaan, jos yksi valhe paljastuu.

Vierailija
138/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

No viimeistään treffeillä vilppi paljastuu, eli ovatko mönkään menneet treffit jotenkin parempi asia kuin ei treffejä lankaan? Ei minusta, jos ensin ehtii innostua, mutta joutuukin pettymään.

Mihin nyt unohtui se naisten mantra, että kaikki riippuu kemioista ja kipinöi

Kyse on valehtelusta. Varmaan huijaa kaikessa muussakin. 

Vierailija
139/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kolmosen viikkoa sitten treffeillä miehen kanssa jolla hienoja kuvia ja kuvista sai ehkä toisen käsityksen mitä onkaan, lisäksi oli valehdellut pituutensa. Sanoi olevansa 175, mutta oli minua noin 10cm lyhyempi ja olen 168. Hänellä oli hinku nähdä ja hänellä oli toisessa silmässä joku verenpurkauma ja jäin miettimään että miksi hinkui treffeille vaikkei ole parhaimmillaan kaikkine verenpurkaumineen, en olisi itse missään nimessä ensi treffeille mennyt toinen valkuainen punaisena. Kovasti yritti viestitellä, toki ihan mukava oli, mutta se että valehtelee pituutensa on jo itsessään ärsyttävää ja siitä syystä sitten ei mennyt jatkoon tuo hopea kettu.

158 pitkä mies...

jep jep